2026-05-14, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
Äcklas av hur vidrig och äcklig Aza är. Han är inte ens en halv man. Möjligtvis ett litet barn. Hans agerandet och uttalanden, korkad som få. Och sedan lyssnar han direkt på pappa Ola. Jäkla smuts.
Folk kommer ta avstånd från Aza var så säker.
Citera
2026-05-14, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Du argumeterade precis med en anna skribvent om att du ville spoila igen lite små detaljer och kallade skribenten låtsaspolis, när det är du som inte förstår så enkla regler som finns i tråden, hur kan du missslyckas med förstå dem?

Jag skrev inte att jag ville spoila men att ha förståelse för om det händer av misstag om nån råkar göra det. Inte svårare än så. Varför läser du in saker så fel?
Citera
2026-05-14, 11:39
Medlem
Citera
2026-05-14, 11:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Jag skrev inte att jag ville spoila men att ha förståelse för om det händer av misstag om nån råkar göra det. Inte svårare än så. Varför läser du in saker så fel?
För att det är ganska uppenbart du är partisk och tar alla som begår regelbrott i försvar.

Varför gör du det? Kan ni inte starta en egen tråd bara för er som har plus enklare så vi blir av med ett stort problem och du får din gemenskap du söker
Citera
2026-05-14, 11:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Folk kommer ta avstånd från Aza var så säker.
Nej hans pakt är en lojal sådan aldrig caroline och ola lämnar han i skiten.

Däremot ormen halal kommer nog folk börja ta avstånd ifrån
Citera
2026-05-14, 12:01
Medlem
Citat:
Nej hans pakt är en lojal sådan aldrig caroline och ola lämnar han i skiten.

Däremot ormen halal kommer nog folk börja ta avstånd ifrån
Jag pratar inte bara om robinson utan i verkliga livet.
Citera
2026-05-14, 12:04
Medlem
Aza försöker rädda sitt beteende på instagram o facebook, försent gubben
Hans barn vänner och familj kommer skämmas ögonen ur sig. Kommer han kanske få sparken igen(?)
Citera
2026-05-14, 12:05
Medlem
Citat:
För att det är ganska uppenbart du är partisk och tar alla som begår regelbrott i försvar.

Varför gör du det? Kan ni inte starta en egen tråd bara för er som har plus enklare så vi blir av med ett stort problem och du får din gemenskap du söker

Det nyttar inget till att skriva inlägg om och om igen om missade spoilers då det inte är nåt problem längre. Det blev en del förvirring en vecka, för ett bra tag sen nu, när tiderna lades om av tv4 när avsnitt publicerades och folk var inkörda på hur det var förut.

Jag är hellre för att fria än att döma.

Jag är inte ute efter nån gemenskap här, vi är några plus outsiders som skriver under spoilertagg till varandra. Har du missat det? Och där är det god stämning och fint utbyte av tankar kring vad som hänt och händer.

Förr fanns en tråd för dem som ville skriva utan spoilers men det var ingen större uppslutning där när jag gick in och kikade där nån gång. Så den lades ner antar jag pga av bristande intresse.

Ser du att det är ett problem fortfarande med en mängd inlägg som inte lagts under spoilertagg? För det gör inte jag och jag skriver utifrån det då jag tycker det tjatas för mycket om samma saker. Och i det ingår inlägg utan spoilers.

Jag tycker folk är duktiga på att lägga inlägg under spoiler i tråden, speciellt som det är svårt att komma ihåg vad som sändes när. Precis som Kveika tog upp. Men min känsla är att vi med plus gör vårt bästa.
Citera
2026-05-14, 12:14
Medlem
Underbara Aza!!

Citera
2026-05-14, 12:21
Medlem
Känns Ola lite skenhelig, eller är det bara jag?
Citera
2026-05-14, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge

Citera
2026-05-14, 12:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag pratar inte bara om robinson utan i verkliga livet.
ok så du känner aza personligen? det var som fan

I verkliga livet hade jag aldrig pratat mer med halil eller lasse om de ljugit mig i ansiktet sådär och dessutom skakat hand på det, men vi är alla olika och det verkar ju vara normen idag blåsa varandra, MENA folk tycker ju tom de gör något hedersamt, finns väl tom ett förortsblatte ord för det nu Goa heter det va man goar någon, ett nytt hedersfenomen ibland ickeskidåkare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in