2026-05-14, 09:51
Medlem
Herregud vad pappa pizza-linne måste tycka det är skönt nu med 10 dagars pappaledighet från sin dagliga verksamhet🥰🥰
Citera
2026-05-14, 09:55
Medlem
pixiewings avatar
Brukar alltid kännas underbart att se en nyfödd bebis men här får jag bara en stor klump i magen.
Hur sjutton ska det här gå?!
Citera
2026-05-14, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Bebisen är här! Mozart är här! Grattis Ferms!!

Tar hon upp om Mozart som hennes farsa fokuserade på av en viss anledning?
Citera
2026-05-14, 10:21
Medlem
Pianotangents avatar
Nu önskar jag Jacke en bra start på mammalivet. Det är tillräckligt tufft att ta sig igenom allt och man växer av en förlossning att man tagit sig igenom den med livet i behåll.
Det som var viktigt och osäkert tidigare kan ge vika för tryggheten i kärleken till ett litet liv. Att amma och alla vaknätter kan få prioriteringarna rätt, jag tänker inte måla fan på väggen och pappan har varit med om denna tiden en gång tidigare.

Så välkommen till livet Mozart och grattis på födelsedagen!

Och händer det något så händer det när det händer, inte en sekund tidigare. De har förhoppningsvis koll de runtomkring.
Citera
2026-05-14, 10:32
Medlem
Ska barnet heta Mozart?
Citera
2026-05-14, 10:34
Medlem
Kan någon fixa bild?
Citera
2026-05-14, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Brukar alltid kännas underbart att se en nyfödd bebis men här får jag bara en stor klump i magen.
Hur sjutton ska det här gå?!
Kände samma.
Men man får väl säga grattis till familjen Ferm

Nu börjar goset men även sömnlösa nätter och gräl
Citera
2026-05-14, 11:03
Medlem
De fick alltså komma hem från BB genast så barnet visade inga abstinenstecken? Såg på farmoderns Facebook.
Citera
2026-05-14, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
De fick alltså komma hem från BB genast så barnet visade inga abstinenstecken? Såg på farmoderns Facebook.
Skrev precis att dom ska åka hem snart
Citera
2026-05-14, 11:05
Medlem
Men dom 2 stora frågorna.

Hann mamma Jacky bada i poolen samt spelade knullkarln på gitarren under födelsen.
Allt enligt mamma jackys önskelista
Citera
2026-05-14, 11:30
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Ska barnet heta Mozart?

Vet inte det var ngn annan som skrev så jag kan ha antagit.
Citera
2026-05-14, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
Helvete vad de måste ha tråkigt på BV i Råcksta..

Nekades de försörjningsstöd den här månaden? Fick pizza-linnet sparken från sin dagliga verksamhet?

Verkar inte ens bli en promenad till träsket med den vingklippta hunnajäveln för mamma Jackie o pizza-linnet..

Har följt tråden ett tag men kände att fler måste verkligen vakna till till vad som verkar försiggå, och det är faktiskt chockerande att se till vilka längder Pa*riks mamma, Andem*mman som en del kallar henne här, verkar gå till vad gäller paret Fer*s försörjning. Är det ingen av hennes klienter som undrar, och som undrar vad det går till, ger de bara pengar hejvilt utan att veta till vad??
Och vi vet väl alla vid det här laget om den insamling som Ja*kie hade för ett tag sen på Gofundme – vad var den insamligen till? Vad blev det av den?

Och var är uppföljningarna av de här typerna av insamlade pengar och försäljningar, vad har pengarna som folk gett gått till, var är tackhälsningarna till de som gett och de som köpt.

Och den lotteriförsäljningen som Pa*riks mamma nu har på hennes Facebook – att sälja lotter som kostar och med den typen av priser är olagligt enligt svensk lag för privatpersoner/enskild näringsverksamhet. För det måste man vara organisation eller förening, och t o m de måste ha tillstånd och licenser för sånt.

Och visst, nu har bebisen kommit så nu kanske det inte blir mycket av arbetande för Ja*kie de närmaste månaderna, men något jag inte kan fatta är ju det faktumet att Ja*kie redan har en enskild firma så varför har hon inte gjort något med det, varför har hon inte använt sig av hennes redan existerande firma och skapat arbete av egen maskin! Att hon i flera, flera år inte dragit igång saker inom hennes firma, utan istället levt på andra det fattar jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in