Citat:
Ursprungligen postat av
Lund-NoGo-zone
Kristersson var precis på framsidan av tidningen när han träffade EUs chef och Indiens statsminister Modi. Sett en tidning på ett tag?
Annars tar Kristersson en paus och naturligtvis kommer han att gynnas av det i opinionen. Han är ingen valvinnare annat än som ganska diskret statsman.
Intressant att du totalt saknar ideologi och samhällssyn när du röstar. Du vet bara att du är emot något. Som precis råkar ha räddat Sverige från tiggare och flyktingar. Du har alltså klassiskt vänstertänk: jag bryr mig inte om vad jag får bara jag raserar samhället.
Ja, okej. Får väl krypa till korset nu och erkänna att jag numera inte konsumerar så mycket nyheter som förr.
Efter att ha kastat bort 20 år av mitt liv varandes övertygad SDsupporter känner jag mig så besviken och lurad så jag kan inte ens glädjas åt deras fantastiska framgångar med att utvisa 300 kriminella blattar och tillfälligtvis sänkt bensinskatten eller hur du nu anser de har "räddat" Sverige.
Dessa judelakejer är globalister ut i fingerspetsarna. De sänker akassa och pensioner lika varmhjärtat som de stöder NATO och tillåter vinster i välfärden.
De står och håller kramkalas med Liberalerna i Tv rutan och du tycker de har räddat Sverige. Tillåt mig småle.