Citat:
Ursprungligen postat av
psak
Mindre barn, oj då så du tycker inte de är stora nog.
Bara flickfoster, så ni ska få barnafödandet till en högre nivå med enbart kvinnor framöver då, sedärja.
Mitt första inlägg kvarstår, för seriösa läsare.
Fakta är att ökat antal kvinnor, skulle öka barnafödande, medan minskat antal män förmodligen inte skulle inverka på antalet födda barn.
så med din motivering att man ska "utrota" olika gruppers existensberättigande enkom baserat på deras förmåga alstra barn....varför inte då gruppen män?
precis...lite seriositet hade varit att föredra från dig...
HBTQI är inget problem för barnalstring, inte heller mångfald.
Att kvinnor i västvärlden idag föder mindre barn än tidigare, beror på helt andra saker än detta.