Jag kan väl tänka mig att man kommer skala upp invandringen rejält och jag kan tänka mig denna gången, så ger man främst asyl till somalierna och de är ju om snäppet sämre både på att integreras och för svensk arbetsmarknad.
Sedan blir det ju i detta med tvångsblandning för hela slanten. '
På tal om tvångsblandning, SD i Stockholm har ju presenterat ett ganska så glädjande förslag som man kan väl hålla tummarna för att om nu vänsterblocket vinner att även de tar vid om de nu inte är sådana hycklare som vi alla andra tror att de är och det handlar om att flytta SVT och SR från Gärdet i Stockholm till Kista, samt riva hela det stora komplexet och bygga nya centrala bostäder.
Anledningen som SD Stockholm anger är att utnyttja tomten bättre med att bygga nya attraktiva boende, samt flytta ut SVT/SR till Kista, där det ändå finns massa tomma lokaler.
Det är väl inte bara tänkt att det är enbart folk på högerkanten som ska integreras med invandrarna, utan det borde väl även gäller vänsterns förespråkare och hantlangare?
https://www.sverigesradio.se/artikel/sverigedemokraterna-vill-flytta-sr-och-svt-till-kista