2026-05-16, 15:48
  #1
Medlem
MrSkargards avatar
16 maj:

15.00: GAIS - Degerfors
Halmstads BK - Elfsborg

17 maj:

14.00: Brommapojkarna - Kalmar FF
Hammarby - Malmö FF

16.30: Mjällby - Häcken
Västerås - AIK

18 maj:

19.00: Djurgården - Sirius
Örgryte - IFK Göteborg
__________________
Senast redigerad av MrSkargard 2026-05-16 kl. 15:52.
2026-05-16, 16:31
  #2
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
16 maj:

15.00: GAIS - Degerfors
Halmstads BK - Elfsborg

17 maj:

14.00: Brommapojkarna - Kalmar FF
Hammarby - Malmö FF

16.30: Mjällby - Häcken
Västerås - AIK

18 maj:

19.00: Djurgården - Sirius
Örgryte - IFK Göteborg
Tack för trådstart - Baxter har kanske fått fart på hallänningarna - bara kvarten kvar och i ledning
2026-05-16, 16:37
  #3
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Vad var det för flagga som supportrarna i Elfsborg eldade upp? Matchen avbruten
2026-05-16, 16:43
  #4
Medlem
Iinte oväntad kvittering för Degerfors, man har suttit hela andra halvlek och bara väntat på det. Helvete så usla Gais är
2026-05-16, 16:44
  #5
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Iinte oväntad kvittering för Degerfors, man har suttit hela andra halvlek och bara väntat på det. Helvete så usla Gais är
Fina Degerfors.


Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Vad var det för flagga som supportrarna i Elfsborg eldade upp? Matchen avbruten

En Heif flagga.
2026-05-16, 16:46
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Vad var det för flagga som supportrarna i Elfsborg eldade upp? Matchen avbruten
Det ska ha varit en HBK-flagga. Vart är världen på väg om man stjäl från Halmstad och eldar för att provocera? Var snäll.
2026-05-16, 16:48
  #7
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Iinte oväntad kvittering för Degerfors, man har suttit hela andra halvlek och bara väntat på det. Helvete så usla Gais är

GAIS har varit det bättre laget Degen har haft två avslut mot mål. Men ok spelmässigt 1-1 känns ändå ganska rättvist.
2026-05-16, 16:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
GAIS har varit det bättre laget Degen har haft två avslut mot mål. Men ok spelmässigt 1-1 känns ändå ganska rättvist.

Gais har inte gjort en bra andra halvlek.
Degen varit mycket på Gais planhalva i andra.

Uselt att tappa poäng hemma mot degen
2026-05-16, 16:53
  #9
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Gais har inte gjort en bra andra halvlek.
Degen varit mycket på Gais planhalva i andra.

Uselt att tappa poäng hemma mot degen

Som sagt Degen skapade inget förutom målet. 1-1 hemma mot Degen trots skador på nyckelspelare helt ok.
2026-05-16, 16:54
  #10
Medlem
Hur gör Elfsborg inte mål där?
2026-05-16, 16:55
  #11
Avstängd
Negern kamara
2026-05-16, 16:56
  #12
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Negern kamara

Han gjorde en Diabaté anno 2024 😛

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in