2026-05-16, 19:19
Medlem
Vad händer, vad vet vi?

https://xnytt.se/2026/05/16/soderhamn-grov-misshandel-i-centrum/
Citera
2026-05-16, 20:21
Medlem
Ryktas om att nån med smeknamnet lillabbe ska vara inblandad. GM eller BO är oklart. Mest troligt BO.
Citera
2026-05-16, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blyfri
Ryktas om att nån med smeknamnet lillabbe ska vara inblandad. GM eller BO är oklart. Mest troligt BO.

Lill-Abbe sitter inne för mordet på granskärsspåret.
Ta bort Lill och lägg till Ha**ad (*m) så har du rätt.

En man blev rätt illa tilltygad och blödde kraftigt från huvudet. A**e blödde på handen och huvudet.
Eventuellt en skruvmejsel inblandat.
En blev avförd med handfängsel, en i ambulans och A**e verkar ha fått åka ambulans med poliseskort. Gissningsvis till psyket.
Citera
2026-05-16, 22:19
Medlem
Dodo3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megliore

En man blev rätt illa tilltygad och blödde kraftigt från huvudet. A**e blödde på handen och huvudet.
En blev avförd med handfängsel, en i ambulans och A**e verkar ha fått åka ambulans med poliseskort. Gissningsvis till psyket.
Förstår inte namnet, är de unga pojkar?
Citera
2026-05-16, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodo3
Förstår inte namnet, är de unga pojkar?

A**e (*b)
Ha**ad(*m)
Citera
2026-05-16, 23:05
Medlem
Söderhamn har väl (tyvärr) på senare år blivit känt för att ha en ganska stor somalisk invandrarbefolkning. Var de inblandde somalier även denna gång? Hammad är ju knappast ett svenskt namn, och Abbe kan vara en förkortning av nåt somaliskt/muslimskt namn. (Om nu namnuppgifterna i tråden är korrekta.)
Citera
2026-05-16, 23:20
Medlem
Dodo3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Söderhamn har väl (tyvärr) på senare år blivit känt för att ha en ganska stor somalisk invandrarbefolkning. Var de inblandde somalier även denna gång? Hammad är ju knappast ett svenskt namn, och Abbe kan vara en förkortning av nåt somaliskt/muslimskt namn. (Om nu namnuppgifterna i tråden är korrekta.)
Han är arab och ser ut som att han varit kriminell i Söderhamn sedan länge, jag hittar inga bilder på honom.
Citera
2026-05-17, 01:23
Medlem
Citat:

Nån känsla för vilka de andra två som gripits kan vara? Media rapporterar om tre gripna på platsen. A**e verkar ju vara en iaf.
Citera
2026-05-17, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blyfri
Nån känsla för vilka de andra två som gripits kan vara? Media rapporterar om tre gripna på platsen. A**e verkar ju vara en iaf.
Såg han som kallas So*si(*u) föras bort i handfängsel.
Den tredje vet jag inte. Eventuellt den skadade mannen som fick åka iväg med ambulans men den kullen dör jag inte på.
Citera
2026-05-17, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dodo3
Han är arab och ser ut som att han varit kriminell i Söderhamn sedan länge, jag hittar inga bilder på honom.
Han jobbade på Willys när det låg nere på stan, satt i kassan.
Citera
2026-05-17, 03:45
Medlem
https://www.facebook.com/share/1E6yPV1na*/

* = 9

Denna filur? Riktigt genomtänkta skärmprints att lägga ut.
Citera
2026-05-17, 22:27
Medlem
Du påstår att du "sett" någon av de föras iväg i handfängsel?
Ingen av So*si bröderna var där eller har med saken att göra.

Citat:
Såg han som kallas So*si(*u) föras bort i handfängsel.
Den tredje vet jag inte. Eventuellt den skadade mannen som fick åka iväg med ambulans men den kullen dör jag inte på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in