2026-05-15, 11:36
  #27553
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Mycket positiva nyheter! Camilla Gervide verkar äntligen ha förstått vilken typ av person Jockiboi är. Han har nu hamnat på hennes radar, och det skulle inte förvåna mig om det kommer fler exposéer från hennes sida framöver. Hon brukar inte ha mycket till övers för män som köper sex — och Jockiboi har ju själv erkänt att han köpt sex, minst två gånger. Början på slutet?
Ironiskt att den horan leker upprörd över det.
Citera
2026-05-15, 11:47
  #27554
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavTrelleborg
Ironiskt att den horan leker upprörd över det.
Hora? Hon kanske inte är så populär i sin jakt på att sätta dit influencers som missat att reklammarkera inlägg, men någon “hora” är hon knappast. Och hon har dessutom räckvidd. Om Camilla Gervide fortsätter att lyfta fram sådant kring Råttmannen så når det till slut den breda massan — alltså svensken i soffan som hittills köpt narrativet rakt av.

Jag tror dessutom att Bloggbevakning och Jockiboi till stor del delar publik, särskilt den äldre delen av hans följarskara. Därför kan det bli väldigt kännbart om fler kontroverser och gamla uttalanden börjar diskuteras mer öppet.

Jag har även hört rykten om att vissa på TV4 känner press kring samarbetet och är medvetna om kritiken som finns kring Boi. Samtidigt ska man förstås ta sådana uppgifter med en nypa salt tills något bekräftas offentligt. "Bröllopet" blir den sista stora produktionen för Råttan och Tomtemor . Början på slutet, som sagt.
Citera
2026-05-15, 11:51
  #27555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Återigen ställs vi inför nya lögner av Jockiboi.

I ClueeNews tas upp att Jockiboi köpt prostituerade två gånger. En gång i Argentina och en gång i Japan, den i Japan betalade tydligen Jonna för med produktionsbolagets pengar.

I videon med om Argentina så säger Jockiboi tydligt att HAN betalat med argentinska pengar och att han haft sex med en av dessa köpta prostituerade ..

Se 9.50 och framåt.
https://www.youtube.com/watch?v=fAJqMoU0YxI

När Cluee lägger ut detta så kommer Jockiboi med en helt ny förklaring ... nu hände "något annat" ..

Nu var det en dans, och han var minsann tvingad "att köpa något", och valet föll väl på en prostituerad så.

https://instagram.fbma6-1.fna.fbcdn.net/v/t51.82787-15/696094180_18631224439060270_8183139762104413305_n. jpg?stp=dst-jpg_e35_tt6&_nc_cat=109&ig_cache_key=Mzg5NzA0MzA5N TIzMjEwNjIyNQ%3D%3D.3-ccb7-5&ccb=7-5&_nc_sid=58cdad&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6IlNUT1JZL nhwaWRzLjEyOTAuc2RyLnJlZ3VsYXJfcGhvdG8uQzMifQ%3D%3 D&_nc_ohc=DZkWf0oyKogQ7kNvwF9x68f&_nc_oc=Adr0RdcPI -JYO_rmxjcjnn_4AEZHaufLa8azNnA49Za7HzbqtZ6pq6sP4PEx B5Av75I&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_zt=23&_nc_ht=instagram.fbma6-1.fna&_nc_gid=ti2Mjt2r2V1Oyk9FYs9OzA&_nc_ss=7a22e& oh=00_Af4qQPmla7FPJL7m_nxO-Sr6j6vxTE21pi1jCLM0q-ey0g&oe=6A0CA573

Så ljög han 2019 när han säger att det handlade om att "festa och ha kul"



00:10:21
Har du någonsin köpt en prostituerad? >>
Jag har inte köpt en prostituerad med svenska pengar. >>
Nähä. Vad betalar du med då? >>
Argentinska. >>
I Argentina alltså? >>
Ja. Nej, men en del vet hur det är. Man åker ner till Argentina, det är fest liksom. Man köper en prostituerad


Sex eller dans .. så här säger Jockiboi själv 2019.

Men jag har bara haft sex en gång. >>

Så som vanligt ställer vi oss frågan när det gäller Jockiboi. När ljuger han, för ljuger gör han, båda versionerna kan inte vara sanning.

Tvingad eller fest
Sex eller dans ..

Han babblar också om att de är många år sedan. Är det Jockiboi.
Hur många år sedan ligger allt det du anklagar din mamma och andra för?

"En man" som kom fram och "tvingade" honom har dessutom sedan blivit till "vakter"
https://instagram.fbma6-1.fna.fbcdn.net/v/t51.82787-15/696095295_18631236496060270_2420047612964160057_n. jpg?stp=dst-jpg_e35_tt6&_nc_cat=100&ig_cache_key=Mzg5NzA3MzIwO Tk5MDg5NDU5Mw%3D%3D.3-ccb7-5&ccb=7-5&_nc_sid=58cdad&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6IlNUT1JZL nhwaWRzLjEyOTAuc2RyLnJlZ3VsYXJfcGhvdG8uQzMifQ%3D%3 D&_nc_ohc=oPgsB2i2dVQQ7kNvwFmJUX8&_nc_oc=AdrVLO4Pk AWoIxqAbaJ_dKiNwkDxzPlSFTSsCAp2Gfw0BTHSfehOzVZqsh3 fmLWpGf0&_nc_ad=z-m&_nc_cid=0&_nc_zt=23&_nc_ht=instagram.fbma6-1.fna&_nc_gid=ti2Mjt2r2V1Oyk9FYs9OzA&_nc_ss=7a22e& oh=00_Af5fX9EHnl-M2_zrMmdoFZkDET7Fid-EJOMbU6kjSPm-Vg&oe=6A0C8482

Hur kan TV4 som gått ut med att de har en så hård hållning gällande sexköp, sexuella ofredanden osv tillåta Jockiboi att ens synas i kanalen.
Det är helt sjukt att en människa kan trampa i skiten gång efter gång efter gång och ändå hållas om ryggen av TV4 ..
Dubbelmoralen hos kanalen som stängt av både Dermont och Paolo Roberto slår i taket ..

Men snälla nån, nu är du för hård mot honom! Läste du inte att det var en massa män där som var "SKIT LÄSKIGA!!". Det får man väl förstå att det handlade om en liten och rädd Jockiboi som var skräckslagen inför alla skitläskiga män och som inte vågade annat än att köpa en liten dans av en blyg och söt flicka som dansade oskuldsfullt framför honom med en lätt rodnad på sin argentinska kind. . .

Det är klart att det var så det gick till!!
Citera
2026-05-15, 11:51
  #27556
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Hora? Hon kanske inte är så populär i sin jakt på att sätta dit influencers som missat att reklammarkera inlägg, men någon “hora” är hon knappast. Och hon har dessutom räckvidd. Om Camilla Gervide fortsätter att lyfta fram sådant kring Råttmannen så når det till slut den breda massan — alltså svensken i soffan som hittills köpt narrativet rakt av.



Det är exakt vad hon är.
Citera
2026-05-15, 15:11
  #27557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Huvudet på spiken. Kunde inte ha formulerat det bättre själv.
Pengarna börjar nog sina, och i takt med att visningarna går ner och tv-jobben uteblir kommer det bli tufft för familjen Lundell att upprätthålla sin livsstil.
Du tittar själv på hans program och gör ivrig reklam här så att hans Flashback-tråd inte ska sjunka från ”Aktuella ämnen”… och du tror att hans visningar kommer gå ner?

Jag har svårt att ta dig på allvar, men ok…
Citera
2026-05-15, 15:43
  #27558
Medlem
HudHertiginnans avatar
Jag kollar inte på hans program. Däremot har jag sett tre avsnitt av Spökjakt (den nya på TV4). Tycker faktiskt att programmet i sig är rätt underhållande, men det hade enligt mig varit ännu bättre utan Joakim Lundell då han tillför nada. Jag gillar Laxtons och är fascinerad av spökerier.

Och ja — jag tror faktiskt att han långsamt är på väg bort från offentlighetens centrum. Fler och fler verkar ha börjat ifrågasätta hans image och gamla beteenden. Mycket tack vare Medviktarna, Skilleras och Goatbrainkebab som bidragit till diskussionen och granskat saker som tidigare kanske passerat obemärkt. Det är nya tider nu;-)

Sedan håller jag inte heller med om att all uppmärksamhet automatiskt är bra uppmärksamhet. Negativ publicitet kan absolut tära på både varumärke, samarbeten och publikens förtroende över tid. Det är dit vi är på väg. Detta är bara början på slutet. Kram <3
Citera
2026-05-15, 16:18
  #27559
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Jag kollar inte på hans program. Däremot har jag sett tre avsnitt av Spökjakt (den nya på TV4). Tycker faktiskt att programmet i sig är rätt underhållande, men det hade enligt mig varit ännu bättre utan Joakim Lundell då han tillför nada. Jag gillar Laxtons och är fascinerad av spökerier.

Och ja — jag tror faktiskt att han långsamt är på väg bort från offentlighetens centrum. Fler och fler verkar ha börjat ifrågasätta hans image och gamla beteenden. Mycket tack vare Medviktarna, Skilleras och Goatbrainkebab som bidragit till diskussionen och granskat saker som tidigare kanske passerat obemärkt. Det är nya tider nu;-)

Sedan håller jag inte heller med om att all uppmärksamhet automatiskt är bra uppmärksamhet.Negativ publicitet kan absolut tära på både varumärke, samarbeten och publikens förtroende över tid. Det är dit vi är på väg. Detta är bara början på slutet. Kram <3

Givetvis är inte all uppmärksamhet, bra uppmärksamhet. Men att idioterna i tråden ska förstå något om det, är för mycket begärt.

Att Michael Jackson till exempel fick uppmärksamhet om att han skulle vara pedofil, var givetvis inte bra. Att Jocke Lundell förekommer i uppmärksammade chattar där han skriver med småtjejer, är inte heller någon bra uppmärksamhet. Dock så är det rätt sjukt, hur skyddade dessa kändisar är - hade jag pratat med en tonåring på det sättet som Jockiboi gjort. Så hade jag med all rätt - blivit persona non grata omedelbums.

Med det sagt, så kommer Jocke förr eller eller senare, få konsekvenser. Ingen är skyddad i all evighet.
__________________
Senast redigerad av LGD 2026-05-15 kl. 16:53.
Citera
2026-05-15, 17:25
  #27560
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Men snälla nån, nu är du för hård mot honom! Läste du inte att det var en massa män där som var "SKIT LÄSKIGA!!". Det får man väl förstå att det handlade om en liten och rädd Jockiboi som var skräckslagen inför alla skitläskiga män och som inte vågade annat än att köpa en liten dans av en blyg och söt flicka som dansade oskuldsfullt framför honom med en lätt rodnad på sin argentinska kind. . .

Det är klart att det var så det gick till!!
Det är så synd om Jockiboi och hans vänner (show) och allt de blir tvingade till.
Jocki själv måste köpa en ”dans”, och hans kompis ”grannen Alex” blev minsann tvingad av Chrippa att ta kokain (Jockibois egna ord)
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan

Jag har även hört rykten om att vissa på TV4 känner press kring samarbetet och är medvetna om kritiken som finns kring Boi. Samtidigt ska man förstås ta sådana uppgifter med en nypa salt tills något bekräftas offentligt. "Bröllopet" blir den sista stora produktionen för Råttan och Tomtemor . Början på slutet, som sagt.
Var inte så pessimistisk, det finns massa outnyttjade idéer som skulle passa som framtida projekt!
Vad sägs tex om en friskola? Flickskola givetvis och obligatorisk skoluniform.
Anjo står i matbespisningen, Rask med sin sexolog-”utbildning” kan undervisa i biologi och Boi själv tar givetvis svenskan, det ämne vi alla sett honom glänsa i, så många gånger (samt kan extraknäcka på idrottslektionerna och se till så att alla duschar efteråt).
En sak är säker och det är att på den skolan kommer det att finnas rökruta!
Citera
2026-05-16, 10:45
  #27561
Medlem
Jaha, så Joakim Lundell blev tvingad att köpa sex? Måste varit jättejobbigt att bli exploaterad för sina pengar på det viset. Antar att vi snart ser projektet "Inte din torsk" lanseras? Han lär ju ha tid nu när det inte verkar bli någonting med varken Mördarna eller stämningen.

Kom igen nu aktivistiboi, det är dags att dra lans för alla stackare som måste köpa andra människor för produktionspengar! Vet du hur många som sitter där ute med kvitton på avdragsgilla horor som de inte ens har bett om eller? Alla de som inte får gifta sig i direktsädning på TV4 behöver dig nu, du är deras röst! #methree
Citera
2026-05-16, 10:53
  #27562
Medlem
Joels-bitars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Jaha, så Joakim Lundell blev tvingad att köpa sex? Måste varit jättejobbigt att bli exploaterad för sina pengar på det viset. Antar att vi snart ser projektet "Inte din torsk" lanseras? Han lär ju ha tid nu när det inte verkar bli någonting med varken Mördarna eller stämningen.

Kom igen nu aktivistiboi, det är dags att dra lans för alla stackare som måste köpa andra människor för produktionspengar! Vet du hur många som sitter där ute med kvitton på avdragsgilla horor som de inte ens har bett om eller? Alla de som inte får gifta sig i direktsädning på TV4 behöver dig nu, du är deras röst! #methree


Ja det är ju klart att jockeboi är ett offer
Han kan aldrig ta något ansvar allt är andras fel jämt
Citera
2026-05-16, 11:20
  #27563
Medlem
vichy6s avatar
Har snubben köpt sex? 😭

Jonna är olyckligt lottad…

Minns när han bara gick igång på henne när hon skulle ha kläder i lack.

Han fick henne till operation….rumpan skulle INTE vara platt.

Och nu är hon där med två bowlingklot kvar oavsett Ozempic.

Just sayin’
__________________
Senast redigerad av vichy6 2026-05-16 kl. 11:23.
Citera
2026-05-16, 11:22
  #27564
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jockey har inte köpt sex för att förnedra en kvinna. Händelsen i vidion var en del av en gammal tv produktion där han blev tvingad. Chrippa är å andra sidan känd för att köpa sex och har anklagats för att droga tjejer
Nä. Han köpte säkert inte sex för arr förvedas kvinnan. Det är det nog en minoritet som gör det av den anledningen. Jag tror att han köpte sex för att han kunde och var kåt. Svårt för honom att få kvinnor eftersom han, milt sagt, är mindre tilldragande. En råttliknande dvärg. Han blev inte tvingad att köpa sex! Det var bland det löjligaste du fått ur dig, Lars-erik!

Vad gäller Chrippa.. Droga tjejer?! När och hur har han anklagats för detta? Rena dumheter! Chrippa ser tusen gånger bättre ut än Boi och tror inte för en sekund på det skitsnacket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in