Citat:
Ursprungligen postat av
withnonam3
Hallam tar otroligt märkliga beslut. Vi har en målvakt som brukar stå för Chicago Blackhawks när Spencer Knight behöver vila. Har flera gånger varit en av anledningarna till att Blackhawks har vunnit. Det är väl för fan ingen tvekan om vem som skulle stått från första jävla början i varje fucking jävla match....idiot
Ja, att inte Söderblom får stå är ett jäkla skämt. Hellberg är inte alls stabil.
Sen att André Petersson som passerade bäst före datum för flera år sedan går före Frondell är också ganska bisarrt.
Skulle inte alls förvåna mig om Hallam blir första coachen att missa slutspelet när inte ens Ryssland är med som utmanare. Det hade varit en bragd om något. Sen krävs det nog att Dahlin och Östlund (om de åker ur NHL-slutspelet då) kommer in i laget om vi ens ska ha en chans i en eventuell kvartsfinal eller semifinal.