Citat:
Ursprungligen postat av
Berit85
Det ÄR obehagligt!!! Och det är ju precis det som är min poäng här. Vuxna ska inte klä sig som tvååringar.
Så länge det inte känns överdrivet sexualiserat så tycker jag att folk ska få klä sig som de vill. Om tjejen är sexig av sig själv oavsett kläderna så är det en helt annan sak som inte har med kläderna att göra.
Det är helt enkelt för dig att inte lägga dig i detta. Du får så klart ha din åsikt. Men jag anser att det låter lite som att du har hängt för mycket i någon lantlig kristen miljö.
Citat:
Ursprungligen postat av
Berit85
Hur hade du mått om jag hade dykt upp på första dejten iklädd en tajt, randig sparkdräkt, sexig som fan och med napp i munnen? Det är helt enkelt inte rätt!
Jag hade mått bra. Jag hade dock inte varit så speciellt intresserad av dig. Om du nu var "sexig som fan" så hade jag nog först försökt reda ut om det var ett test av något slag. Men när du bekräftar att det inte är ett test så kommer jag önska dig lycka till och sen bege mig hem istället.
Jag kommer inte att banna dig med åsikter hit och dit. Du suger på napp om du vill.