Citat:
Ursprungligen postat av
Artsoppamedflask
Det är ändå underhållande hockey, men man kan såklart inte ha förväntningar på detta laget. Tror de torskar i kvarten mot Finland.
Jag tål inte Hallam. Hans röst, attityd, utseende.
Han står för Tre kronorns fall.
Som det ser ut nu är det inte alls omöjligt att vi missar kvarten.
19 av 20 proffs har tackat nej. Det beror inte på att det "bara" är VM eller att det går bland alptopparna i år. Det är bara så.