2026-05-18, 17:55
Medlem
Bakarettans avatar
Ola är en besserwisser deluxe. Att han inte ens förstår att hans oerhört fula hatt förlöjligar honom i allt han säjer bevisar bara vilken människa han är. Total noll självinsikt.
Aza skyller på ADHD. (precis som alla gör som är "diagnotiserade" med denna sk funktionsnedsättning. Total noll självinsikt där också.
Jonas är en smygbög som älskar sin mamma.
Carro har haft hybris sen dag ett. Klämkäck och irriterande.
Sonja är en rövslickare.
Halil lever i skuggorna.
Lasse är ärlig.
Citera
2026-05-18, 18:34
Medlem
Råttan aza raderar kommentarer på sin insta, patetiska tjuvbeteende
Citera
2026-05-18, 19:35
Medlem
Timodjin77s avatar
Sedan Raymond 2020, har jag inte upplevt en vidrigare person än Aza. Killen har stora komplex och beter sig som en högstadiebuse som tror att han spelar ett spel, samtidigt som hans enda tillgång är Ola.
Det var inte bara osportsligt utan också väldigt osmart att sno immuniteten. Personligen tror jag inte att det hade hållit vid örådet. Där hade produktionen med all säkerhet gått in och rättat till tokigheten.
Halsbanden i sig kan knappast säkerställa en fördel man har vunnit i en tävling.
Därför kunde resultatet bara bli ett, Aza förlorar sitt ansikte för tittarna och delar av gruppens tillit (om det fanns någon kvar).

Sen måste produktionen ta bort alla dessa livlinor. Det är lika tråkigt som VAR upphöjt till 10.
Har man varit i gränslandet (som egentligen borde tas bort) så skall det vara extremt svårt och sällsynt att man kommer in igen. Nu är det svängdörrar fram och tillbaka och det är knappast bra för intresset.
Senast redigerad av Timodjin77 2026-05-18 kl. 19:37.
Citera
2026-05-18, 19:44
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Sedan Raymond 2020, har jag inte upplevt en vidrigare person än Aza. Killen har stora komplex och beter sig som en högstadiebuse som tror att han spelar ett spel, samtidigt som hans enda tillgång är Ola.
Det var inte bara osportsligt utan också väldigt osmart att sno immuniteten. Personligen tror jag inte att det hade hållit vid örådet. Där hade produktionen med all säkerhet gått in och rättat till tokigheten.

Varför skulle de göra det, om de lät honom ta den från första böjan?

Tänker osökt på Survivor AU Blood v Water där Sammy med produktionens goda samvete lurade till sig Jesses idol genom att övertala honom att låta henne ta den tillbaka till lägret, då hon kunde gömma den bättre i sina kläder än honom, för att sedan aldrig lämna tillbaka den - vilket ledde till att han inte hade den när han behövde det, och blev utröstad.

"Outwit. Outplay. Outlast"
Citera
2026-05-18, 19:55
Medlem
Stackars lasse som fick sådan handsvätt i tävlingen idag så han tappade greppet, annars hade han kunnat stå där i 24timmar och självklart vunnit överlägset
Citera
2026-05-18, 20:04
Medlem
Gv1875s avatar
Tråkigt att de gjort om med dödskallarna på ö-rådet. Hoppas inga mer dueller nu.
Citera
2026-05-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
du får skynda dig på om du vill slicka din bög idoler jonas och halal i röven nu för snart är dina runkobjekt utröstade

Aza ryker före så de är lugnt för min del.
Citat:
du är efterbliven en hemlig immunitet är inte giltig om du inte tar med den ochh väljer spela den i örådet.

men det är kanske för avancerad information för en särskoleelev
Han hade tagit med sig den ifall tjuven aza inte lämnat tbx den din dumma horunge
Citera
2026-05-18, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Aza ryker före så de är lugnt för min del.

Han hade tagit med sig den ifall tjuven aza inte lämnat tbx den din dumma horunge
Vad säger du? smakar det chocklad när du slickar halal i röven

din bögidol jonas som du är förälskad i har lika svagt psyke som dig och hade åkt hem och lipat om inte sportslige aza lämnat tillbaka den aza bara lekte med han, ungefär som jag leker med dig nu
Senast redigerad av FedorEmelianenko 2026-05-18 kl. 20:19.
Citera
2026-05-18, 21:07
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Här får du ju förklara vad du menar, när visade han prov på höga socialakunskaper?

Han har en större pakt som röstar på samma sätt som han och flera som gillar honom verkar det som.
Annars hade väl folk försökt få ut honom men han har klarat sig än så länge.
Citera
2026-05-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Han har en större pakt som röstar på samma sätt som han och flera som gillar honom verkar det som.
Annars hade väl folk försökt få ut honom men han har klarat sig än så länge.
Var ju bara ingen som röstade med han sist, lasse och halal som alla vet är bedragare gick ju med på rösta på jonas om han inte har immunitet, så den där majoriteten han har bakom sig vart är den?
Senast redigerad av FedorEmelianenko 2026-05-18 kl. 21:58.
Citera
2026-05-18, 21:16
Medlem
Citat:
Vad säger du? smakar det chocklad när du slickar halal i röven

din bögidol jonas som du är förälskad i har lika svagt psyke som dig och hade åkt hem och lipat om inte sportslige aza lämnat tillbaka den aza bara lekte med han, ungefär som jag leker med dig nu
Tjuven pissade ner sig och gav tbx den när pappa ola sa till på skarpen
Citera
2026-05-18, 21:21
Medlem
Tjuven aza gjorde bort sig på bästa sändningstid och sitter nu och gråter på instagram
Juste han fick ju kicken från jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in