2026-05-15, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schournalisten
När Carmona skulle söka större frihet hos förvaltningsrätten så framhöll han sin stora förmåga att behärska sig: https://jumpshare.com/share/QYNDDuAYclcBz1rGJHu3

Mitt favvokonto!

Carmona är åtalad i Stockholms tingsrätt för våldsamt motstånd m.m., har inte kollat när det ska hållas huvudförhandling.

Mål nr B 23409-25
Citera
2026-05-15, 18:44
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Att det skulle pågå ett folkmord mot judar är ungefär som att det skulle pågått folkmord mot tyskar under D-Dagen. Sen pågick det såklart ett folkmord mot tyskar av de allierade efter kriget, men i detta fall så blir det nog mer att de judar som inte tillhört landet innan sionisterna började kolonisera faktiskt får emigrera, många av de verkliga judarna i Israel och USA är anti-sionister. Föresten är alla jämförelser med just nazi-Tyskland och Israel relevanta. Ideologiskt och historiskt.

Vart tycker du att de sju miljoner israeliska judarna ska "emigrera"? Och hur tänker du att det gagnar Sverige, Europa eller västvärlden?

Förklara i detalj, med diagram om nödvändigt.
Citera
2026-05-15, 18:51
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Vart tycker du att de sju miljoner israeliska judarna ska "emigrera"? Och hur tänker du att det gagnar Sverige, Europa eller västvärlden?

Förklara i detalj, med diagram om nödvändigt.

Iran får lösa det det där tillsammans med FN. Jag tänker väl mer att judarna inte riktigt är välkomna längre efter etniskt rensning och folkmord. Har svårt att tänka mig att de blir kvar bara. De får väl flytta tillbaka till Ryssland, USA, Europa och lite var stans. Går nog att ordna. Vi måste bara vara ideologiskt finslipade när de väl kommer så de inte förstör för våra regeringar på olika sät.( Sen flyttar massa immigranter tillbaka till mellanöstern/Afrika)
Citera
2026-05-15, 18:57
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Nick tränar kampsport, så han hade nog kunnat ta ner Carbonara på jorden igen.

Vore rätt dumdristigt va? En sidekick från Nick följt av ett samtal från Leo så hade ju Nick sett ut som en schweizerost
Citera
2026-05-15, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Det är lätt att från ett svenskt perspektiv tro att kinesen bara är ett förortsmongo alla skrattar åt men det vore väldigt intrrssant att få veta hur många från förorten som tycker att han vann debatten. Hur många som tycker att hans tunga argument som bordet och de om Alinas mamma gav honom en given seger och övertygade dem.

I övrigt har jag valt att inte se själva debatten. Jag ser inte varför jag skulle lyssna på någon som beter sig som en sådan apa.
Jag lyssnade på hela debatten och kan enkelt säga att du har en väldigt rätt. Alina går såklart att lyssna på han verkar civiliserad, intelligent och diplomatisk men Leo beter sig som en typisk arab eller afrikan. Jag är uppväxt i skola i Sverige som hade majoritet MENA-folk och jag som Europé var alltid minoritet i klassen, korridoren, fotbollsplanen och alla andra ställen bland alla turkar, kurder, iranier, irakier, syrier etc, när jag såg "debatten" fick jag flashbacks från min skoltid när jag tvingades sitta instängd 8 timmar per dag i små lokaler med 20 blattar som alla till och med läraren privat snackar exakt som Leo, jag är helt seriös utan att överdriva.

Blattar snackar sådär på riktigt med varandra och med sina familjer till och med på begravningar, arbetsplatser och bröllop etc, det är en kulturkrock som Leo sa. Naturligtvis hör mellanöstern- och afrikafolk inte hemma i Europa eller Skandinavien, det är en självklarhet. Varför? Därför att de är genetiskt extremt sämre och det märks av i beteendet som är det själva problemet och det är därför de är importerade som biologiskt vapen att förgöra vårt västerländska samhälle och utradera oss som folk, eliten tvångsblandar just nu bort våra bättre gener till irreversibelt skräp.

Blattar som Leo är inte som lugna européer, jag gick i en skolklass med 20 blattar som nästan ensam svenne och kan säga de har avsevärt lägre IQ och är mycket primitiva och drivs främst av instinkter och saker som blodtryck, känslor, kåthet, ilska. Det är meningslöst att ha en konversation med en sån, bara avliva är enda lösningen.

Men tyvärr även om vi kan enkelt konstatera ovanstående vilket för mig är naturlig fakta, så måste jag nog säga Kinesen har vunnit med ca 90% sannolikhet, därför att rent vetenskapligt hur dessa folkslag fungerar så har Leo den bästa retoriken eftersom han mentalt, spirituellt, kroppsspråksmässigt, själsligt och rakt av ärligt brinner av hela sitt hjärta för Palestina och han skapar ett extremt starkt band till alla som krigar och kämpar för palestinasakens skull..

Han ger sig in i kampen som en radikal stridskämpe och skriker sig hes med hela sin starka röst om hur mycket han hatar Israel, Netanyahu, USA, Europa, CIA, NATO, västerländska militärindustrin och banksystemet etc, jag som har gått i en full skolklass med nästan mer än 20 blattar som ensam svensk kan enkelt säga att Leo Kinesen vann debatten till en miljon procent.

I muslimernas hjärnor så handlar det bara vem som kan vara mest dominant, skrika högst, förolämpa bäst, hota seriösast, vara mest aggressiv och få den andra bli underlägsen. Ni måste vara uppväxt med dessa typer för att förstå hur de fungerar, de bär samtliga på en mycket hemsk genetisk kod som gör de till mycket elaka och livsfarliga rovdjur fast på ett efterblivet sätt ungefär som ett aggressivt cp-barn eller rabiessmittad Chihuahua.

Ifall nån undrar så kan jag också säga att självklart ogillar jag Israel men jag ogillar även Palestina, det är båda smutsfolk och ingen konflikt som är relevant för mig. Skulle bli glad om man bomba hela mellanöstern till sand samt deporterade varenda svarthårig från västerländska samhällena till havets botten och låta deras muhammedanska och talmuddiska blodslinjer dö ut.

Sammanfattningsvis: Leo stor vinnare.
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-05-15 kl. 19:20.
Citera
2026-05-15, 19:09
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken

Taskigt att slänga möbler på nån som är så kort i så fall :/

Håller med.
Citera
2026-05-15, 19:09
Medlem
Nu springer Leo omkring och försöker få
Med sig folk på filmer som han lägger upp på insta
Allt skall gå ut på att alla e med på hans sida 😂
https://www.instagram.com/reel/DYXc-T9MNVl/
Citera
2026-05-15, 19:17
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Nej?

Hejdå.

Hejdå.

Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Att det skulle pågå ett folkmord mot judar är ungefär som att det skulle pågått folkmord mot tyskar under D-Dagen. Sen pågick det såklart ett folkmord mot tyskar av de allierade efter kriget, men i detta fall så blir det nog mer att de judar som inte tillhört landet innan sionisterna började kolonisera faktiskt får emigrera, många av de verkliga judarna i Israel och USA är anti-sionister. Föresten är alla jämförelser med just nazi-Tyskland och Israel relevanta. Ideologiskt och historiskt.

Helt fel. WW2 var ett krig som Tyskland startade. Den goda sidan fick nog tillslut och satte hårt mot hårt för att få stopp på kriget. Inget annat.

När det gäller muslimernas utrotning av judar så är det typiskt samma sak som nazisternas utrotning av judarna. Planlagt och motiverat från en filosofi.

Du låter bara efterbliven när du hittar på sånt propaganda-trams.
Citera
2026-05-15, 19:20
Medlem
AI-2000s avatar
Klippet har snart 200.000 visningar efter en dag. Bara jag som tror att det var uppgjort? Varför står det ett tomt bord där i perfekt storlek för att lyfta upp och kasta?
Citera
2026-05-15, 19:20
Medlem
Jag förstår inte hur individer som denna "nick" och andra ens kan hålla på som dom gör såhär länge? Om Sverige var så kriminellt som det påstås skulle ju dessa individer inte ens våga gå ut. Förorten borde skämmas...
Citera
2026-05-15, 19:22
Medlem
AI-2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Direktenspelotobak
Jag förstår inte hur individer som denna "nick" och andra ens kan hålla på som dom gör såhär länge? Om Sverige var så kriminellt som det påstås skulle ju dessa individer inte ens våga gå ut. Förorten borde skämmas...

Hålla på med vad menar du?
Citera
2026-05-15, 19:22
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Nu springer Leo omkring och försöker få
Med sig folk på filmer som han lägger upp på insta
Allt skall gå ut på att alla e med på hans sida 😂
https://www.instagram.com/reel/DYXc-T9MNVl/

Så det här är alltså en gubbe som är runt 60 år gammal och pratar som om han vore under 20 år gammal?

Man skäms ju för mänskligheten när man ser honom. Lägg då till att han vill utrota judarna. Helt bisarrt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in