2026-05-18, 10:38
  #37
Medlem
dude2ks avatar
Chans till jobb beroende på ålder?
Varför skriver de inte rakt ut bara unga invandrare från Indien eller dylikt.
Citera
2026-05-18, 10:40
  #38
Medlem
40 är ju ändå en ganska ung ålder, iaf när ser gäller män, så det låter konstigt. Det borde väl vara 35-50 där en man är i sin prime och skaffat sig erfarenhet och mognat lite. Det är också möjligt att de tänker på eventuellt familjeliv och vabbande
__________________
Senast redigerad av Memekrig 2026-05-18 kl. 10:43.
Citera
2026-05-18, 10:42
  #39
Medlem
Sök till donken och kräv inget så räcker det med att prata svenska och inte se ut som skit.
Citera
2026-05-18, 10:43
  #40
Medlem
Hade själv gärna blivit förtidspensionerad vid den åldern och släppt fram ungdomarna i 20 års åldern.
Citera
2026-05-18, 10:47
  #41
Medlem
Sunimods avatar
Det är som jag skrivit flera gånger tidigare.
Man måste se till att vara attraktiv för arbetsmarknaden.
Lämplig utbildning. Bra erfarenhet. Bra referenser.
Och se bra ut om man kommer fram till intervju. Alltså vettigt kläd för det jobba man söker.
Citera
2026-05-18, 11:00
  #42
Medlem
Folk är förbrukningsvaror. Dags att vakna upp!
Citera
2026-05-18, 11:05
  #43
Medlem
I min värld har man misslyckats som ingenjör om man inte kan gå i pension redan innan 60 år fyllda. Relativt hög lön och god löneutveckling. Säkert dryga miljonen i privat pensionssparande och lika mycket i ISK med den utveckling som börsen har haft.

Det är bara att vinka av kollegorna och chefen och önska dem ett ärligt lycka till!

Själv vinkade jag av dem vid 55 år fyllda.

Mvh
Snåljåpen.
Citera
2026-05-18, 11:11
  #44
Medlem
NiceNameTwices avatar
Trodde att alla bara skulle konsumera nu för tiden? Så sett är det väl inget märkvärdigt
Citera
2026-05-18, 11:14
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Har man inte redan ett jobb när man är 40?

Du är så provocerande korkad när du sitter och ska vara först med en idiotisk kommentar på varje ny tråd.

Avstängd 16 gånger på 11 år säger väl allt.
__________________
Senast redigerad av DrankFrebin 2026-05-18 kl. 11:19.
Citera
2026-05-18, 11:31
  #46
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Du är så provocerande korkad när du sitter och ska vara först med en idiotisk kommentar på varje ny tråd.

Avstängd 16 gånger på 11 år säger väl allt.

Helsingborgs-Patrik är den användare som har fel i mest av allt på hela Flashback, hela tiden.
Citera
2026-05-18, 11:33
  #47
Medlem
löls avatar
Trams-pressen öppnar munnen igen.
En vänster-dåre som skrivit från sin fina lägenhet eller villa i ett exkluderat vitt område.

Finns massor med jobb.
Du behöver utbildning som många grupper inte har.
Vilket skribenten "glömde" nämna.
Citera
2026-05-18, 11:35
  #48
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnersten
Helsingborgs-Patrik är den användare som har fel i mest av allt på hela Flashback, hela tiden.

Det där är inget argument med substans. Bara ett påhopp
fy =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in