2026-05-17, 08:44
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
https://www.youtube.com/watch?v=1NBzXxtKUTU

Video som bevisar hur den blonderade horbocken Jockiboi ljuger. Det kan inte vara lätt att konstant behöva ändra sina egna berättelser. Ena stunden är allt sagt med full stolthet, nästa stund sitter den blonderade mytomanen och omskriver historien och blandar dessutom in sina barn.
Jockiboi läspar så jävligt så klarar helt ärligt inte av att lyssna på intervjun med motvikt för hans röst är så jävla motbjudande.
Citera
2026-05-17, 09:13
Medlem
cinmiks avatar
I Tv4's svar till Cluee så skriver de att Jocke ångrar sexköp och har tagit avstånd.

Var kan vi ta del av detta Tv4?
Citera
2026-05-17, 09:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vilket tv produktion var Jocke med i som var i Argentina? För jag minns inte att han varit med i något sånt?
Jockiboi:
Citat:
Jag har en skallerorm i stöveln
10 februari 2011
Såg för första gången trailer för programet jag
spelade in i Argentina idag.
Fyfan kommer bli så jävla underhållande.
Jävligt härligt det går på bästa sändningstid på
Fredagar.
Har som sagt gjort bland det sjukaste i Svensk tv i
det programet.
Även om ni missar programet lär ni ändå få höra
det eller se det via youtube.
Så pass sjukt är det
Men kommer inte säga vad det är utan det får ni se
på tvn i Mars.
101 sätt att lämna en gameshow
Premiär Fredagen den 4e Mars på TV3
Citat:
Jag är ett pervo!
9 februari 2011
Kollade genom lite mobilbilder förut.
Och har kommit till en hemsk slutsats, JAG ÄR
ETT PERVO!
En gubbsjuk äckligt Pervo, Så alla som ska slå mig med en Hartass gör det ... Nu!
Hittade bilder där jag på planet hem från
Argentina.
Där jag försökt smygfota unga katolska skolflickor
på planet.

Och med unga menar jag nu inte att dom var barn
eller nåt.
Jag tror dom misstänkte mig starkt faktiskt.
Eftersom jag gick på toaletten minst 15ggr bara för att få gå förbi dom och visa mitt praktfulla stånd.
Jo faktiskt så såg jag till den syndes extra mycket i
byxan när jag gick förbi.
Så dom små guds älskande flickorna ser vad dom
går miste om!
Tänkte säga att Jesus sagt till mig att dom skulle suga av mig, Men tror inte dom hade gått på det
SNUSKGUBBE!
Samt en bild tagen bakifrån på 2 flickor som sitter i flygstolar med kjol och bara ben.
Senast redigerad av Herrbevling 2026-05-17 kl. 09:48.
Citera
2026-05-17, 11:22
Avslutad
Publicerad: 2 okt. 2011
Uppdaterad: 6 okt. 2011
Meningarna nedan är saxade frän dokustjärnan
Jocke "Jockiboi" Bergs blogg som läses av tusentals personer varje vecka.
Nyheter24
Citat:
"Knullar allt från människor, djur, sexleksaker."
"Här behövs verkligen använda kondom, ungefär samma krav som när man har sex med mig. För man vet aldrig om någon skabbig räv kan varit där innan, eller brunstig älg"
"Man super ner henne och sen binder henne som det vildjur hon blir när hon är full. Och sen kör man bara tills hon blöder! Tillbehör: Rep från biltema och en flaska sprit!"

Han är en vuxen man på 26 år när han skriver det här!!

Tänk om det skulle framkomma att kungen, en politiker, en tandläkare, en polis, ja vem som helst hade gjort alla dessa vidriga saker för 14 år sedan? I just det här fallet gäller det dessutom Sveriges största makthavare.

Men är man Joakim Lundell som har blivit ”torterad” av sin mor i barndomen, lider av psykisk ohälsa och har diagnoser. Då är det synd om honom, har ju giltiga anledningar. Det är ”gamla” nyheter och han säger ju faktiskt att han idag tar avstånd från sitt handlande.
Senast redigerad av Herrbevling 2026-05-17 kl. 11:25.
Citera
2026-05-17, 11:47
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=1NBzXxtKUTU

Video som bevisar hur den blonderade horbocken Jockiboi ljuger. Det kan inte vara lätt att konstant behöva ändra sina egna berättelser. Ena stunden är allt sagt med full stolthet, nästa stund sitter den blonderade mytomanen och omskriver historien och blandar dessutom in sina barn.

Tack för länken! Som någon skrev tidigare: Jockiboi våldtog förmodligen någon 2010. Nu försöker han förekomma det och låtsas som att han tror att det kommer att ”ljugas” om en sådan incident.

Han är den absolut mest obehagliga personen jag vet. Detta eftersom han uppenbarligen har något som får de flesta att tro på allt han säger, trots att det finns bevis på hans lögner.

Ingenting tycks kunna komma åt honom. Helt sjukt!
Citera
2026-05-17, 12:16
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrbevling
Publicerad: 2 okt. 2011
Uppdaterad: 6 okt. 2011
Meningarna nedan är saxade frän dokustjärnan
Jocke "Jockiboi" Bergs blogg som läses av tusentals personer varje vecka.
Nyheter24

Han är en vuxen man på 26 år när han skriver det här!!

Tänk om det skulle framkomma att kungen, en politiker, en tandläkare, en polis, ja vem som helst hade gjort alla dessa vidriga saker för 14 år sedan? I just det här fallet gäller det dessutom Sveriges största makthavare.

Men är man Joakim Lundell som har blivit ”torterad” av sin mor i barndomen, lider av psykisk ohälsa och har diagnoser. Då är det synd om honom, har ju giltiga anledningar. Det är ”gamla” nyheter och han säger ju faktiskt att han idag tar avstånd från sitt handlande.

Det kanske inte är konstigt att han börjar bli rädd att någon ska träda fram och berätta om någon traumatisk interaktion med honom.

Han börjar på nytt prime'a sina följare om att han "inte skulle bli förvånad om det dyker upp någon och påstår saker om honom" och att detta isf är påhittat.

Våldtäkter och tidelag är normala fantasier för äcklet.
Citera
2026-05-17, 12:22
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Tack för länken! Som någon skrev tidigare: Jockiboi våldtog förmodligen någon 2010. Nu försöker han förekomma det och låtsas som att han tror att det kommer att ”ljugas” om en sådan incident.

Han är den absolut mest obehagliga personen jag vet. Detta eftersom han uppenbarligen har något som får de flesta att tro på allt han säger, trots att det finns bevis på hans lögner.

Ingenting tycks kunna komma åt honom. Helt sjukt!

Varsågod!

Horbocken Jockiboi utstrålar verkligen obehag, en äcklig blandning av aggressiv självsäkerhet, konstant mytomani och blonderat hår.

Det obehagliga är inte bara lögnerna, utan hur naturligt de verkar komma. Den blonderade mytomanen ljuger med samma övertygelse som vanliga människor kokar kaffe.
Citera
2026-05-17, 17:05
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Nä. Han köpte säkert inte sex för arr förvedas kvinnan. Det är det nog en minoritet som gör det av den anledningen. Jag tror att han köpte sex för att han kunde och var kåt. Svårt för honom att få kvinnor eftersom han, milt sagt, är mindre tilldragande. En råttliknande dvärg. Han blev inte tvingad att köpa sex! Det var bland det löjligaste du fått ur dig, Lars-erik!

Vad gäller Chrippa.. Droga tjejer?! När och hur har han anklagats för detta? Rena dumheter! Chrippa ser tusen gånger bättre ut än Boi och tror inte för en sekund på det skitsnacket!
Alla som är vuxna förstår att Jocke var inträngd i ett hörn och inte hade något val.

Chrippas ''metoder'' är välkända i visa kretsar
Citera
2026-05-17, 17:12
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Alla som är vuxna förstår att Jocke var inträngd i ett hörn och inte hade något val.

De verkar ju mer vara i jockibois kretsar de händer med tanke på att linnea trodde hon blev drogad efter hon var på fest som 17åring med jockes vän. Kom ju ut via chatten

Men såklart hebifil jocke umgås med likasinnade
Citera
2026-05-17, 17:17
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32

OK. Jag ska inte uttala mig då jag faktiskt inte vet säkert.
Stackars, stackars Jockiboi som var inträngd i ett hörn. Det måste ha varit jätte, jättejobbigt!

Men en sak ..är det inte underligt att han inte städar upp på sin kanal? Finns säkert massa som temu kan gräva fram som inte ser så bra ut för Boi. Onödigt att låta det ligga kvar. Jag har svårt att tro att gamla videos genererar så särskilt mycket stålar. I alla fall inte tillräckligt mkt för att det ska vara värt att "den mörka sidan" får tag på det och gör content som potentiellt kan cancellera JB för all framtid!
Citera
2026-05-17, 17:21
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Varsågod!

Horbocken Jockiboi utstrålar verkligen obehag, en äcklig blandning av aggressiv självsäkerhet, konstant mytomani och blonderat hår.

Det obehagliga är inte bara lögnerna, utan hur naturligt de verkar komma. Den blonderade mytomanen ljuger med samma övertygelse som vanliga människor kokar kaffe.
Jag undrar hur många sexslavar horbocken skulle ha hemma om det var lagligt.
Citera
2026-05-17, 17:23
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
OK. Jag ska inte uttala mig då jag faktiskt inte vet säkert.
Stackars, stackars Jockiboi som var inträngd i ett hörn. Det måste ha varit jätte, jättejobbigt!

Men en sak ..är det inte underligt att han inte städar upp på sin kanal? Finns säkert massa som temu kan gräva fram som inte ser så bra ut för Boi. Onödigt att låta det ligga kvar. Jag har svårt att tro att gamla videos genererar så särskilt mycket stålar. I alla fall inte tillräckligt mkt för att det ska vara värt att "den mörka sidan" får tag på det och gör content som potentiellt kan cancellera JB för all framtid!
Jocke vill inte anpassa sig efter anonyma hatare som ingen över 12 kan ta på allvar. Ska han ta bort vidor för sin hatares skull?

Lycka till med att cancelera den folkkära Jocke!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in