Trodde Sverige som 5-10. Men på nåt sätt lät det falskt när hon sjöng trots att man vet att hon kan sjunga på riktigt. Det kan ha påverkat. Masken kan också ha förvirrat folk. Juryn har säkert googlat hennes bakgrund.
TikTok-låten vann. Men publiken hade bra smak och hade min favorit Rumänien som tvåa, juryn eliminerade dock dess chanser.
Hennes röst har varit skadad senaste dagarna. Lät bättre än i semin. Tyckte det var mer autotune i den? Aja, ge henne några år. Hon kommer bli jättestor
Minns när hon sjöng finallåten i Masked Singer, där var hon riktigt bra
Rent objektivt hade ju Sveriges låt aldrig hamnat så lågt och Israel hamnat så högt om det inte vore för att tävlingen är politisk. Men hur det rent praktiskt går till att Sverige hamnar så lågt… det är förbryllande. Det måste vara så otroligt många köpta/stödröster på Israel. Men var kommer då rösterna för Bulgarien ifrån?
Förra året kändes som att Israel köpte så många telefonröster att produktionen justerade det i realtid och fick fram en annan vinnare. Kan de ha boostat Bulgarien på samma sätt i år? Jag kan inte se hur det hänger ihop annars…
Kvällens omröstning var något av de obegripligaste någonsin både från juryn och tittarna. Men jag kan ändå acceptera att Bulgarien vann då det trots allt är en catchy och kul låt med en porrig sångerska. Däremot är det konstigt att oddset hade så pass fel det brukar de inte ha, mycket märkligt. Finland bara på 6'e plats är fan bara fel så är det likaså Sverige på 20'e plats vilket är skandal.Förvånad att Rumänien kom trea men kanske var det ljussnablarna som gjorde det?
Publikens supervrål när de förstod att Bulgarien vann visade klart och tydligt hur "populära" dina idoler judarna verkligen är.
Haha trots mygel lyckades man inte vinna, vilka jävla losers...
Alla vet ändå att de värsta hbtqigkgfrj anhängarna avgudar eurovision och är på plats.
Hördes ju tydligt på buuuropen.