Citat:
Ursprungligen postat av
ReiseReise
Hahhaha nej Eurovision har inte haft samma HBTQ inslag som dominerar idag. Titta på artisterna idag i jämförelse med för 20 år sedan. Det är inte ens nära samma typ av kaliber på personligheterna osv. Du snackar skit för du inser att du har gjort bort dig för du är efterbliven.
Du kan inte finna någonstans i min post där jag sa att det endast var pga HBTQ som Eurovision blöder tittare, men ändå så argumenterade du efter denna premissen. Hur är det inte att vara efterbliven? Förklara det för mig. Du är helt enkelt inte kapabel till debatter för du vet inte ens vad som sägs och vad som ska citeras.
Patetiska jävla råtta. Varför är du så bajsnödig i ditt sätt att skriva "Ameeeen tänk någon gåååång vaaaa" och sedan vet du inte ens vad du citerar. Hur fungerar du egentligen? Varför är du som du är?
Tror du på fullaste alvar att ett så vinstfokuserat påfund som eurovision have fortsatt med inslag som förlorad de tittare om det inte finns något annat som drar in pengar kring det?
Israel bidrar med fittdeg, HBTQ rörelsen... not so much, det ända de bidrar med är tittare.
Så jag frågar igen, tror du att de får in färre tittare än de förlorar pga hbtq inslagen?
Orkar inte med hur tappad du är.