Citat:
Ursprungligen postat av
Varmlandskorven
GAIS har varit det bättre laget Degen har haft två avslut mot mål. Men ok spelmässigt 1-1 känns ändå ganska rättvist.
Gais har inte gjort en bra andra halvlek.
Degen varit mycket på Gais planhalva i andra.
Uselt att tappa poäng hemma mot degen