2026-05-15, 21:57
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Allt som Isabella Löwengrip har åstadkommit är uppbyggt på bedrägerier.

Att jämföra Bella Bimbo med Kerstin Hessius är skamligt, en skandal!

Kerstin Hessius meritlista :

"Under 1980-talet arbetade Hessius vid Statskontoret, Sveriges riksbank, Riksgäldskontoret och Finanstidningen.

Hon kom därefter till Alfred Berg, där hon bland annat var verkställande direktör för dotterbolaget Alfred Berg Transferator AB, och var VD för Östgöta Enskilda Kapitalförvaltning.

1999 blev hon en av fem vice riksbankschefer, på en tvåårig mandatperiod från 1 januari 1999 till 31 december 2000,[5] och ville därefter inte
kandidera för en ny mandatperiod.[6]

Hon var därefter VD för Stockholmsbörsen och blev 1 september 2004 VD för Tredje AP-fonden.[7]

Hessius invaldes 2007 som ledamot av Ingenjörsvetenskapsakademien.[4]
"

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kerstin_Hessius

Bloggbevakning borde ta en titt på detta, men Bloggbevakning kanske inte vågar.

Gammelmedia vågar definitivt inte avslöja Bimbon.
Jag menar inte att försvara Bellsan, men är det verkligen bedrägeri bakom hennes framgångar? Är det inte bara influencer marketing och att sälja shopping som livsstil?
Citera
2026-05-15, 23:10
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Jag menar inte att försvara Bellsan, men är det verkligen bedrägeri bakom hennes framgångar? Är det inte bara influencer marketing och att sälja shopping som livsstil?

Vältaimat psykbryt

Hon sålde marknadsföring/reklam med påhittade antalet följare, liktydigt med att TV 4 skulle ljuga om tittarsiffrorna för reklamköparna.
I Löwengrips fall var det enorma skillnader, när detta avslöjades rasade hela korthuset samman, reklamköparna försvann men det blev ingen polisanmälan eftersom det var så synd om Bimbon, hon åkte ju in på psyket, stackarn, ingen ville sparka på en som ligger.
Det var ett vältaimat psykbryt av Isabella.

Allt detta var ett enda stort bedrägeri.
Senast redigerad av trottwell 2026-05-15 kl. 23:16.
Citera
2026-05-15, 23:19
Medlem
Garanterat väldigt få som ser det som ett plus för Moderaterna att ha fått denna brud på halsen. Hyggligt självmål att beblanda sig med henne…
Citera
2026-05-15, 23:25
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Vältaimat psykbryt

Hon sålde marknadsföring/reklam med påhittade antalet följare, liktydigt med att TV 4 skulle ljuga om tittarsiffrorna för reklamköparna.
I Löwengrips fall var det enorma skillnader, när detta avslöjades rasade hela korthuset samman, reklamköparna försvann men det blev ingen polisanmälan eftersom det var så synd om Bimbon, hon åkte ju in på psyket, stackarn, ingen ville sparka på en som ligger.
Det var ett vältaimat psykbryt av Isabella.

Allt detta var ett enda stort bedrägeri.
Ah, det är ju sant. Det tänkte jag inte på.
Citera
2026-05-15, 23:39
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy
Garanterat väldigt få som ser det som ett plus för Moderaterna att ha fått denna brud på halsen. Hyggligt självmål att beblanda sig med henne…

Helt korrekt, jag förstår heller inte hur något företag vill ha samarbete/reklam med Isabella Löwengrip, hur kan ett företag betala för att bli förknippad med Isabella?
Citera
2026-05-17, 20:32
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Helt korrekt, jag förstår heller inte hur något företag vill ha samarbete/reklam med Isabella Löwengrip, hur kan ett företag betala för att bli förknippad med Isabella?
Hon är säkert fortfarande poppis i vissa kretsar. Jag tycker att hon är vältalig och elegant. Mkt mer behaglig än många andra så kallade influensers. Men med det sagt..nej- om jag hade varit företagare som köpte reklam skulle jag inte heller vilja handla från henne. Efter hennes haveri när det framkom att hon blåst upp sina siffror ..nej. En sådan går inte att lita på. Blir lite Jockiboieffekten över henne. Opålitlig!
Citera
2026-05-17, 20:54
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Hon är säkert fortfarande poppis i vissa kretsar. Jag tycker att hon är vältalig och elegant. Mkt mer behaglig än många andra så kallade influensers. Men med det sagt..nej- om jag hade varit företagare som köpte reklam skulle jag inte heller vilja handla från henne. Efter hennes haveri när det framkom att hon blåst upp sina siffror ..nej. En sådan går inte att lita på. Blir lite Jockiboieffekten över henne. Opålitlig!

Men hur framgångsrik är hon numera? Vad har hon för uppdrag?
Citera
2026-05-19, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernandoboy

Jag tycker verkligen de toppar laget. Jag-svaga Glass-Ulf och en lögnare till influenser som vill berätta för kvinnor hur politik och val går till. En kassaskåpssäker vinst för Magdalena. Och därmed kommer Ebba byta fot för hon vill inte sitta i opposition. Eller så går hon direkt till ett lobbyistbolag. Om de klarar 4% spärren - annars faller Uffes, förlåt Jimmies regering…
Citera
2026-05-19, 20:37
Medlem
Lägger upp sin precis fettsugna midja och BBL-insprutade rumpa i en skintight klänning och tipsar i inlägget om hur hon tränar och äter (för att få sån kropp??)

Provocerande.
Citera
2026-05-19, 20:49
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Lägger upp sin precis fettsugna midja och BBL-insprutade rumpa i en skintight klänning och tipsar i inlägget om hur hon tränar och äter (för att få sån kropp??)

Provocerande.
Tragiskt
Hon förväntar sig kanske en reaktion från sociala medier?
Hennes sambo är antagligen upptagen med att kolla efter snygga grabbar som simmar bland bubblor
Citera
2026-05-19, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Tragiskt
Hon förväntar sig kanske en reaktion från sociala medier?
Hennes sambo är antagligen upptagen med att kolla efter snygga grabbar som simmar bland bubblor

Det är inte rätt mot intet ont anande unga tjejer och kvinnor, vars röster hon väl försöker fiska i sin nya politiska karriär?!?

Sänder ut oerhört dåliga signaler. Inte bara ur hets aspekt mot osunda skönhetsideal men även en enorm oärlighet, och sistnämnde är det absolut sista en politiker borde vilja ge sken av.
Senast redigerad av tenstas-golfkung 2026-05-19 kl. 22:11.
Citera
2026-05-19, 22:10
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Det är inte rätt mot intet ont anande unga tjejer och kvinnor, vara röster hon väl försöker fiska i sin nya politiska karriär?!?

Sänder ut oerhört dåliga signaler. Inte bara ur hets aspekt mot osunda skönhetsideal men även en enorm oärlighet, och sistnämnde är det absolut sista en politiker borde vilja ge sken av.
Vedervärdigt!
Jag har yttrat mig om detta i Bianca-tråden, så jag vill inte säga för mycket här.
Håller med till 100%!

Osäker tjej/kvinna opererar sig, och försöker få ungdomar att tro att det är så man bör se ut, fast ingen egentligen tycker det är snyggt 🤢🤮
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in