2026-05-14, 18:34
Avstängd

Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
vad snackar du om är du full eller? vad och vart har aza stulit och vart finns dina såkallade bevis?
Citera
2026-05-14, 18:40
Medlem
santos_devilles avatar
Fan vad fult han aza spelar. Och han sektledar karategubben. Fy fan vilka osköna gubbar! sen tycker jag Jonas och Halil är sjukt tråkiga. Lasse är den rätta vinnaren 2026.

Lasse är lika dum som han är smart. Helt ovetande men ändå helt med. Skiter fullständigt i allt och alla i 5 minuter sen ångrar han sig lite
Senast redigerad av santos_deville 2026-05-14 kl. 18:43.
Citera
2026-05-14, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Fan vad fult han aza spelar. Och han sektledar karategubben. Fy fan vilka osköna gubbar! sen tycker jag Jonas och Halil är sjukt tråkiga. Lasse är den rätta vinnaren 2026.

Lasse är lika dum som han är smart. Helt ovetande men ändå helt med. Skiter fullständigt i allt och alla i 5 minuter sen ångrar han sig lite

Spoilervarning!

Citera
2026-05-14, 18:49
Medlem
Veckans torsdagsavsnitt på plus var verkligen en humörhöjare

Senast redigerad av notlostintheworld 2026-05-14 kl. 18:59.
Citera
2026-05-14, 19:17
Medlem
Citera
2026-05-14, 19:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Halil är stabil och lyckas förstå spelet så gott det går. Gillar honom men verkar även vara en av de få som gillar Jonas som också verkar förstå spelet.

Marie får ju ingen tv-tid så säkert alltför neutral och demokratiskt i synkat säkert, men gillar henne utifrån hennes Instagram även om såklart ”gör dålig tv”.

Marie är väldigt neutral, presterar endast så att hon inte åker ut ur tävlingarna och där stannar hennes prestationer. Hon har hittills överlevt att slippa bli utröstad i Öråd pga att hon är Sonja och Jonas undernådiga betjänt. Hon hade tidigare Iki som sin BF och då Iki försvann verkar Marie även tappat sin kompass.

Att Halil verkar gilla Jonas är nog för 2 sakers skull: De tänker strategiskt lika och är tävlingsinriktade. Sedan har de lite lika beteenden: Ingen av de två gapar eller skriker eller agerar Drama Queens 😅

Men jag ogillar Jonas dryga och arroganta attityd. Det sättet har inte Halil visat och därför hoppas jag hellre att Halil vinner än att Jonas gör det!
Citera
2026-05-14, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Men jag ogillar Jonas dryga och arroganta attityd. Det sättet har inte Halil visat och därför hoppas jag hellre att Halil vinner än att Jonas gör det!

Halil kör ju offerkoftan varje chans han får ist
Citera
2026-05-14, 19:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsetIBajset
Halil kör ju offerkoftan varje chans han får ist

Jasså? Du tycker det. Jag ser det bara som att han försöker prata och föra ett logiskt resonemang med en Drama Queen (Aza) och en äldre förorättad man The Old Style (Ola) och ingen av de två imponerar särskilt mycket i sina ologiska inställningar om att "Alla andra ska hålla sina överenskommelser" - fast det gäller inte de själva uppenbarligen
Citera
2026-05-14, 19:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvindsackordet
Riktigt Riktigt vidrig människa aza.
Citera
2026-05-14, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arkasnass
F.d lag Syd beter sig som en kult och ska hela tiden förklara hur moraliskt överlägsna de är. De är alla tre riktigt obehagliga, speciellt Carro. Hon kom in som glad och trevlig, men den fasaden rök rätt fort.

Sonja tabbade sig rejält, men jag gissar på att hon drabbades av panik och dessutom inte är särskilt duktig på att förhandla. Hon verkar vara en go tjej. Carro var ju inte så medgörlig. Hon var väldigt snabb med att peka ut Sonja och sedan göra grimaser och himla med ögonen. Hon verkar gilla att bete sig som en tonåring..

Alla svaga som underkastar sig Jonas är inte i en kult då?

Sonja försökte ändra på reglerna och sen kastade hon Lasse framför bussen.
Citera
2026-05-14, 19:44
Medlem
Loikkaris avatar
Nu när jag tittar andra gången dagens avsnitt så ser jag att Marie var ju jävligt stark på att gravla, men förlorade i kast. Hon var faktiskt tvåa till kastmomentet.
Citera
2026-05-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jasså? Du tycker det. Jag ser det bara som att han försöker prata och föra ett logiskt resonemang med en Drama Queen (Aza) och en äldre förorättad man The Old Style (Ola) och ingen av de två imponerar särskilt mycket i sina ologiska inställningar om att "Alla andra ska hålla sina överenskommelser" - fast det gäller inte de själva uppenbarligen

Ja, känns som han bara gett upp lite i att diskutera nu och börjar kännas låg.

Ola försvarar sig på sin Facebook och skriver typ att ”det är självklart att vi inte är likadana efter sveket när vi är i lägret”. Men måste ju vara skitjobbigt att vara i lägret med den stämningen. Man måste ju klara att vara trevlig även om någon har fintat en i ett spel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in