2026-05-17, 11:30
Medlem
Vad är kinesen för ras?
Verkar vara helt och fullt identifiera sig med blattar iaf.
Låg impulskontroll och aggresiv. Tämligen låkt IQ osv.
Bristande vandel biter väl inte på den där. Är han ett adoptivbarn från några mentalt sjuka föräldrar som sålt sin misslyckade unge till intet ont anande par i sverige?
Sjukt många adoptivbarn är defekta.
Citera
2026-05-17, 11:46
Medlem
S.Jorgens avatar
Har endast sett videon där Leo tjafsar och går till attack.

Vad var egentligen syftet med ”debatten”? Ser att det ligger en del trådar här om Leo. Ett par om tidigare debatter, inga av dem är till hans fördel.
Varför är Leo intressant att bjuda in som gäst? Vad har han att tillföra?

Sa han något om att ”jag har hela orten bakom mig”? Vilken vuxen människa säger så?
Citera
2026-05-17, 14:10
Avstängd
Turkmostafas avatar
Kollar man på debatten så säger han att han skojade
Citera
2026-05-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Öh, ja? Det var exakt det jag skrev.

Krävs ingen utbildning att bli politiker , finns vad jag vet ingen ”politiker utbildning”
Citera
2026-05-17, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Inte alls! Fast ett litet bord blir jag inte rädd för, att du är en mespropp kan inte jag rå för!

Ett litet bord kan man slå hårdare med? Testa lyft ett på 15kg och ett på 2kg. Ja testa svinga med borden.
Leo skämde ut sig grovt hövligt kul
Senast redigerad av Vackarklockan 2026-05-17 kl. 15:59.
Citera
2026-05-17, 16:28
Avstängd
Turkmostafas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vackarklockan
Ett litet bord kan man slå hårdare med? Testa lyft ett på 15kg och ett på 2kg. Ja testa svinga med borden.
Leo skämde ut sig grovt hövligt kul
han skojade
Citera
2026-05-17, 17:30
Medlem
AlanBStards avatar
Lustigt att den där chilenska pajasen bryter som en arab, har samma ordval som en arab, uttrycker sig på samma sätt som en och har t o m samma vevande, överdrivna kroppsspråk som en.

Har han växt upp i ett arab-ghetto? I så fall har vi ett utmärkt exempel på att assimilation faktiskt är möjlig. Åtminstone från chilenare till kaoz-arab.
Citera
2026-05-17, 19:23
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Han kom till Sverige 85, borde han inte leva upp till bristande vandel?

Den kinesen har inte gjort något gott för Sverige - någonsin!
Citera
2026-05-17, 19:39
Medlem
Undrar hur den här "kinesen" kan vara i femtioårsåldern och bete sig som han gör.
Citera
2026-05-17, 20:11
Medlem
Döma av kommentarsfältet på Leos instagram så verkar ingen ge cred för varken hans debatt eller att han försökte kasta en stol på Nick.
Citera
2026-05-17, 20:26
Medlem
Leo vidhåller att han vill gå mma-match mot Alinia. Märkligt. Han är 54 år gammal, rejält överviktig utan kampsportserfarenhet och troligen missbrukare medan Nick är 30 år gammal, helnykterist, som tränat kampsport som BJJ och MMA i minst fem år. Hur tänker Leo? Han har inte ens längdfördel.

Hoppas Leo på att blöda ner Alinia så mycket att Alinia blir äcklad eller tänkte Leo dra sig ur i sista stund med någon lam ursäkt om ”trollning”?
Citera
2026-05-17, 20:52
Medlem
varfors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Leo vidhåller att han vill gå mma-match mot Alinia. Märkligt. Han är 54 år gammal, rejält överviktig utan kampsportserfarenhet och troligen missbrukare medan Nick är 30 år gammal, helnykterist, som tränat kampsport som BJJ och MMA i minst fem år. Hur tänker Leo? Han har inte ens längdfördel.

Hoppas Leo på att blöda ner Alinia så mycket att Alinia blir äcklad eller tänkte Leo dra sig ur i sista stund med någon lam ursäkt om ”trollning”?
Slajf driven hybris är väl lågoddsare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in