Ska fan betta10k på Finland och dubbla pengarna. Är inget snack om att de vinner...
Jag tänker också satsa pengar på att Finland vinner på lördag. Duon mellan Pete och Linda är ju helt fantastisk. Det finns inte en chans att Grekland vinner över Finland. Det säger jag även om jag tycker att Greklands bidrag är bra.
Jag tänker också satsa pengar på att Finland vinner på lördag. Duon mellan Pete och Linda är ju helt fantastisk. Det finns inte en chans att Grekland vinner över Finland. Det säger jag även om jag tycker att Greklands bidrag är bra.
Jag hade läst att Finland skulle vara bra.
Så jag lyssnade.
Men jag förstår inte vad det är som är bra.
Följer annars inte denna politiserade tävling men kollade presentationen av finalisterna nu och precis som jag hoppades så hördes buande då Israel gick vidare👍 Bra att det finns folk med ryggrad.
Nu är det avgjort!! Efter en lång strid har det bestämts vilken stad det blir som håller i tävlingen. Det blir Wein efter att Innsburg inte vann budet och har haft fel ännu en gång, vinnaren från 2018 har gissat värdstäd flera år på raken och haft fel. Esc har nu fått en ny logga 23 länder bekräftat deltagande hittils och den senaste är Montenegro.
Hur ser tittarsiffrorna ur, någon som vet? Jämfört med riktigt musik för länge sedan och detta politiska trans-spektakel, inte kan det vara lika många som glor ännu?