Citat:
Ursprungligen postat av
hazey1526
Det leo gjorde var definitivt ett brott även om det var ringa. Att hota med att kasta ett bord på någon på det sättet han gjorde ska så klart tas på allvar och han bör straffas för det. Säga vad man vill om nick så ska ingen behöva känna den typen av hotfull anfall. Att det även var filmat kommer inte leda till någonting bra för vår gamle gubbe. Det krävs bara en anmälan, bevisen är redan på film, vittnen finns osv.
Tillbaka till fängelset med den där dåren. Där kan han ”debattera” sin hjärndöd medfångar hur mycket han vill samt mordhota folk kors och tvärs men här i den civiliserade samhället så får han bete sig.
Det här bevisar att vårt fängelse system är skit och brottslingar kan inte uppfostras för att komma ut igen. Han är ett gott exempel. Han är fan 53 år gammal. Vad har han gjort i fängelset alla dessa år. En vettig person skulle komma ut som en visare och mognare person. Men den här nollan har suttit och fikat där inne. Fan vad han äcklar mig.
Men lägg ner. Han driver. Det är såklart inte så att Leo tänker smälla ett bord i dvärgens face. Det är mer att han verkligen gör en poäng mot idioten. Nick Alinia är ju det största jobbiga trollet just nu, dessutom inblandad i svensk offentlighet genom SD. Skulle det var så allvarligt skulle han väl inte stå och debattera Leo. ( Nästan att det måste vara ett PR-trick eller nått, skumt alltihop att han ens är kvar då, eller så måste han ha liiite cred ändå som har balls)
Leo brukar faktiskt vara vassare, vet inte om debatt är hans starkaste gren. Men Nick är ju en riktig sionist som mobbar en autistiskt person "kryckmannen", looser Alinia..
Minns ni att Leo hade en diskussion med Pär Öberg på youtube? Och säger i denna debatt: "Jag har hela orten bakom mig, vi ska gå ihop med AFS, jag ska ge dom Örebro, jag ska ge dom Helsingborg"
Äh det är för vackert bara jag får en tår i ögat, lycka till med inbördeskriget ni försöker skapa mellan svenskar och invandrare sionister-hasbara äckel, jag vet att ni läser. Lycka till med sions-vises protokoll. Nej, jag behöver inte se mer, dags för en holk