2026-05-17, 15:03
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Nä, Bloggbevakning är aldrig vettiga i någonting, sluta rök crack.

Cluee är lite av och till. Lite svajig.

I det här har Bloggbevakning gjort det bra. Hoppas bara att inte Jocke lyckas hota/pressa Camilla att inte gräva vidare.

Var jag otydlig så vet du nu vad jag menade.
Citera
2026-05-17, 15:03
Medlem
UTubes avatar
Lång historia kort; Clew tänkte leka smart™ genom att plocka något random gammalt JockeyBoy klipp och använda det för att måla ut familjefar JockeyBoy som torsk plus försöker få Jockey cancellerad från tv4, blev påkommen med att vara sjukt äcklig och vidrig som gör så som ingen som är normal i skallen gör, bortom alla gränser, och nu vänder Clew kappan och så skyller han allt på Bloggbevakning

Kommer inte gå bra det här, totalt bortgjord på eget grepp 🤣

Konsten att:
- Sänka all sin tro verdighet
- Bli hatad av alla
- Framstå som sjuk och obehaglig
- Bli kalla orm resten av livet
- Framstå som fån som vinklar och ljuger helt öppet
- Se töntig ut som spelar dum och ovetande
- Framstå förstånd handikappad som inte ser ett uppenbart skämt
- Framstå högfärdig som avfärdar och ignorer alla mot bevis

Tänk ångesten att lyckas göra allt detta och lite till på så kort tid hahahahaha
Citera
2026-05-17, 15:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
I det här har Bloggbevakning gjort det bra. Hoppas bara att inte Jocke lyckas hota/pressa Camilla att inte gräva vidare.

Var jag otydlig så vet du nu vad jag menade.

Att försöka blåsa luft i händelserna i Argentina och Japan tror jag är dödfött, jag tolkar det som att det var hela filmcrew med när de där sakerna hände. Knullades det horor på de resorna var det vid andra tillfällen under de resorna.

Jockiboi har skrutit om han har legat med hundratals tjejer, problemet är att han var alkoholmissbrukare och väldokumenterat gränslös mot folk under denna tid. Plus alla andra lite mindre smickrande tendenser, det är där man får gräva.

Jag är en rosa isbjörn om det inte finns en handfull "jag orkade bara inte anmäla"-händelser från den tiden.
Citera
2026-05-17, 15:09
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Lång historia kort; Clew tänkte leka smart™ genom att plocka något random gammalt JockeyBoy klipp och använda det för att måla ut familjefar JockeyBoy som torsk plus försöker få Jockey cancellerad från tv4, blev påkommen med att vara sjukt äcklig och vidrig som gör så som ingen som är normal i skallen gör, bortom alla gränser, och nu vänder Clew kappan och så skyller han allt på Bloggbevakning

Kommer inte gå bra det här, totalt bortgjord på eget grepp 🤣

Konsten att:
- Sänka all sin tro verdighet
- Bli hatad av alla
- Framstå som sjuk och obehaglig
- Bli kalla orm resten av livet
- Framstå som fån som vinklar och ljuger helt öppet
- Se töntig ut som spelar dum och ovetande
- Framstå förstånd handikappad som inte ser ett uppenbart skämt
- Framstå högfärdig som avfärdar och ignorer alla mot bevis

Tänk ångesten att lyckas göra allt detta och lite till på så kort tid hahahahaha

Cluee har inte gjort något annat än att rapportera om det som sker på sociala medier.

Varför undviker du att besvara frågan om varför Jocke skuldbelägger Cluee men är tyst om Bloggbevakning?

Varför skuldbelägger DU Cluee för Jockes lögner?

Varför stavar du plötsligt bättre ditt freak?
Citera
2026-05-17, 15:11
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Att försöka blåsa luft i händelserna i Argentina och Japan tror jag är dödfött, jag tolkar det som att det var hela filmcrew med när de där sakerna hände. Knullades det horor på de resorna var det vid andra tillfällen under de resorna.

Jockiboi har skrutit om han har legat med hundratals tjejer, problemet är att han var alkoholmissbrukare och väldokumenterat gränslös mot folk under denna tid. Plus alla andra lite mindre smickrande tendenser, det är där man får gräva.

Jag är en rosa isbjörn om det inte finns en handfull "jag orkade bara inte anmäla"-händelser från den tiden.

Varför skulle man bespara Jocke?

Om han känner sig pressad nu så vet han inte vad som väntar framöver.
Citera
2026-05-17, 15:13
Avslutad
Citat:
Cluee har inte gjort något annat än att rapportera om det som sker på sociala medier.

Varför undviker du att besvara frågan om varför Jocke skuldbelägger Cluee men är tyst om Bloggbevakning?

Varför skuldbelägger DU Cluee för Jockes lögner?

"Cluee har inte gjort något annat än att rapportera om det som sker på sociala medier." är 100% bullshit.

Det är äckligt att du försöker få andra att svälja den lögnen, om du vill tro på det så får du såklart göra det, men sluta försöka pressa på det svamlet på andra.

Du erkände alldeles nyss att han har ett personligt agg mot Jockiboi, och det påverkar givetvis hur och när han rapporterar om Jocki.
Citera
2026-05-17, 15:18
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
"Cluee har inte gjort något annat än att rapportera om det som sker på sociala medier." är 100% bullshit.

Det är äckligt att du försöker få andra att svälja den lögnen, om du vill tro på det så får du såklart göra det, men sluta försöka pressa på det svamlet på andra.

Du erkände alldeles nyss att han har ett personligt agg mot Jockiboi, och det påverkar givetvis hur och när han rapporterar om Jocki.

Då får du väl titta om och om igen tills det går in.

Jag pressar ingen. Däremot undrar jag varför det plötsligt pågår en häxjakt på Cluee men ingen på Bloggbevakning.

Gissningsvis för att Jocke & Co tror sig kunna mobba Cluee till tystnad.
Citera
2026-05-17, 15:19
Medlem
UTubes avatar
Citat:

Era anklagelser att jag skulle vara ett temu-troll som låtsas vara ett JockeyBoy fanboy bryr jag mig inte om

Mina inlägg om min fetisch på tjejer som röker är alltså MIN fetisch och inte att jag är temu som låtsas vara JockeyBoy

Mycket konstigt att Clew ännu inte har gått ut offentligt och bett geniunt om ursäkt till Lunabelle att han ill villigt försökt få folk att tro att JockeyBoy är en torsk?? Det är extremt ovanligt fegt av Clew att låsa in sig på toa och lägga locket på istället för att göra det självklara?? Trampar man i klaveret är det bara att brösta det, annars är man bara falsk orm
Citera
2026-05-17, 15:21
Avslutad
Citat:
Då får du väl titta om och om igen tills det går in.

Jag pressar ingen. Däremot undrar jag varför det plötsligt pågår en häxjakt på Cluee men ingen på Bloggbevakning.

Gissningsvis för att Jocke & Co tror sig kunna mobba Cluee till tystnad.
Dina lögner blir inte sanna för att du upprepar dem, sorry.

Det pågår ingen häxjakt på Cluee, det är lite kommentarer från folk som inte gick på skiten bara. Lev med det.
Citera
2026-05-17, 15:25
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Era anklagelser att jag skulle vara ett temu-troll som låtsas vara ett JockeyBoy fanboy bryr jag mig inte om

Mina inlägg om min fetisch på tjejer som röker är alltså MIN fetisch och inte att jag är temu som låtsas vara JockeyBoy

Mycket konstigt att Clew ännu inte har gått ut offentligt och bett geniunt om ursäkt till Lunabelle att han ill villigt försökt få folk att tro att JockeyBoy är en torsk?? Det är extremt ovanligt fegt av Clew att låsa in sig på toa och lägga locket på istället för att göra det självklara?? Trampar man i klaveret är det bara att brösta det, annars är man bara falsk orm

Det översta har du sannerligen dragit ur röven eftersom jag aldrig gjort det du påstår.

Ej heller behöver du tilltala mig med "er".

Cluee har ingenting att be Jockes WT-ungar om ursäkt för. Det är Jocke som gått ut med att han är en torsk.

Vore på sin plats med bättre omdöme som farsa.

Jaha, nu delar du plötsligt fetisch med Jocke som runkar till snap med rökande småtjejer.

Fräscht hörru....
Citera
2026-05-17, 15:30
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Dina lögner blir inte sanna för att du upprepar dem, sorry.

Det pågår ingen häxjakt på Cluee, det är lite kommentarer från folk som inte gick på skiten bara. Lev med det.

Samma argument som jag brukar använda.

Jo, Jockes soldater och han själv är i full gång. Om du visste vilka hjärndöda följare han har som går i full attack mode direkt någon uttalar en åsikt Jocke inte gillar.
Citera
2026-05-17, 15:33
Avslutad
Citat:
Samma argument som jag brukar använda.

Jo, Jockes soldater och han själv är i full gång. Om du visste vilka hjärndöda följare han har som går i full attack mode direkt någon uttalar en åsikt Jocke inte gillar.
Soldater i den röda analens armé i sådana fall.
https://youtu.be/eD3RfRFSPZM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in