2026-05-16, 06:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Och Daglig Verksamhet? Då är han ju verifierat efterbliven

Såg till slut hela vidion (som han stavsr det) och drar något konstigt resonemang om fastighetsbolag och utlämning av nycklar,

På Facebook finns det lite ledtrådar om varför, men han verkar ganska förvirrad om hur allt hänger ihop, snarare än efterbliven.

(778)
Citera
2026-05-16, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Är bajsmannen en gädda eller lokal profil på ringön?
(FB) Bajsmannen (festival-profilen som leker med bajs)
Citera
2026-05-16, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Såg till slut hela vidion (som han stavsr det) och drar något konstigt resonemang om fastighetsbolag och utlämning av nycklar,

På Facebook finns det lite ledtrådar om varför, men han verkar ganska förvirrad om hur allt hänger ihop, snarare än efterbliven.

(778)

Kanske är Scizoid eller dylikt. Möjligt att gravt psyksjuka också kvalar in på DV.
Citera
2026-05-16, 08:53
Medlem
MDTAAs avatar
Jag kollade / lyssnade igenom hela konfrontationen med 778
Han är definitivt inte ointelligent, inte alls. Däremot är han helt dum i huvudet.

Mycket märklig konfrontation, och ytterligare en nyans i att folk är verkligen konstigare än vad man tror.
Citera
2026-05-16, 09:23
Medlem
778

Undrar ju hur hans liv förändrades av detta, han var mot mitten av samtalet övertygad om att det var en lyckoträff som skulle få honom inlåst, fast han initialt hävdade att RKV inte brydde sig om hans sexchattande och lämnat honom åt sitt öde. Han var nästan småputtrigt nöjd över uppmärksamheten i samtalet. En tragisk varelse.
Citera
2026-05-16, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Han är definitivt inte ointelligent, inte alls. Däremot är han helt dum i huvudet.

Nja, han är nog ointelligent. Framstår dock som högintelligent i Pattes närvaro.
Citera
2026-05-16, 10:25
Medlem
Citat:

Mycket märklig konfrontation, och ytterligare en nyans i att folk är verkligen konstigare än vad man tror.

Vad för intelligent sa han då?

Och nej, "folk" är inte så där märkliga.
Citera
2026-05-16, 10:32
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:

Väldigt udda fågel och det är sådana här besynnerliga konfrontationer som gör att jag inte skulle bli förvånad om det kom en gädda med häst o vagn till konfrontationen eller ridandes på en elefant.

778
Citera
2026-05-16, 10:33
Medlem
#778 var så snuskig och äcklig att kameran gav upp För ful för att vara på film
Citera
2026-05-16, 10:47
Medlem
Protonic75s avatar
Om jag har rätt person verkar denna krumelur ha haft byggfirma som uppfört bostadshus och även reparation av datorutrustning. Kan detta vara möjligt han framstår ju som nästan retarderad.
Kanske varit målvakt?

778
Citera
2026-05-16, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
#778 var så snuskig och äcklig att kameran gav upp För ful för att vara på film

#778. Nej söt enligt Saras gäng. Vilken grej att skriva sånt skit för att dra igång honom och sen låtsas våra vänner bli chockade över att han masar sig till mötesplatsen för påsättning. Konfrontationerna är ofta roliga men den här var bara jobbig att plåga sig igenom. Om Putte åtminstone sagt något dumt som man kunde skratta åt.

Freakshow.
Citera
2026-05-16, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
#778. Nej söt enligt Saras gäng. Vilken grej att skriva sånt skit för att dra igång honom och sen låtsas våra vänner bli chockade över att han masar sig till mötesplatsen för påsättning. Konfrontationerna är ofta roliga men den här var bara jobbig att plåga sig igenom. Om Putte åtminstone sagt något dumt som man kunde skratta åt.

Freakshow.

#778 Hade han ens körkort? Eller åkte han kommunalt?

Sara: "Du brukar ju ringa till mig"! Hon lät nästan besviken på att han förrått henne, han som brukar ringa och snacka 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in