Citat:
Ursprungligen postat av
Cassius58
Friskförklarad? Min huvuddiagnos är EIPS som är kronisk som jag med största sannolikhet kommer ha hela livet vilket jag fått bekräftat av ett flertalet överläkare.
Här har du nog förklaringen. FK spelar fult och hoppas kunna sätta en alkisstämpel på dig, för då blir det lättare för dom att vägra både sjukpenning och eventuell framtida sjukersättning.
Däremot så tror jag att du undanhåller en del angående din bakgrund hos läkaren. Dels för att personer med EIPS aldrig brukar öppna käften utan att ljuga och manipulera, men också dels för att det inte låter som ett normalförfarande att begära ett flertal prover från ingenstans.
En vild gissning skulle vara att dom kanske har fulat sig och mätt alkoholmarkörer i blodet i samband med någon hälsokontroll eller liknande, och så har dom hittat förhöjda värden. Men i så fall så har du blivit informerad, och undanhåller detta i TS.
Eller så har dom fattat misstanke baserat på ditt beteende eller dofter eller liknande, men det har du isåfall också blivit informerad om, men undanhåller i TS.
Det blir liksom väldigt svårt att diskutera med någon som aldrig är ärlig, men alltid framställer sig själv som en oskyldig ängel.