Citat:
Ursprungligen postat av
Morgonrodnad
Det är lätt att från ett svenskt perspektiv tro att kinesen bara är ett förortsmongo alla skrattar åt men det vore väldigt intrrssant att få veta hur många från förorten som tycker att han vann debatten. Hur många som tycker att hans tunga argument som bordet och de om Alinas mamma gav honom en given seger och övertygade dem.
I övrigt har jag valt att inte se själva debatten. Jag ser inte varför jag skulle lyssna på någon som beter sig som en sådan apa.
Jag lyssnade på hela debatten och kan enkelt säga att du har en väldigt rätt. Alina går såklart att lyssna på han verkar civiliserad, intelligent och diplomatisk men Leo beter sig som en typisk arab eller afrikan. Jag är uppväxt i skola i Sverige som hade majoritet MENA-folk och jag som Europé var alltid minoritet i klassen, korridoren, fotbollsplanen och alla andra ställen bland alla turkar, kurder, iranier, irakier, syrier etc, när jag såg "debatten" fick jag flashbacks från min skoltid när jag tvingades sitta instängd 8 timmar per dag i små lokaler med 20 blattar som alla till och med läraren privat snackar exakt som Leo, jag är helt seriös utan att överdriva.
Blattar snackar sådär på riktigt med varandra och med sina familjer till och med på begravningar, arbetsplatser och bröllop etc, det är en kulturkrock som Leo sa. Naturligtvis hör mellanöstern- och afrikafolk inte hemma i Europa eller Skandinavien, det är en självklarhet. Varför? Därför att de är genetiskt extremt sämre och det märks av i beteendet som är det själva problemet och det är därför de är importerade som biologiskt vapen att förgöra vårt västerländska samhälle och utradera oss som folk, eliten tvångsblandar just nu bort våra bättre gener till irreversibelt skräp.
Blattar som Leo är inte som lugna européer, jag gick i en skolklass med 20 blattar som nästan ensam svenne och kan säga de har avsevärt lägre IQ och är mycket primitiva och drivs främst av instinkter och saker som blodtryck, känslor, kåthet, ilska. Det är meningslöst att ha en konversation med en sån, bara avliva är enda lösningen.
Men tyvärr även om vi kan enkelt konstatera ovanstående vilket för mig är naturlig fakta, så måste jag nog säga Kinesen har vunnit med ca 90% sannolikhet, därför att rent vetenskapligt hur dessa folkslag fungerar så har Leo den bästa retoriken eftersom han mentalt, spirituellt, kroppsspråksmässigt, själsligt och rakt av ärligt brinner av hela sitt hjärta för Palestina och han skapar ett extremt starkt band till alla som krigar och kämpar för palestinasakens skull..
Han ger sig in i kampen som en radikal stridskämpe och skriker sig hes med hela sin starka röst om hur mycket han hatar Israel, Netanyahu, USA, Europa, CIA, NATO, västerländska militärindustrin och banksystemet etc, jag som har gått i en full skolklass med nästan mer än 20 blattar som ensam svensk kan enkelt säga att Leo Kinesen vann debatten till en miljon procent.
I muslimernas hjärnor så handlar det bara vem som kan vara mest dominant, skrika högst, förolämpa bäst, hota seriösast, vara mest aggressiv och få den andra bli underlägsen. Ni måste vara uppväxt med dessa typer för att förstå hur de fungerar, de bär samtliga på en mycket hemsk genetisk kod som gör de till mycket elaka och livsfarliga rovdjur fast på ett efterblivet sätt ungefär som ett aggressivt cp-barn eller rabiessmittad Chihuahua.
Ifall nån undrar så kan jag också säga att självklart ogillar jag Israel men jag ogillar även Palestina, det är båda smutsfolk och ingen konflikt som är relevant för mig. Skulle bli glad om man bomba hela mellanöstern till sand samt deporterade varenda svarthårig från västerländska samhällena till havets botten och låta deras muhammedanska och talmuddiska blodslinjer dö ut.
Sammanfattningsvis: Leo stor vinnare.