2026-04-28, 02:31
Medlem
Popetoterors avatar
Svaret är ganska enkelt om nån vill och har kompetens samt rätt utrustning och information så självklart.
Men tvivlar på att det blir en American de har försökt 3 ggr av vad man ger ut som info, var väl bara en som kom hyggligt nära resten var riktiga sopor.
De verkar bara springa på i måfå och bara hoppas noll planering, menar pistol och kniv kanske bra på nära håll, handgranat ett gäng fallande från taket eller under golv vore enklare, knepigare att få dit men det springer runt 1000 tals personer. finns massvis med planering att göra inte bra rusa in

Sen hoppas jag verkligen att ingen sjuk individ skulle få för sig att mörda nån och en massa oskyldiga offer.
Sånt här leder inte till något gott bara till eskalering...Peace
Citera
2026-04-28, 11:52
Medlem
Facades avatar
Det vore onödigt.
Samtliga av dessa försök ger honom bara mer makt och mer vansinne.
Att mörda honom gör honom till en martyr.
Vänstern matar Trumpen med allt detta.
Citera
2026-05-05, 20:33
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Trump är slav åt Netanyahu så vill Netanyahu ha kål på Trump så kommer Bibi lyckas.

Bibi tycker han har Trump i bästa läget nu. Nästan som om Bibi och Vlad har enats kring driva Usa i krig och gynna både israel och Ryssland med sin oehörda dumhet.

Bästa vore om Taco By fokuserar på knäcka Vlad och avveckla Aipac i usa.
Citera
2026-05-06, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Hans öra är ju helt återställt. Något som inte händer. Komplett fejk alltihopa.

Varför tillät t ex SS att han ställde sig upp sekunder efter ”skottet”? Hade det varit på riktigt hade dom legat som en böghög över han.
De måste ju få det berömda fotot med kämpa, kämpa, kämpa! Ja det var teater.
Citera
2026-05-18, 21:35
Medlem
Var ju en "random" som var snuddandes nära.

Minns en meme med polygripen med ett plåster på sitt öra med texten - Han beställde en kudde på Temu.

Polygrip = Verktyget, glapp i käften och opålitlig.
Citera
2026-05-18, 21:38
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Som rubriken säger; tror ni att någon kommer lyckas skjuta ihjäl (eller mörda på annat sätt) D Trump?
Isåfall vem? Och med vilket / vilka angivna skäl?

Själv gissar jag på någon i Trumps inre krets.
Skäl: Vederbörande anser att Trump är galen och måste stoppas, och kan tänka sig att offra sig för det vederbörande anser är förnuftet.

Fantomen är hård mot de hårda!
Citera
2026-05-18, 21:51
Medlem
zombie-nations avatar
Tror ni verkligen att han kan leva 5 år till? Vad grundar ni det på? Han kan knappt svälja sin egen saliv, han kan inte sitta upp utan stöd, han kan inte gå rakt och han började visa drag på demens för mer än 5 år sedan. Inte ens om man är rik kan de reversera demens. De har säkert fått sjukvårda honom mer än 10 ggr redan för aspirerad mat. Det är så de dör, de som har hans typ av demens. De trycker in mat i munnen och sedan bryr de sig inte om att sväljningen inte funkar så bra. De har säkert en helt trumpanpassad tång i Vita Huset som de tar ut matbitar i fel hals.

De runt honom väntar på att han dör. Det är för tidigt för Vance att ta över redan, gör han det nu så förlorar han en hel mandatperiod, väntar han kommer denna inte räknas. Så han kämpar nog med allt han har att Trump inte ska dö än.
Citera
2026-05-18, 21:53
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevarsMilderPeng
Fantomen är hård mot de hårda!

Om man funderar på vem som har anledning så är det, vanliga medborgare, stater, maganhängare, dårar och folk som ser möjlighet tjäna en hacka på hans frånfälle.

Märkligt nog har jag drömt flera gånger han trillat ner från Airforce One sittandes i sin stol. Rätt ner i min trädgård, där jag sedemera klubbat ihjäl fanskapet med ett vedträ.

Trots min lugna person...
Citera
2026-05-18, 22:04
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Om man funderar på vem som har anledning

Kanske alla som aldrig får någon trump-phone?
Citera
2026-05-18, 22:38
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BevarsMilderPeng
Kanske alla som aldrig får någon trump-phone?

Ja, eller någon annan som blivit blåst. Kanske på $TrumpCoin eller annat.
Citera
2026-05-20, 08:00
Medlem
Mullrets avatar
Citat SVT.

” Iran kan utfärda belöning på 500 miljoner kronor – för att döda Trump
Irans parlament ska rösta om ett lagförslag som erbjuder en belöning på drygt 500 miljoner kronor för att döda antingen USA:s president Donald Trump, Israels premiärminister Benjamin Netanyahu, eller befälhavaren för USA:s centralkommando Brad Cooper, rapporterar Jerusalem Post.”

Well, finns säkert några muslimer i usa som vill dra in 500 Msek.

Hade iofs varit en välgärning ta Bibi och hans hantlangare i samma smäll.
Citera
2026-05-21, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Som rubriken säger; tror ni att någon kommer lyckas skjuta ihjäl (eller mörda på annat sätt) D Trump?
Isåfall vem? Och med vilket / vilka angivna skäl?

Själv gissar jag på någon i Trumps inre krets.
Skäl: Vederbörande anser att Trump är galen och måste stoppas, och kan tänka sig att offra sig för det vederbörande anser är förnuftet.
Om Trump skulle gå emot Israel så ryker han. Det är jag ganska övertygad om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in