2026-04-27, 10:06
Medlem
swebarbs avatar
Fan va störigt när dom splittar upp leveransen på 2 varor bara trots att båda skickas från amazon eu sarl..
Citera
2026-05-07, 09:34
Medlem
Beställ aldrig Amazon till norra Sverige, det är ett skämt.
Citera
2026-05-11, 12:15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fisk-gunnar
Beställ aldrig Amazon till norra Sverige, det är ett skämt.

Hur menar du , långa leveranstider ?
Citera
2026-05-11, 17:48
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Fan va störigt när dom splittar upp leveransen på 2 varor bara trots att båda skickas från amazon eu sarl..
Får inte du välja om du ska få det tillsammans eller inte?
Citera
2026-05-11, 23:38
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Får inte du välja om du ska få det tillsammans eller inte?

Nope det är väl det enda som stör mig men det funkar bra oftast för mig får saker snabbt och smidigt.
Citera
2026-05-12, 01:44
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Nope det är väl det enda som stör mig men det funkar bra oftast för mig får saker snabbt och smidigt.
om
Jag fick frågan om jag ville att det skulle gå snabbt, och då som två paket på varsin dag, eller om jag ville att dom skulle komma samtidigt.
Citera
2026-05-12, 11:06
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
om
Jag fick frågan om jag ville att det skulle gå snabbt, och då som två paket på varsin dag, eller om jag ville att dom skulle komma samtidigt.

Var fick du välja det?
Citera
2026-05-12, 11:22
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Var fick du välja det?
Man får välja det om man lägger sakerna i kundvagnen och dom har olika leveransdatum, jag gissar att dom lär skickas från samma lager också för man får inte alltid valet. När man väljer att de ska komma samtidigt så kommer dom på den sista levererade sakens datum.

Förra helgen beställde jag tre saker och lade i kundvagnen. Pryl A och B hade samma datum medan pryl C hade en dag senare. Fick valet att välja om pryl B och C skulle levereras samma datum, jag valde 'ja'. Pryl A kom med postnord(brev i lådan) på onsdagen och de två andra kom på torsdag kväll med airmee.
Citera
2026-05-12, 12:34
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Var fick du välja det?
Sista steget innan betalning.
Citera
2026-05-14, 22:47
Medlem
Tearsinrains avatar
Säg inte att det ändrats nu så det inte går med Instabox från Amazon.... Står att det är fullt på den Instabox jag brukar hämtas hos men försöker jag välja någon annan står det att det är "fullt" där med. Går jag in på en annan hemsida så går det att köpa till den Instaboxen med leverans på måndag och den boxen har jag aldrig sett att det skulle stå att den är full.

Nån mer som märkt av detta?

Skulle ge mig enormt mycket lidande om Amazon nu har tagit bort Instabox. Hoppas det är nåt tillfälligt??

Edit: Står samma på Budbee och Airmee. Har provat på både hemsidan och installerade appen och samma där. Om det är 100% postnord from. nu skjuter jag fan mig själv.... Hoppas verkligen det är nåt tillfälligt fel.
Senast redigerad av Tearsinrain 2026-05-14 kl. 22:56.
Citera
2026-05-14, 23:56
Medlem
Tearsinrains avatar
Loggade in på ett annat konto och då går det och en vän lyckades få upp Instabox. Puh! Verkar vara nåt tekniskt strul med mitt konto. Ska skriva till kundtjänst när de har öppet. Kunde beställa till Instabox med andra kontot men har ju alla mina tidigare beställningar och allting på mitt primära konto så vill inte byta men får skriva dit om problemet och hoppas det löser sig.
Citera
2026-05-15, 12:22
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Sista steget innan betalning.

Jag ser fortfarande inte var man kan välja ? I varukorgen står det bara

Arriving 22 May 2026

If you order in the next 23 hours and 8 minutes

Men inget om att jag kan välja samtidigt eller inte nånstans vad jag kan se..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in