2026-05-16, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Och var får du info ifrån att hon ska ha legat med MASSOR av babbar??

Allmänt känt bland oss som varit något i närheten av henne och hennes bekanta. Hon kallas inte hinken för ingenting heller.
Sen kan du ju fråga Chrille hur många bråk det varit som börjat i hans svartsjuka mot hennes manliga arab"polare". Vet ingen som älskar babbesnubbar mer än hon.
Citera
2026-05-16, 09:45
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Fyfan vilken vidrig syn! Undra om Amanda och Jacke instämmer? Det är människor med denna syn som försvarar Christopher 😆

Goldenboy som blev helt perfekt sitter i fängelse, har skulder på flera miljoner, skiter I sitt barn, har förstört sitt rykte totalt, är ihop med en psykobrud, klarar inte av den personliga hygienen, har näringsförbud, gjorde porr innan han åkte in, klarade inte grundskolan, har en flickvän som inte klarar av att torka röven ordentligt, drar in sin pappa i ekobrott och droghandel, sätter brorsan hos inkasso, drar från flera hyreslägenheter efter att inte betalat flera månadshyror, flyr rättvisan till Spanien men är så jävla korkad så han grips, är bästa vän med en luffare som flyr fängelsestraff i Sverige och skiter I sitt barn, han knarkar, tar steroider, är rasistisk, jobbar inte, går i personlig konkurs, har inget sv värde när KF knzckar på, bär på fejkkläder, hans utrustning där nere är smal osv. Totalt jävla misslyckad människa. Han saknar intelligens, empati och självkänsla. Det enda jag må ge honom är att han har lite humor och charm.

Undrar om heligabritta håller fast vid det synsättet gällande familjen Lindströms barn med. Linnea är väl äldst så
Citera
2026-05-16, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Att du upprepar HalmstadSFB och 400Bens lögner om och om igen gör det inte mer sant.

Rasist?

Inga andra som använder så nedsättande ord om utlänningar.

Inte sett vad dom skrivit tidigare, det här är allmänt känt, jag vet flera stycken som varit inne i hennes och rotat runt. Dom råkar vara babbar allihopa
Citera
2026-05-16, 10:20
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Att du upprepar HalmstadSFB och 400Bens lögner om och om igen gör det inte mer sant.

Rasist?

Inga andra som använder så nedsättande ord om utlänningar.

Chrippa själv (samt hans broder Jacke inte att förglömma) är väl öppet rasist så varför är det plötsligt känsligt när någon från ”andra sidan” använder sådana ord?
Citera
2026-05-16, 10:40
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Undrar om heligabritta håller fast vid det synsättet gällande familjen Lindströms barn med. Linnea är väl äldst så

Haha Justja , lilla frun är äldst av sina syskon det hade jag glömt bort.
Citera
2026-05-16, 10:50
Medlem
Citat:
Är du rasist?

Nej jag lägger ingen värdering i det jag konstaterar en fakta som verkar väldigt viktig för rasisten Christopher.
Citera
2026-05-16, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Allmänt känt bland oss som varit något i närheten av henne och hennes bekanta. Hon kallas inte hinken för ingenting heller.
Sen kan du ju fråga Chrille hur många bråk det varit som börjat i hans svartsjuka mot hennes manliga arab"polare". Vet ingen som älskar babbesnubbar mer än hon.

Ja om hon inte knullar massa babbar varför drar Christopher upp det i varje bråk då?
Citera
2026-05-16, 10:53
Medlem
Citat:

Haha det kanske finns en poäng i det då ändå 😄
Citera
2026-05-16, 10:57
Medlem
Citat:
inga andra som använder så nedsättande ord om utlänningar.

Det är Christophers ord som vi refererar till. Att du inte förstår det är ju helt sjukt. Det visar att du inte är insatt och den enda rassisten är Christopher själv. Men då försvarar du det antar jag? Du verkar ju skydda allt han gör.
Citera
2026-05-16, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugntsimma
Inte sett vad dom skrivit tidigare, det här är allmänt känt, jag vet flera stycken som varit inne i hennes och rotat runt. Dom råkar vara babbar allihopa

Jag har inte sett vad 400Ben skrivit om detta heller. Lättast att gå till attack när sanningen svider. Vad är farligt att Linnéa knullat massa blattar? Måste vara rasist om det tar emot. Verkar mest beröra Christopher och därför är det kul. Hade han vart chili med det hade ingen brytt sig. Jag har några tjejbekanta som också var tömbås runt 20. Jättehärliga tjejer men låg självkänsla.
Citera
2026-05-16, 11:05
Medlem
Citat:
Chrippa själv (samt hans broder Jacke inte att förglömma) är väl öppet rasist så varför är det plötsligt känsligt när någon från ”andra sidan” använder sådana ord?

Olika regler för olika personer vet du 😉 I detta står Christopher och Jacke för 99 % av all rasism.
Citera
2026-05-16, 11:13
Avstängd
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Kan omöjligt hända att ungen blir brunögd.
Chrilles första unge blev brunögd pga att morsan är en brunögd turk, Julia phucko

Oj, tog du åt dig? du behöver inte skriva så aggressivt.
Vänta så får du se, ungen lär knappast bli blåögd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in