Aza, den lilla missväxten. Fyfan vad mycket stryk han måste ha fått i ung ålder, för en 40-åring beter sig inte så där. Riktig "liten kuk" beteende på han, speciellt när han pratar om de andra laget saknar "pungkulor".
En av mina närmaste känner tydligen Aza från unga ålder och det finns tydligen massa bagage/historia om honom. Jag vill givetvis inte outa allt här, men han är uppväxt i Jönköping, därav den osköna småländska blandad med skånska ord. Men han var tydligen varit inblandad i brottsaktiviteter som ung (stöld, rån, misshandel) som han aldrig blev åtald för, samtidigt som hans kurdiska farsa var en fritidspolitiker i kommunen. Så att han snor immunitet halsbandet, och kallar det för "en del av spelet" är inget förvånade. Det som är förvånade är att ingen i andra laget satte han på plats. Som när han tystade Halil om snacket om "jag fintade dig på fotbollsplanen, ska du till domaren och klaga". En rolig kuriosa är att han tydligen var sämst på fotboll, han var alltid den som blev vald sist på fotbollsplanen, trots att MFF är hans tidigare arbetsgivare. Gissar att det framkommit på tråden att han fick kicken från jobbet hos MFF?
Jag tycker ändå att han gör årets Robinson lite mer sevärd, men fyfan vilken avskum till människa. Jag skulle inte klara av om han vann årets Robinson. Att han blivit årets "bad boy" är hursomhelst skenhelig/falsk. Både i Jönköping och i Malmö har han blivit örfilad av ungdomar. Synd bara att Lasse eller Jonas inte örfilat han på årets säsong

det hade varit sevärd