2026-05-14, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Okej, det här blir från en kvinna till en annan:

Du måste hitta din slutty sida. Släpp sargen och bli mer sexuell i din output. Provocerande, retsam...kanske även lite nedrig.

Säkert vet du vilken typ av estetik som gör att du känner dig het, busig, i kontroll? Klä dig så, sminka dig så. Fixa håret i den frisyr som du föreställer dig att du har när du retar honom. Lyssna på musik som gör dig sugen, som triggar din inner slut. Kolla på porr som gör dig sugen och som ger dig den vibe:en.

Lek med din fantasi i vardagen...föreställ dig saker. Och sträck på dig...rör dig självsäkert och mjukt... Claima ditt innerliga utrymme både i ert hem och när ni är utanför det.

När du inte är så "ren", kan han få mycket lättare att bli dirty.

(OBS. Om detta känns too much eller inte så "du"...? - testa ändå. Gå in i det, anamma din kroppslighet och sinnlighet och lek med det. Om du däremot är deprimerad eller låg just nu, avvakta tills du befinner dig i en period när du är mer stabil.)

Bra förslag! Men faktiskt nu när jag läser det så känner jag två saker:
Jag är inte så sugen på honom rent mentalt, fysiskt ja, men känner också verkligen nej vill inte?
Och även att jag nog tappat att känna mig sexuell alls. Alltid känt mig väldigt sexig men inte alls nuförtiden... känner mig inte alls bekväm med sex eller min kropp :'/
Inte insett att det kanske gått så långt med oss...
Citera
2026-05-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Detta är ett förhållande som är på väg att ta slut
Det börjar med dåligt inget sex
Sen adjöss

Vi slutade ha sex för 10 år sen så din teori om att det är på väg att ta slut för att det inte är något sex.. håller inte
Citera
2026-05-14, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pjouffff
Vi slutade ha sex för 10 år sen så din teori om att det är på väg att ta slut för att det inte är något sex.. håller inte
Och du har väntat på att få knulla som du vill i 10 år
Antingen är du helt dum i huvudet eller ett hittepå troll
INGEN MÄNNISKA SOM VILL HA SEX STANNAR MED EN SOM INTE VILL HA SEX I 10 ÅR
Citera
2026-05-14, 20:32
Medlem
Citat:

Jag är inte ett troll. Däremot har jag viss psykisk ohälsa som gör det svårt att börja om hela livet. För sex?...
Citera
2026-05-14, 22:57
Medlem
Citat:

Det kan jag hålla med om.

Citat:
Jag är inte ett troll. Däremot har jag viss psykisk ohälsa som gör det svårt att börja om hela livet. För sex?...

Hur ska du ha det, vill du ha sex eller vill du inte?
Det verkar ju vara av och på och av och på.
Bestäm dig.
Och vill din partner ha sex, för det verkar lite otydligt även där?
Citera
2026-05-15, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Det kan jag hålla med om.

Hur ska du ha det, vill du ha sex eller vill du inte?
Det verkar ju vara av och på och av och på.
Bestäm dig.
Och vill din partner ha sex, för det verkar lite otydligt även där?

Jag menar att det känns i princip omöjligt för mig att skilja mig och börja om mitt liv nu bara för att ha sex med någon annan oftare 🤷🏻‍♀️ Känns extremt som förändring bara för sex...
Citera
2026-05-15, 11:37
Medlem
Citat:
Hej!

Jag är en kvinna som levt ihop med en man i typ 10 år.
Han är sadist sexuellt, vilket är tydligt, men han verkar inte gilla det och känner väl att det känns fel. Jag är masochist men varit instabil kring sex så det har knappast hjälpt. Det är dock längesen och jag vill verkligen vi ska kunna leva ut detta ihop.

Hur ska jag få "igång" honom?
Ibland har vi sex en gång sen tar han inte initiativ igen... inbillar mig för att sexet är tråkigt, men han vill inte leva ut det heller?

Försöker vara undergiven, föreslå saker diskret, provat ta initiativ direkt - jag vet inte vad som kan funka/trigga honom?
Jag är sexuell masochist (ej extremt alls, undergiven och lite rädd generellt också).

Har försökt prata med honom om sexet men han vill knappt erkänna han är sadist. Men han har sagt han är det och i början var han det mkt men tror pga mina gränser så blev det tråkigt för honom.

Om vi rör varandra ens lite får han stånd men tar inte vidare initiativ! Hjälp!

Det finns flera olika sorters sadism. Emotionell och verbal etc. Om du googlar bdsm types of sadism så hittar du nog en del. Läs på lite

Om du hittar något som du finner intressant så bolla lite med han. Det kan hända att något av det känns bekvämt för han. Framför om du känner en dragning till det. Vissa sadister har svårt att erkänna sin dragning och behöver börja litet. Andra behöver känna entusiasm från sin partner. Eller i alla fall någon typ av hatkärlek som kan trigga lust.

Hur mår han generellt?
Låter som att det skulle finnas något annat problem som påverkar. Tex stress, sömnproblem eller ohälsosam livstil. Eller depression.
Det kan göra steget till sex längre. Framförallt om sexet är regelbundet och naturligt innan problem uppstår.
Citera
2026-05-15, 15:08
Medlem
Citat:
Jag menar att det känns i princip omöjligt för mig att skilja mig och börja om mitt liv nu bara för att ha sex med någon annan oftare 🤷🏻‍♀️ Känns extremt som förändring bara för sex...

Älskar du ens din man?
Det är egoistiskt att hålla på honom om du bara är med han av bekvämlighet.
Du låter giftig. Få inte för dig att trampa på honom med ditt förvirrade snack.
Verkar som att inget duger av det han gör för dig.

Du skulle nog behöva bli vuxen och klara dig själv. Provat det?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in