2026-05-16, 23:54
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
när man gått från att ha blivit riktigt skön på 200mg till att knappt känna något på 1.2g så ve nan att man måste ta en långt paus
Ja verkligen.. Det går snabbt tyvärr.

man bör ligga på max 400 mg på ett dygn för att känna sig skön. Allting över så har man på tok för hög tolerans och risken för ep-anfall ökar rejält!
Citera
2026-05-18, 07:44
Medlem
Kido-ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Har aldrig provat royal. Men även jag har hört att för några år sedan i röda tram kunde det finnas fetanyl. Men har provat andra mörkröda och aldrig haft problem. Men de va mkt längesen nu.
Innehållet i de indiska piller ändras. Det finns företag i Indien som tillverkar tabletter som är menade att missbrukas. De tillverkas inte för att säljas som medicin.
Kolla upp BBC dokumentären om Aveo Pharmaceuticals. Det är just de som kör Royal 225, Tamol X och annat skit.
De kör också blandning av Tapentadol och Carisoprodol som säljs i Afrika. Carisoprodol är en "muscle relaxant" som är förbjuden att säljas i EU för att den är för farlig.

Folk skriver här att just "den sorten" känns okej.
Vi vet inte vad som finns i de skitpiller. Ingen verkar testa de i Sverige.
Citera
2026-05-18, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Ja verkligen.. Det går snabbt tyvärr.

man bör ligga på max 400 mg på ett dygn för att känna sig skön. Allting över så har man på tok för hög tolerans och risken för ep-anfall ökar rejält!

Har legat runt 1g nu i drygt 6mån (1-2ggr/veckan) och aldrig haft kramp.
Citera
2026-05-18, 13:34
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R1D2
Har legat runt 1g nu i drygt 6mån (1-2ggr/veckan) och aldrig haft kramp.
Absolut.. Man kan klara sig väldigt länge på höga doser men 2-3 dygn med dålig sömn och hög dos så kan det komma som ett brev på posten.

Skit-äcklig känsla om du inte fått det tidigare.. Man får typ som Deja vu och att du snurrar med huvudet till höger samtidigt som du snurrar huvudet åt vänster sen blir allt svart och du vaknar upp med världens värk och skit. Blä!
Citera
2026-05-19, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kido-n
Innehållet i de indiska piller ändras. Det finns företag i Indien som tillverkar tabletter som är menade att missbrukas. De tillverkas inte för att säljas som medicin.
Kolla upp BBC dokumentären om Aveo Pharmaceuticals. Det är just de som kör Royal 225, Tamol X och annat skit.
De kör också blandning av Tapentadol och Carisoprodol som säljs i Afrika. Carisoprodol är en "muscle relaxant" som är förbjuden att säljas i EU för att den är för farlig.

Folk skriver här att just "den sorten" känns okej.
Vi vet inte vad som finns i de skitpiller. Ingen verkar testa de i Sverige.

Har faktiskt sett den dokumentären! Mkt bra. Säger mkt om varför man ska undvika indiska pillren. Något jag skrikit mig hes tidigare i tråden om. Men när behovet blir för stort faller även jag dit.

Fattar inte varför man tar in skiten? Ond et är nån grossist som löser här sluta ta in indiska tram och börja med Sandoz och krka igen.
Citera
2026-05-20, 12:04
Medlem
Någon som stött på fake Sandoz? Hur brukar de se ut till skillnad från de ”riktiga”? Är tabletterna vita?

Tack på förhand
Citera
2026-05-20, 12:05
Medlem
Jag har tagit lyrica sedan söndag. Oklara doser ärligt talat. Tog sista dosen kring 6 i morse. Kan man käka lite tramadol kring 18 ikväll eller är det epilepsi deluxe som väntar då?
Citera
2026-05-24, 01:34
Medlem
Hej Jag har fått tag på sandoz 200mg vit gröna men dom har ingen brytskåra som ett para andra jag käkade för ett år sen, så jag undrar om dom är fejk?

Hoppas jag kan få ett svar snabbt tack.
Citera
2026-05-24, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Jag har tagit lyrica sedan söndag. Oklara doser ärligt talat. Tog sista dosen kring 6 i morse. Kan man käka lite tramadol kring 18 ikväll eller är det epilepsi deluxe som väntar då?
Bör va lugnt gå inte för högt bara, o få lite vila emellan. Lyr + tram krampen är inte så vanlig men det är när den väl händer får man en grand mal attack så bäst va safe min broder o inte gå över 4-500
Citera
2026-05-24, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buskkungen12
Hej Jag har fått tag på sandoz 200mg vit gröna men dom har ingen brytskåra som ett para andra jag käkade för ett år sen, så jag undrar om dom är fejk?

Jadu... Hur ska någon kunna svara säkert på om dina piller är fejk eller ej?
Citera
2026-05-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buskkungen12

Man kan se och läsa här att de har bytt från brytskåra till utan: https://fass.se/product/20040916000347/pl#images
Jag hade också de utan brytskåra nyligen och de funkade som vanligt, men det säger ju ingenting om just dina piller
Citera
2026-05-24, 23:04
Medlem
@imorrn

Hela förra året och början på detta år hade jag dessa med brytskåra. Här om dagen köpte från göteborg de hade inte brytskåra sen käka de blev skum allt som säljs i den staden man måste testa med sticka elr nått innan man käkar. Jag är från Stockholm har alltid löst äkta varor från folk med recept. Fick ep av santeria käka 300mg sen fick jag ep av dom röda också käka bara 225 så jag varnar er det är inte tram .Tack för svaret bror och ta hand om dig.
Senast redigerad av Buskkungen12 2026-05-24 kl. 23:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in