Citat:
Ursprungligen postat av
Hatrunkaren
Vad fan pratar du om?
Eurovision blev adopterat av gay communityt tidigt i dess skapelse, ebu har sedan format tävlingen för att vagga den relationen, just för att det drog in siffror.
Det är något med homofober, kvinnohatare och rasister asså... de kan verkligen inte tänka kritiskt.
För den delen, jag har nog varit bra mycket mer kritisk till musiken i detta års tävling än någon här. Allt suger som vanligt, men extra mycket i år måste jag säga. Men till skillnad från er hjärndöda får så skyller jag inte det på bögarna, jag skyller det på behovet att tjäna pengar. Billigt att skapa = bättre bottom line.
Ingen har sagt någon om vad de tycker om gaykulturen.
Vi säger bara att det finns ett missnöje bland tittare kring den, ett påstående som kan objektivt försvaras eftersom det finns bevis på detta.
Men eftersom du har liten hjärna så kan du inte läsa och du kan inte skilja på vad som sägs och inte sägs. Citera någonstans där antingen jag eller den andra användaren sa något negativt ur egen tanke kring HBTQ personer. Vi sa endast vad som är för att andra tycker det.
Du är verkligen inte smart va? Om du inte är efterbliven så citera exakt vart vi uttryckligen sade att >vi< är homofober.