Citat:
Ursprungligen postat av
Lill-Ann
Låter jobbigt med det där stirrandet.👀Hur menar du då? Stirrade han aggressivt med förakt eller hänfört för att han tyckte du var vacker?
Funderat mycket på det där med att titta som kan göras på så många olika sätt i så många olika situationer. Det är ju skillnad på att titta och glo.
Hellre att någon tittar på mig än glor.
Att glo på någon är så ouppfostrat.
Han stirrade verkligen. Jag tror att det var hans idé om en mysig GFE. Lite som i Disneyfilmer när de tittar varandra djupt i ögonen och liksom druknar lite. Men det blev bara ett stirrande! Det var absolut inte med förakt pga gullig och snäll person, isf mer hänfört och liksom mysigt typ. Synd eftersom han är en intressant person som har mycket att kul att berätta och han är ganska så enkel att konversera med men det var ändå så extremt konstiga vibes under träffarna att det blev alldeleles för påfrestande. Han är absolut inte farlig eller så. Väldigt inkomstbringande och säker kund -- men nej. Som en lång ökenvandring.
Jag har några andra som är lite åt det hållet. Du vet "ögonen är själens fönster-typer". Äldre män som själva tycker att de är sinnliga och passionerade älskare. Ja jo, men du och jag ska inte se in i varandras själar så vi behöver inte ha ögonkontakt exakt hela tiden. 😅
Håller med! Hellre att jag blir glodd på än att jag är den som glor.
Citat:
Ursprungligen postat av
FestligPersika
Apropå att se kunder i ögonen när man suger så kom jag att tänka på en kund som verkligen insisterade på jag skulle se honom i ögonen när han slickade mig. Han tyckte ju såklart att det var hett, men för mig var det verkligen typ det mest avtändande och osexigaste jag har sett i hela mitt liv. 😱 😅
Jag tycker för övrigt att det är ganska svårt att få till en bra avsugning om jag samtidigt ska hålla ögonkontakt, särskilt om killen ligger ner. Jag kan titta upp någon gång ibland, men just att hålla ögonkontakt är sjukt svårt också börjar jag tänka på att jag säkert inte ser riktigt klok ut när jag samtidigt försöker suga bra, hålla ögonkontakt och se sexig ut. 😅 För mig är det varken speciellt najs eller porrigt, men jag fattar att det kan vara hett för mottagaren.
Sjukt avtändande att ha ögonkontakt med en kund som är mellan ens ben. Jag får rys bara av att läsa det. 🥶 Många av mina kunder gillar facesittning så jag slipper det problemet! 😅
Håller med, det är väldigt svårt att göra en bra avsugning om man ska ha en massa ögonkontakt. För mig (och mottagare jag pratat med saken om - dvs privata sexuella kontakter) så handlar det om rytm/takt, tunga och hur man håller händerna. Sen gillar ju alla olika, en del gillar mer massageartat än andra, att man involverar bollarna och ljumskar osv. Men att hålla ögonkontakt är svårt tycker jag, blir typ mest ett halvhjärtat handjobb med lite tunga isf. Inget fel med det, men det är ju ingen vidare avsugning.
Mina kunder är väldigt GFE så det är ingen som vill att jag ska sitta på golvet och suga. Det är ju svårt det med, är kuken spänstig så blir det det där halvhjärtade handjobbet med tunga om man ska ha mycket ögonkontakt. Och om en man med spänstig kuk ligger på rygg är ju kuken tryckt mot magen och man måste "bända upp den" för att ens kunna ha lite ögonkontakt men det är svårt då med ju, kanske om man sitter mellan benen på kunden och tittar upp mot honom och han tittar ner. Men ändå svårt att faktiskt ha kuken ordentligt I munnen och kunna titta i ögonen tycker jag. Funkar kanske med slapp snopp, men det är inget jag har provat så mycket (lite i jobbet bara). Privat så är det nog faktiskt ingen som har velat ha ögonkontakt under oralsex.
Ögonkontakt är ju hett om det är nån man verkligen tycker om och tänder på och man helt kan gå upp i stunden och varandra, men då handlar det för mig alltid om andra aktiviteter än oralt. 😊