2026-05-17, 16:15
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag vill inte ens tänka på hur jag ser ut. 🤪

Vi har ju diskuterat det i tråden. Kunder som ser knäppa ut när de kommer. Inget konstigt med det, ganska naturligt ju och betydligt vanligare än att man är vacker när man kommer. Lite konstig komplimang att få liksom. 😅

Jag har nog alltid att svårt att ta emot komplimanger, på vanliga jobbet får jag ofta beröm riktat till mig (gäller inte bara mig, det gäller alla, vi jobbar ganska individuellt) och där är det typ enklare att ta emot dem. Egentligen är det ju inte konstigare än att jag säger till en hantverkare hemma att de gjort ett bra jobb, men jag vet inte. Jag kan inte riktigt förklara varför jag tycker att det känns lite skumt när kunder ger beröm. Det bara är så, men privat så blir jag ju glad för utseendemässiga komplimanger och beröm för sexuella skills. 😊

När man har en privat relation så kan man ju prova lite olika tekniker på sin partner. Olika kondomers hållbarhet, storlekar osv. Väldigt praktiskt! Det kan man ju alltid göra privat så klart, men en fast partner är ju kanske lite mer förstående och tålmodig än en lösare förbindelse.

Ha ha! Ja, ett antal näsborrar har jag ju hunnit beskåda om jag gör en bj med kundens ansikte vinklat rakt upp i taket. Vet inte varför mina ögon landar just där, men det gör de. Näsborrar. Wow .😆😅😂🤣

Många vill ha ögonkontakt vid bj och det gillar jag bättre.Känns riktigt nice så.👍👍
Citera
2026-05-17, 17:32
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Ha ha! Ja, ett antal näsborrar har jag ju hunnit beskåda om jag gör en bj med kundens ansikte vinklat rakt upp i taket. Vet inte varför mina ögon landar just där, men det gör de. Näsborrar. Wow .😆😅😂🤣

Många vill ha ögonkontakt vid bj och det gillar jag bättre.Känns riktigt nice så.👍👍

Haha, jag vet precis vad du menar. Näsborrarna! Det är nästan alltid i den ställningen mina kunder vill ha BJ. Liggandes på rygg med ansiktet vinklat upp i taket så man får insyn rakt in i näsborrarna. 😅

Inte så ofta ögonkontakt för mig vid BJ i jobbet faktiskt, kunden ligger för det mesta väldigt passiv på rygg. Jag försöker sitta/ligga på sidan av kunden och då hamnar ju blicken nån annanstans. Inte så många som verkar villja ha ögonkontakt just vid BJ.

Jag har haft några kunder som vill ha ögonkontakt exakt hela tiden, så att det verkligen blir som att de stirrar på mig. Då inte bara i sängen, utan en hel träff som varade i flera timmar. Väldigt jobbigt! Nu har jag weedat ut alla jobbiga figurer, men jag minns särskilt en som alltid bokade långa träffar men hade egentligen ingenting planerat -- förutom det där stirrandet! Himla konstigt faktiskt, han är en ganska intressant person (jobb, landet han kommer från och maten, politiken osv) och resor han gör. Men träffarna med honom var som en lång ökenvandring -- asjobbiga! Trots intressant person och väldigt snäll och aldrig krånglig med tider och bokningar osv.
Citera
2026-05-17, 18:27
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Haha, jag vet precis vad du menar. Näsborrarna! Det är nästan alltid i den ställningen mina kunder vill ha BJ. Liggandes på rygg med ansiktet vinklat upp i taket så man får insyn rakt in i näsborrarna. 😅

Inte så ofta ögonkontakt för mig vid BJ i jobbet faktiskt, kunden ligger för det mesta väldigt passiv på rygg. Jag försöker sitta/ligga på sidan av kunden och då hamnar ju blicken nån annanstans. Inte så många som verkar villja ha ögonkontakt just vid BJ.

Jag har haft några kunder som vill ha ögonkontakt exakt hela tiden, så att det verkligen blir som att de stirrar på mig. Då inte bara i sängen, utan en hel träff som varade i flera timmar. Väldigt jobbigt! Nu har jag weedat ut alla jobbiga figurer, men jag minns särskilt en som alltid bokade långa träffar men hade egentligen ingenting planerat -- förutom det där stirrandet! Himla konstigt faktiskt, han är en ganska intressant person (jobb, landet han kommer från och maten, politiken osv) och resor han gör. Men träffarna med honom var som en lång ökenvandring -- asjobbiga! Trots intressant person och väldigt snäll och aldrig krånglig med tider och bokningar osv.

Låter jobbigt med det där stirrandet.👀Hur menar du då? Stirrade han aggressivt med förakt eller hänfört för att han tyckte du var vacker?

Funderat mycket på det där med att titta som kan göras på så många olika sätt i så många olika situationer. Det är ju skillnad på att titta och glo.

Hellre att någon tittar på mig än glor.

Att glo på någon är så ouppfostrat.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-17 kl. 18:30.
Citera
2026-05-17, 18:42
Medlem
Citat:
Ja, vi är ju så olika. Själv är jag extremt svag för komplimanger att få oavsett vem som ger mig dem. Att kunden med kroppsspråk och sagda ord dyrkar mig är något som direkt får mig in the mood. Kan liksom inte få nog. Det är mitt knark i livet; komplimanger. Någon som jämförde mig med Marilyn Monroe och jag var brädad i flera dagar. Hu och jösses!! Det var så starkt att jag höll på att svimma då kunden sa det.

Så ord ja, de är viktiga för mig. Väldigt viktiga faktiskt.

Har inte haft någon kund som gett komplimanger över hur jag ser ut då jag kommer, men kan nog tänka samma som du där. Har sett på film hur jag ser ut och det är liksom en annan bild av mig själv som jag tycker sådär om. *Host host* Mitt ansikte göre sig bäst med stängd mun och svagt leende, anser jag nog själv.

Lite så.

Citat:
Jag ser ut som när jag är hos tandläkaren när jag kommer typ.😆😅😂🤣 Och för att detta inte ska missförstås av någon - så, nej jag har inte sex med min tandläkare. Bara en liknelse.

Nej, där är vi olika. Jag blir glad och stärks om kunden tex säger att "du suger så skönt". 👍👍Jag får beröm. På vanliga jobbet är det hela arbetsgruppen som får beröm av chefen, jag är bara en länk i en kedja, så sånt beröm rycker jag på axlarna åt i princip. Kollektivt beröm. Näe.

Så blekt.🐺

Nu hoppar jag in här men tänker att de flesta som är i denna bransch och även kunderna har ju något typ av bekräftelsebehov Jag tycker också om att få höra komplimanger och tror garanterat att kunder också gör det. Alla parter blir ju bekräftade på något vis under träffar, eller oftast. Sedan kan man ju såklart diskutera hur genuint allt egentligen är men det är en annan fråga.

Citat:

Om det inte är uttalat önskemål så tror jag garanterat det är något som absolut eftertraktas, är ju ganska porrigt att kolla någon i ögonen medan man suger.
Citera
2026-05-17, 19:43
Medlem
FestligPersikas avatar
Apropå att se kunder i ögonen när man suger så kom jag att tänka på en kund som verkligen insisterade på jag skulle se honom i ögonen när han slickade mig. Han tyckte ju såklart att det var hett, men för mig var det verkligen typ det mest avtändande och osexigaste jag har sett i hela mitt liv. 😱 😅

Jag tycker för övrigt att det är ganska svårt att få till en bra avsugning om jag samtidigt ska hålla ögonkontakt, särskilt om killen ligger ner. Jag kan titta upp någon gång ibland, men just att hålla ögonkontakt är sjukt svårt också börjar jag tänka på att jag säkert inte ser riktigt klok ut när jag samtidigt försöker suga bra, hålla ögonkontakt och se sexig ut. 😅 För mig är det varken speciellt najs eller porrigt, men jag fattar att det kan vara hett för mottagaren.
Senast redigerad av FestligPersika 2026-05-17 kl. 19:45.
Citera
2026-05-17, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Apropå att se kunder i ögonen när man suger så kom jag att tänka på en kund som verkligen insisterade på jag skulle se honom i ögonen när han slickade mig. Han tyckte ju såklart att det var hett, men för mig var det verkligen typ det mest avtändande och osexigaste jag har sett i hela mitt liv. 😱 😅

Jag tycker för övrigt att det är ganska svårt att få till en bra avsugning om jag samtidigt ska hålla ögonkontakt, särskilt om killen ligger ner. Jag kan titta upp någon gång ibland, men just att hålla ögonkontakt är sjukt svårt också börjar jag tänka på att jag säkert inte ser riktigt klok ut när jag samtidigt försöker suga bra, hålla ögonkontakt och se sexig ut. 😅 För mig är det varken speciellt najs eller porrigt, men jag fattar att det kan vara hett för mottagaren.

Haha oj jag tänker att det måste vara en speciell ställning för att det ens ska gå och se bra ut. I vanliga fall så ligger man ner på rygg när en kund slickar en och så ska man ska försöka kolla ner på honom? Det är ju knappt så att man ser kunden mellan ens ben i övrigt. För att det ska se bra ut behöver jag komma upp lite mer i sängen, ha en mer sittande ställning. Att kunder vill kolla på mitt ansikte, för att se om jag njuter och hur jag reagerar förstår jag.

Jag försöker också hålla ögonkontakt när jag suger, men precis som du beskriver är det svårt att få det att se naturligt och sexigt ut samtidigt när båda ligger ner. Det går ju självfallet men man är lite mer medveten då. Bäst att få till det är ju när kunden har en mer stående position tycker jag.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-17 kl. 20:59.
Citera
2026-05-17, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saanndraa
Förstår o han jag träffar ofta o frekvent, ibland 3 ggr i veckan, så är det en speciell typ av kontakt. Jag har frågat hur han ser på mig men väljer att hålla det privat och inte dela med mig det här

Jag vill egentligen inte fråga de jag träffar ofta om det här, eftersom jag tro mig redan vet vad svaret är. Sålänge det finns en ekonomisk transaktion inblandad, så ser jag mig själv som en eskort men om det känns bättre för dem att kategorisera mig som något annat, så är det upp till dem. Jag lägger inte så stor vikt vid det, men så fort det börjar kännas som någon form av förhandling med tjänster och gentjänster, på grund av hur våra träffar är, så är det inget jag kommer gå med på. Tack och lov har jag inte hamnat i den situationen med någon av dem än (eventuella stammiserbjudanden som kommer från mig räknas såklart inte).

Läste att du gjorde CAM och online i början av din karriär. Var det värt mödan tyckte du? Jag har nog riktigt aldrig varit intresserad av det eftersom jag föredrar det personliga mötet.
Citera
2026-05-18, 08:54
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Låter jobbigt med det där stirrandet.👀Hur menar du då? Stirrade han aggressivt med förakt eller hänfört för att han tyckte du var vacker?

Funderat mycket på det där med att titta som kan göras på så många olika sätt i så många olika situationer. Det är ju skillnad på att titta och glo.

Hellre att någon tittar på mig än glor.

Att glo på någon är så ouppfostrat.

Han stirrade verkligen. Jag tror att det var hans idé om en mysig GFE. Lite som i Disneyfilmer när de tittar varandra djupt i ögonen och liksom druknar lite. Men det blev bara ett stirrande! Det var absolut inte med förakt pga gullig och snäll person, isf mer hänfört och liksom mysigt typ. Synd eftersom han är en intressant person som har mycket att kul att berätta och han är ganska så enkel att konversera med men det var ändå så extremt konstiga vibes under träffarna att det blev alldeleles för påfrestande. Han är absolut inte farlig eller så. Väldigt inkomstbringande och säker kund -- men nej. Som en lång ökenvandring.

Jag har några andra som är lite åt det hållet. Du vet "ögonen är själens fönster-typer". Äldre män som själva tycker att de är sinnliga och passionerade älskare. Ja jo, men du och jag ska inte se in i varandras själar så vi behöver inte ha ögonkontakt exakt hela tiden. 😅

Håller med! Hellre att jag blir glodd på än att jag är den som glor.

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika

Sjukt avtändande att ha ögonkontakt med en kund som är mellan ens ben. Jag får rys bara av att läsa det. 🥶 Många av mina kunder gillar facesittning så jag slipper det problemet! 😅

Håller med, det är väldigt svårt att göra en bra avsugning om man ska ha en massa ögonkontakt. För mig (och mottagare jag pratat med saken om - dvs privata sexuella kontakter) så handlar det om rytm/takt, tunga och hur man håller händerna. Sen gillar ju alla olika, en del gillar mer massageartat än andra, att man involverar bollarna och ljumskar osv. Men att hålla ögonkontakt är svårt tycker jag, blir typ mest ett halvhjärtat handjobb med lite tunga isf. Inget fel med det, men det är ju ingen vidare avsugning.

Mina kunder är väldigt GFE så det är ingen som vill att jag ska sitta på golvet och suga. Det är ju svårt det med, är kuken spänstig så blir det det där halvhjärtade handjobbet med tunga om man ska ha mycket ögonkontakt. Och om en man med spänstig kuk ligger på rygg är ju kuken tryckt mot magen och man måste "bända upp den" för att ens kunna ha lite ögonkontakt men det är svårt då med ju, kanske om man sitter mellan benen på kunden och tittar upp mot honom och han tittar ner. Men ändå svårt att faktiskt ha kuken ordentligt I munnen och kunna titta i ögonen tycker jag. Funkar kanske med slapp snopp, men det är inget jag har provat så mycket (lite i jobbet bara). Privat så är det nog faktiskt ingen som har velat ha ögonkontakt under oralsex.

Ögonkontakt är ju hett om det är nån man verkligen tycker om och tänder på och man helt kan gå upp i stunden och varandra, men då handlar det för mig alltid om andra aktiviteter än oralt. 😊
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-05-18 kl. 09:02.
Citera
2026-05-18, 11:49
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Han stirrade verkligen. Jag tror att det var hans idé om en mysig GFE. Lite som i Disneyfilmer när de tittar varandra djupt i ögonen och liksom druknar lite. Men det blev bara ett stirrande! Det var absolut inte med förakt pga gullig och snäll person, isf mer hänfört och liksom mysigt typ. Synd eftersom han är en intressant person som har mycket att kul att berätta och han är ganska så enkel att konversera med men det var ändå så extremt konstiga vibes under träffarna att det blev alldeleles för påfrestande. Han är absolut inte farlig eller så. Väldigt inkomstbringande och säker kund -- men nej. Som en lång ökenvandring.

Jag har några andra som är lite åt det hållet. Du vet "ögonen är själens fönster-typer". Äldre män som själva tycker att de är sinnliga och passionerade älskare. Ja jo, men du och jag ska inte se in i varandras själar så vi behöver inte ha ögonkontakt exakt hela tiden. 😅

Håller med! Hellre att jag blir glodd på än att jag är den som glor.

Sjukt avtändande att ha ögonkontakt med en kund som är mellan ens ben. Jag får rys bara av att läsa det. 🥶 Många av mina kunder gillar facesittning så jag slipper det problemet! 😅

Håller med, det är väldigt svårt att göra en bra avsugning om man ska ha en massa ögonkontakt. För mig (och mottagare jag pratat med saken om - dvs privata sexuella kontakter) så handlar det om rytm/takt, tunga och hur man håller händerna. Sen gillar ju alla olika, en del gillar mer massageartat än andra, att man involverar bollarna och ljumskar osv. Men att hålla ögonkontakt är svårt tycker jag, blir typ mest ett halvhjärtat handjobb med lite tunga isf. Inget fel med det, men det är ju ingen vidare avsugning.

Mina kunder är väldigt GFE så det är ingen som vill att jag ska sitta på golvet och suga. Det är ju svårt det med, är kuken spänstig så blir det det där halvhjärtade handjobbet med tunga om man ska ha mycket ögonkontakt. Och om en man med spänstig kuk ligger på rygg är ju kuken tryckt mot magen och man måste "bända upp den" för att ens kunna ha lite ögonkontakt men det är svårt då med ju, kanske om man sitter mellan benen på kunden och tittar upp mot honom och han tittar ner. Men ändå svårt att faktiskt ha kuken ordentligt I munnen och kunna titta i ögonen tycker jag. Funkar kanske med slapp snopp, men det är inget jag har provat så mycket (lite i jobbet bara). Privat så är det nog faktiskt ingen som har velat ha ögonkontakt under oralsex.

Ögonkontakt är ju hett om det är nån man verkligen tycker om och tänder på och man helt kan gå upp i stunden och varandra, men då handlar det för mig alltid om andra aktiviteter än oralt. 😊

En del kunder kan ju också vara så att de själva undviker ögonkontakt. Oftast nykomlingar och jag kan förstå att en del är lite blyga och osäkra och tamburstelheten finns där så påtagligt.

Ja, detta.med "djup" ögonkontakt kan göra mig lite nervös. Detta att jag lätt tror att kunden ser ner på mig för att jag säljer sex. Kanske inte så han tänker, men jag har kommit på mig själv med att tänka på det viset.

Undrar hur många kunder som skulle vilja se sina egna döttrar eller söner sälja?

Lite tankar.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-05-18 kl. 11:53.
Citera
2026-05-18, 12:15
Medlem
thelastmohicans avatar
Citat:
Undrar hur många kunder som skulle vilja se sina egna döttrar eller söner sälja?

Lite tankar.

Jag hoppas att du menade inte bokstavligen ordet "se".

Jag skulle aldrig se ner mina barn om de skulle sälja sex, dem är fortfarande mina barn. Men absolut är det att föredra om dem kommer att klara sig ekonomiskt utan att behöva sälja sex. Man skulle slippa alla risker för sjukdomar eller konstiga kunder.
Citera
2026-05-18, 12:21
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelastmohican

Jag skulle aldrig se ner mina barn om de skulle sälja sex, dem är fortfarande mina barn. Men absolut är det att föredra om dem kommer att klara sig ekonomiskt utan att behöva sälja sex. Man skulle slippa alla risker för sjukdomar eller konstiga kunder.

Menar hur många skulle vara bekväma med det.
Citera
2026-05-18, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastmohican

Citat:
Menar hur många skulle vara bekväma med det.

Min ståndpunkt är att inga skulle vara ok med det, oavsett för vilken anledning man gör det.

Om man vänder på det, hur många närstående skulle vara ok eller bekväma med att deras anhöriga köpte sex? Noll.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-05-18 kl. 12:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in