2026-05-13, 16:36
Medlem
Har för mig att dottern och ex-frun skulle upp för omhäktningsförhandling idag? Någon som har koll på hur det gick? Blev det ytterligare fyra veckor på ett bräde för bägge?
Citera
2026-05-13, 17:06
Medlem
Mona är omhäktad
Citera
2026-05-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonTrips
Mona är omhäktad

Men inte S?
Citera
2026-05-14, 04:31
Medlem
Både omhäktade till 1 Juni
Citera
2026-05-14, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glimrande
Både omhäktade till 1 Juni

Är svenska häktet lika jävligt som det var för 10-15 år sen? Hoppas detta märker denna sunkiga familj för evigt och att utfallet blir extremt hårt för alla inblandande i detta mål.

Hur slutar detta tror ni?
Citera
2026-05-14, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulleloopen
Är svenska häktet lika jävligt som det var för 10-15 år sen? Hoppas detta märker denna sunkiga familj för evigt och att utfallet blir extremt hårt för alla inblandande i detta mål.

Hur slutar detta tror ni?
Aldrig varit häktad. Beskriv kort hur det var att vara häktad?
Citera
2026-05-14, 19:08
Medlem
Det känns konstigt att dom två damerna skulle häktas så här länge om inte dom var inblandande på nåt sätt??? Allt annat måste ju va önsketänkande framförallt nu när PS är gripen också???

Nån som har koll varför dom omhäktas kortare tid nu??? Va väl 4 veckor förut och nu bara 2??? Nån annan i familjen eller släkten man borde ha koll på???
Citera
2026-05-14, 19:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Aldrig varit häktad. Beskriv kort hur det var att vara häktad?
Jag satt 2022, oskyldigt vilket jag kan tänka mig är värre. Frukost vid 8 typ de knackar på, sen lunch kanske 12-13, middag 17 sen är de tack o godnatt.
Idioterna som är dina grannar brukar gapa på nätterna. Rätt svårt att sova då tankarna äter upp en. De jag gjorde var att runka och klottra på väggarna annars var de tv och 24 timmar i dygnet att ligga i sängen, vägrade promenad.
Så de är ett rent helvete kan jag försäkra dig om
Citera
2026-05-15, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag satt 2022, oskyldigt vilket jag kan tänka mig är värre. Frukost vid 8 typ de knackar på, sen lunch kanske 12-13, middag 17 sen är de tack o godnatt.
Idioterna som är dina grannar brukar gapa på nätterna. Rätt svårt att sova då tankarna äter upp en. De jag gjorde var att runka och klottra på väggarna annars var de tv och 24 timmar i dygnet att ligga i sängen, vägrade promenad.
Så de är ett rent helvete kan jag försäkra dig om
Tack. Det låter faktiskt vedervärdigt och i synnerhet om man är oskyldig.
Citera
2026-05-15, 11:27
Medlem
lindblomsgröns avatar
En mycket nära vän till Peter berättade att när Mona o Peter gifte sig på Ingarö så var personer från amerikanska maffian där. Tror på den tiden var mycket med bilaffärer i Stockholm.
Citera
2026-05-15, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Tack. Det låter faktiskt vedervärdigt och i synnerhet om man är oskyldig.

Man tänker ju då på dottern Steph, sitta inlåst i ett häkte i 6-12månader för att "inte undanröja bevis" för att ens pappa som bor utomlands är en ful fisk. Känns som om staten borde ha olika typer av häkten, alternativt någon form av husarrest. Känns ju fel att en ung tjej skall sitta häktad på de sättet medan våldtäktsmän och mördare får samma behandling. Måste vara väldigt traumatiskt att sitta inlåst så länge.
Citera
2026-05-15, 17:04
Medlem
Någon som vet statusen på Gör-n Grenh-gen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in