2026-05-03, 21:10
Medlem
Någon som vet vart kvinnorna från de nyligen stängda massageställena i Göteborg tagit vägen?
Citera
2026-05-08, 17:33
Medlem
Var nyligen på en lägenhetsvisning i Stockholm med en väninna som jobbar som massös på en thaisalong i söderförort. När vi kom in i lägenheten och hejade på mäklaren sa min väninna att hon kände igen mäklaren och att han brukar besöka hennes salong och satt på henne säkert varannan vecka under det senaste halvåret. När han hälsade på min väninna och hon gav honom en kram såg han mycket, mycket besvärad ut. Under resten av visningen höll han sig undan och var väldigt upptagen med andra spekulanter. När vi gick vinkade min väninna till mäklaren och sa högt "see you soon" och han blev knallröd i ansiktet. 😂😂😂
Citera
2026-05-09, 11:56
Medlem
Min vännina säger att hon ofta stöter på kunder på stan. Hon har jobbat i Stockholm i 5-6 år och förmodligen blivit påsatt av en inte helt oväsentlig andel av Stockholms manliga befolkning. Vanligtvis visar hon inte med en min att hon känner igen personen.
Hon är vacker och har en vältränad kropp som ser ut som typ 30 fast hon är avsevärt äldre. Klär sig snyggt men har en lite porrig look som förstärks av silikonlökarna som hon gärna framhäver.
Inte helt lätt att förklara för flickvännen eller lilla frugan vid din sida varför hon ler så glatt mot dig i tunnelbanan.
Jobbarkompis, knappast 😉

Citat:
Ursprungligen postat av Belsebub999
Var nyligen på en lägenhetsvisning i Stockholm med en väninna som jobbar som massös på en thaisalong i söderförort. När vi kom in i lägenheten och hejade på mäklaren sa min väninna att hon kände igen mäklaren och att han brukar besöka hennes salong och satt på henne säkert varannan vecka under det senaste halvåret. När han hälsade på min väninna och hon gav honom en kram såg han mycket, mycket besvärad ut. Under resten av visningen höll han sig undan och var väldigt upptagen med andra spekulanter. När vi gick vinkade min väninna till mäklaren och sa högt "see you soon" och han blev knallröd i ansiktet. 😂😂😂
Citera
2026-05-10, 14:03
Medlem
Citat:
Min vännina säger att hon ofta stöter på kunder på stan. Hon har jobbat i Stockholm i 5-6 år och förmodligen blivit påsatt av en inte helt oväsentlig andel av Stockholms manliga befolkning. Vanligtvis visar hon inte med en min att hon känner igen personen.
Hon är vacker och har en vältränad kropp som ser ut som typ 30 fast hon är avsevärt äldre. Klär sig snyggt men har en lite porrig look som förstärks av silikonlökarna som hon gärna framhäver.
Inte helt lätt att förklara för flickvännen eller lilla frugan vid din sida varför hon ler så glatt mot dig i tunnelbanan.
Jobbarkompis, knappast 😉
Tycker det bör höra till yrket att man inte hälsar på kunder ute på stan. Alldeles oavsett de har köpt ”extra” eller ej.
Citera
2026-05-10, 16:18
Medlem
Varför det?
Jag hejar alltid på min PT och kiropraktor då vi möts på stan.
Varför skulle det vara annorlunda med massöser. De flesta har inte "knulldocka" lysande i neon ovanför huvudet.

Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Tycker det bör höra till yrket att man inte hälsar på kunder ute på stan. Alldeles oavsett de har köpt ”extra” eller ej.
Citera
2026-05-10, 17:08
Medlem
Citat:
Varför det?
Jag hejar alltid på min PT och kiropraktor då vi möts på stan.
Varför skulle det vara annorlunda med massöser. De flesta har inte "knulldocka" lysande i neon ovanför huvudet.
Om man säljer extra tjänster så innebär det att ens kund har begått ett brott. Du har inte gjort något olagligt när du tränat eller fått ryggen knäckt.

Sedan så skrevs det ju tydligt att det kan vara svårt att förklara för barn, fru, kollega eller kompis hur man känner den där asiatiska tjejen. Oavsett hur hon ser ut.

Även äldre damer som ser ut som hemmafruar bör ge fan i att heja på folk de runkat av för en femhundring. Det är en självklarhet och jag skulle aldrig gå tillbaka till en massös som morsar på stan.
Citera
2026-05-12, 08:09
Medlem
Antexs avatar
När den här tråden startade för över tjugo år sedan så var salongerna på frammarsch känns det som.

Men nu verkar de vara på utdöende. Allt fler stänger ner och på dom som finns kvar är bara mormor i tjänst.

Kanske diskussioner om thaisalonger ska byta forumdel?
Citera
2026-05-12, 09:08
Medlem
Verkar fortfarande finnas en och annan (läs:2.3) som gillar att få tuppen ruskad av mormor. Kanske flytta till en sektion för "Mormorsex".

Citat:
Ursprungligen postat av Antex
När den här tråden startade för över tjugo år sedan så var salongerna på frammarsch känns det som.

Men nu verkar de vara på utdöende. Allt fler stänger ner och på dom som finns kvar är bara mormor i tjänst.

Kanske diskussioner om thaisalonger ska byta forumdel?
Citera
2026-05-13, 01:41
Medlem
Citat:
Verkar fortfarande finnas en och annan (läs:2.3) som gillar att få tuppen ruskad av mormor. Kanske flytta till en sektion för "Mormorsex".

Om man vet var man ska gå så finns det trots allt en hel del unga snygga tjejer som masserar.
Utbudet är klart försämrat men att det bara skulle vara mormödrar på salongerna stämmer ju inte riktigt.
Citera
2026-05-13, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MongoTorsten
Om man vet var man ska gå så finns det trots allt en hel del unga snygga tjejer som masserar.
Utbudet är klart försämrat men att det bara skulle vara mormödrar på salongerna stämmer ju inte riktigt.
Instämmer, finns ett par ställen med fortfarande unga kvinnor, i alla fall till utseendet. Sen om de ruskar tupp för pengar vette tusan.
Citera
2026-05-13, 12:02
Medlem
Det finns 2 kategorier av massöser.
Det är 100+ eller 70+ massöser.
100+ avser vikten och 70+ ålder.

Finns förstås några undantag som bekräftar regeln men de börjar bli rätt tröttkörda 😅😅

Citat:
Ursprungligen postat av MongoTorsten

Citera
2026-05-15, 16:04
Medlem
Visst blir det allt svårare att finna en attraktiv thaimassörska. Dels för att salongerna stängs ner en efter en, tror Malmö tappade minst 3 till förra veckan. Ej hört om någon razzia, men det var det säkert. Flyttar verksamheten till mer slutna forum? De salonger som kvarstår är inte direkt de där du möts av en 25 åring i genomskinligt nattlinne när du gör ett drop in besök….och jag är inte den som ringer o bokar o hoppas på turen.
Minskar antalet salonger även i de andra större städerna ?

Citat:
Det finns 2 kategorier av massöser.
Det är 100+ eller 70+ massöser.
100+ avser vikten och 70+ ålder.

Finns förstås några undantag som bekräftar regeln men de börjar bli rätt tröttkörda 😅😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in