Ni och era barn är rätt rökta om man ser till den demografiska situationen Sverige står inför.
Folk som är över 50 står på fast mark, svenska barn som föds idag kommer att plågas
Men vad gör det, Sverige är ett individualistiskt och materialistiskt samhälle.
Nästkommande generation ser man bara som konkurrenter, bra då om man kan slå undan benen på dem.
Det kortsiktiga själviska tänket och konsumtionslusten gör så att man äter upp sitt eget folks framtid.
Sanningen är att ni förtjänar det samhälle som ligger bakom horisonten, vad är det som händer kommer ni utbrista när verkligheten konfronterar er.