2026-05-17, 20:13
Medlem
Subnautica 2 har släppts i early access nu. Jag har spelat igenom det som finns i spelvärlden och det var överlag en stor förbättring över de de tidigare Subnautica-spelen. Världen känns mer levande då den är full av djur och växter. De har även gjort massor av småförbättringar så som hur du kan bygga saker utan att ha resurserna på dig. Det räcker alltså att de ligger i ett skåp på din bas.

Det jag inte gillade var detta;

Citera
2026-05-17, 21:36
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayGuy
Subnautica 2 har släppts i early access nu. Jag har spelat igenom det som finns i spelvärlden och det var överlag en stor förbättring över de de tidigare Subnautica-spelen. Världen känns mer levande då den är full av djur och växter. De har även gjort massor av småförbättringar så som hur du kan bygga saker utan att ha resurserna på dig. Det räcker alltså att de ligger i ett skåp på din bas.

Det jag inte gillade var detta;

Efterlängtat spel. Hur mycket tid måste man lägga ned på att samla resurser. Jag tycker det gick överstyr i första spelet.
Citera
2026-05-17, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Efterlängtat spel. Hur mycket tid måste man lägga ned på att samla resurser. Jag tycker det gick överstyr i första spelet.

Jag lägger svaret under en spoiler för säkerhets skull.

Citera
2026-05-17, 21:54
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayGuy
Jag lägger svaret under en spoiler för säkerhets skull.

Skönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in