2026-05-16, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
#778 var så snuskig och äcklig att kameran gav upp För ful för att vara på film
Var det inte polis som kom, och därmed fick de avsluta filmandet? Några som kom fram och hälsade. I o m att han hade övergreppsmaterial på mobilen (som han skickat till många barn).
Citera
2026-05-16, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
dummare än gäddorna

Håller helt med dig om att gäddorna är dumma. De bevisar hela tiden sin brist på intelligens i den andra tråden. (Och gör gästspel ibland i denna)

Dessutom är 778 inte ofarlig på något vis. Han har mobilen full med barnporr, och erkänner det själv. Hemma hade han extern disk med barnporr.

Men allt det där det vet du.
Citera
2026-05-16, 18:55
Medlem
Hegamons avatar
778 gör ju helt rätt! Jagad av fastighetsbolaget och så försöker han få in sig på rättspsyk med hjälp av LaddPatrik och trasiga Sara.

Mera seriöst:

Jag vet faktiskt inte om han 778 talar sanning eller om 50% är påhitt. Det lutar åt för min del, att jag tror han klarar av att ljuga om saken, även om om han har autism. En gång pedofil alltid pedofil, även om han säger att det går i skov.

Edit: Nej, så har vi loggarna, dom är så talande i fallet, att alla ljuger. Precis alla ljuger som åker fast i Dumpen, även autisterna. Jag ger det 0.1% chans denna 778 talar sanning.
Senast redigerad av Hegamon 2026-05-16 kl. 19:02.
Citera
2026-05-16, 19:04
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag var fullt kapabel till att avfärda såna hingstar som #778 mfl när jag var 14 år, var inte du? Dumpen har liksom tagit patent på den här viktiga frågan och liksom skriver reglerna efter deras eget intresse. Med all respekt för Patrik och hans historik men den mannen är inte den som skall sköta det här.

Luffarna med massa diagnoser som Dumpen hänger ut konkurrerar ut sportiga jämnåriga pojkar Man måste faktiskt vara dummare än gäddorna om man tror på dessa scenarion tex grottmongot #773. Han hade säkert nobbat dig men han är inte fjortisarnas favorit. Hur kan man gå på detta
Vi vet vad du tycker och har hört detta till leda nu.
Det finns barn och unga som inte förmår att skydda sig från gäddor men det är inget som du bryr dig om.
Citera
2026-05-16, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nudelpaj
Var det inte polis som kom, och därmed fick de avsluta filmandet? Några som kom fram och hälsade. I o m att han hade övergreppsmaterial på mobilen (som han skickat till många barn).

Tänkte på bildkvalitén
Citera
2026-05-16, 21:10
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Ja det där var en av dom bisarrare konfrontationerna. Man funderar om karln är galen på riktigt eller spelar han bara?

Ja du bra fråga tror nog han skulle kunna tala sanning men är så märkligt alltihop så vet inte vad man ska tro. Måste vara i top 10 på mest skruvade konfrontationerna.
Citera
2026-05-16, 22:30
Medlem
778

Hjärteknipande när han efter konfrontationen skrev till fiskaren att det inte hjälpte, han som var så överlycklig över att träffa Patrik och Sara
Citera
2026-05-16, 23:02
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
778 gör ju helt rätt! Jagad av fastighetsbolaget och så försöker han få in sig på rättspsyk med hjälp av LaddPatrik och trasiga Sara.

Mera seriöst:

Jag vet faktiskt inte om han 778 talar sanning eller om 50% är påhitt. Det lutar åt för min del, att jag tror han klarar av att ljuga om saken, även om om han har autism. En gång pedofil alltid pedofil, även om han säger att det går i skov.

Edit: Nej, så har vi loggarna, dom är så talande i fallet, att alla ljuger. Precis alla ljuger som åker fast i Dumpen, även autisterna. Jag ger det 0.1% chans denna 778 talar sanning.
Håller med dig, han var där i hopp om att få ligga. Jävla trams det han försvarar sig med.
Citera
2026-05-17, 08:18
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Vad för intelligent sa han då?

Och nej, "folk" är inte så där märkliga.

Hej
Ingenstans sa jag att han sa något intelligent
Och jo, "folk" är precis sådär märkliga - det ser du väl om du tittar på de snart 800 som har konfronterats av Dumpen.
Citera
2026-05-17, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Hej
Ingenstans sa jag att han sa något intelligent
Och jo, "folk" är precis sådär märkliga - det ser du väl om du tittar på de snart 800 som har konfronterats av Dumpen.

Och hur kan du då bedöma hans höga intelligens? Skruvade han ihop en avancerad maskin framför dina ögon? Var chatloggen ett akademiskt mästerverk? Jag är nyfiken!
Citera
2026-05-17, 09:10
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Kanske är det raketgäddan #588 ?

https://dumpen.se/2025/04/02/raketmannen-linkoping-588/

Står på hans IG att han har lämnat in en stämningsansökan mot Dumpen.

https://www.instagram.com/dumpadumpennu/p/DYNQptDiDA-/

Är inte det ig-kontot ett troll som försöker spela gädda?
Citera
2026-05-17, 10:54
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Och hur kan du då bedöma hans höga intelligens? Skruvade han ihop en avancerad maskin framför dina ögon? Var chatloggen ett akademiskt mästerverk? Jag är nyfiken!

Och än en gång läser du in fel
Du säger högintelligent - ingenstans sa jag det heller. Jag sade

"Han är definitivt inte ointelligent, inte alls. Däremot är han helt dum i huvudet."

Med detta menar jag att han kan både artikulera, närvara och för en dialog med ett rätt hyfsat ordförråd = Ej Ointelligent.

Men dum i huvudet som ett klappmongo, definitivt.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in