2026-05-16, 16:41
Medlem
tutankhumans avatar
Skulle ni vilja se Leo "Kinesen" Carmona som statsminister i Sverige? Kanske skulle han med sin originella approach kunna få ordning på de internationella relationerna: när han möter andra länders ledare börjar han med att drämma ett bord i huvudet på dem. Och går de efter det inte med på en deal så dyker han ihop med Orten upp och knullar deras mammor.

Skulle Sverige med Kinesen i spetsen åter kunna bli ett land som åtnjuter stor, jävligt stor respekt? Skulle ni vara beredda att ge Kinesen ett år som Sveriges statsminister? Jag menar: kan det bli värre?
Citera
2026-05-16, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tutankhuman
Skulle Sverige med Kinesen i spetsen åter kunna bli ett land som åtnjuter stor, jävligt stor respekt? Skulle ni vara beredda att ge Kinesen ett år som Sveriges statsminister? Jag menar: kan det bli värre?

Man kan ju verkligen diskutera ifall Kinesen är en respekterad individ. Men det kanske inte är en så dum ide. Hela riksdagen kan bli en vild pvp-zon.
Citera
2026-05-16, 17:17
Avslutad
Citat:
Skulle ni vilja se Leo "Kinesen" Carmona som statsminister i Sverige? Kanske skulle han med sin originella approach kunna få ordning på de internationella relationerna: när han möter andra länders ledare börjar han med att drämma ett bord i huvudet på dem. Och går de efter det inte med på en deal så dyker han ihop med Orten upp och knullar deras mammor.

Utmärkt idé! Det ska jag rösta för!
Citera
2026-05-16, 18:49
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Politiker

Strix/Mod
Citera
2026-05-16, 19:37
Medlem
Anybodykillers avatar
Utan att känna till något mer än vissa av hans uttalanden så låter det som att han hade varit som Hugo Chavez.
Citera
2026-05-16, 21:52
Medlem
Testoguy666s avatar
Citat:

Som kapitalist så ser jag det mycket intressant, hade nog blivit en rejäl " röra i gryttan " som vi aldrig skådat.. På gott och ont..
Citera
2026-05-17, 00:58
Medlem
Storanglarens avatar
Nej.
Den stollen hör hemma på ett mentalsjukhus. Det faktum också att han bott över 40 år i Sverige och inte ansträngt sig för att prata bättre svenska än vad han gör är också direkt pinsamt.
Senast redigerad av Storanglaren 2026-05-17 kl. 01:01.
Citera
2026-05-17, 14:48
Avslutad
En narkoman, mördare och rånare?

Finns bättre klientel än detta avskum
Citera
2026-05-17, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Nej.
Den stollen hör hemma på ett mentalsjukhus. Det faktum också att han bott över 40 år i Sverige och inte ansträngt sig för att prata bättre svenska än vad han gör är också direkt pinsamt.

Håller med!
Han passar bäst på något dårhus.
Hade han haft lite mer IQ och utifrån hur han verkar hata både Sverige och svenskar överlag, så hade han flyttat tillbaka till sitt underbara Chile.
Citera
2026-05-18, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Du är rasist?
För att jag inte tycker en rånare, mördare och narkoman inte passar som stadsminister?

Är du sjuk i huvudet?

Är jag rasist om jag inte tycker att pedofiler ska jobba med barn.
Citera
2026-07-04, 20:19
Medlem
Tänk att få se den här misslyckade kriminella, konspirationsteoretiska, paranoida, narcisstiska , barnsliga, judehatande, uppmärksamhetstörstande chilenska jättebebisen i riksdagen.

Det skulle faktiskt vara mer underhållande än att ha Marcus Allard där. Tänk bara en budgetdebatt med hans magnifika ordförråd…😂
Citera
2026-07-05, 16:08
Medlem
DeValeras avatar
Citat:

Det är väl en man som inte kan få ordning på sitt eget liv, hur ska han då lyckas med att få ordning på ett helt land????
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in