En av de bättre finalarna på 2000-talet. Finland bör vinna men man skall inte underskatta Israels mygel och alla jävla idioter som röstar på dem bara för att de avskyr muslimer...
Jag tycker faktiskt tvärtom, väldigt svagt startfält i år
Kul när programledaren gick igenom röstsystemet - “juryn består i varje land av sju medlemmar som är olika i åldrar och bakgrund”. Kanske det. Om olika vänsterfraktioner räknas som olika bakgrund då
Vidrigt att ett så stort artistfrämjande event som detta väljer att helt och hållet ignorera den allmänna uppfattningen kring AI som konstverktyg och använda ändå.
Hoppas det blir mycket backlash kring detta.
Men men, passar på nå vis in i Österrikes värdskap med tanke på hur jävligt low effort det varit i övrigt.
Usch...
Haha jag satt och garvade i soffan när jag såg att dom hade blandat in AI. Misstänkte att det skulle få många att lacka ur.
En av de bättre finalarna på 2000-talet. Finland bör vinna men man skall inte underskatta Israels mygel och alla jävla idioter som röstar på dem bara för att de avskyr muslimer...
Hade du velat ha en granne vars enda mål är att utplåna dig?
Kul när programledaren gick igenom röstsystemet - “juryn består i varje land av sju medlemmar som är olika i åldrar och bakgrund”. Kanske det. Om olika vänsterfraktioner räknas som olika bakgrund då