2026-05-14, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Citera
2026-05-14, 08:28
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Aldrig i livet att store egoisten Jonas skulle ge bort en immunitet. Han sa ju själv att han hoppas vinna halsbandet till det ena Örådet och att han skulle använda den hemliga till Örådet därefter så var han i final.

Ja nu är Jonas i sitt Esse både med en offiviell immunitet "ett helt halsband" och den Hemliga som han hittat och Sonja är på väg utför.

Spelar ingen roll hur lojal Sonja än visar sig till Jonas och Jonas bedyrar att "det vore synd" om Sonja förlorar utslagskampen och får dra Gränslandet, då de varit lagspelare sedan Dag 1. Jonas ser nog Sonja som en förlorare nu som han kan offra eftersom han sitter säker nu i kommande Öråd med 2 immuniteter
Citera
2026-05-14, 08:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsetIBajset
Oj haha har inte koll på när plus blir tillgängligt för andra, körde better safe than sorry...

När fan kommer nya avsnitten då, är det söndag igen?

På VARJE avsnitt av Robinson och Gränslandet står det både avsnittsnummer men faktiskt även DATUM också!

Idag är det Torsdag 14 Maj och jag har TV4 Play = Jag har kunnat se 14 Maj avsnitt av Robinson ich Gränslandet sedan midnatt kl 00:01 idag!

Nästa avsnitt kommer nu på midnatt kl 00:01 på Söndag 17 Maj.

**Kör du metoden Better safe than sorry! 😉**
Senast redigerad av CS128 2026-05-14 kl. 09:00.
Citera
2026-05-14, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
På VARJE avsnitt av Robinson och Gränslandet står det både avsnittsnummer men faktiskt även DATUM också!

Idag är det Torsdag 14 Maj och jag har TV4 Play = Jag har kunnat se 14 Maj avsnitt av Robinson ich Gränslandet sedan midnatt kl 00:01 idag!

Nästa avsnitt kommer nu på midnatt kl 00:01 på Söndag 17 Maj.

Fast för oss mer plus står ju ”våra” datum, så hjälper ju inte för att ha koll på icke-plus.
Citera
2026-05-14, 09:02
Medlem
Jag säger bara en sak, Aza är narcissist och jag kan förstå varför han fick kicken från sitt jobb, jag gillade honom tills igår men jag tappade all respekt för honom, dock utfallet i utslagsduell och örådet gillar jag skarpt
Citera
2026-05-14, 09:07
Medlem
Citat:
Ja nu är Jonas i sitt Esse både med en offiviell immunitet "ett helt halsband" och den Hemliga som han hittat och Sonja är på väg utför.

Spelar ingen roll hur lojal Sonja än visar sig till Jonas och Jonas bedyrar att "det vore synd" om Sonja förlorar utslagskampen och får dra Gränslandet, då de varit lagspelare sedan Dag 1. Jonas ser nog Sonja som en förlorare nu som han kan offra eftersom han sitter säker nu i kommande Öråd med 2 immuniteter

Själv tror jag inte Jonas vill ha ut Sonja ur Robinson, han kan gärna stå i finalgänget med henne då han vet att han lätt slår henne. Den som skulle kunna utmana Jonas i finalen vad gäller styrka är väl Halil när det kommer till Nordarna.
Citera
2026-05-14, 09:08
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Fast för oss mer plus står ju ”våra” datum, så hjälper ju inte för att ha koll på icke-plus.

Det står Avsnittsnummer ÄVEN på de som har TV4 Play Plus.

Idag är det S18:A34 på Robinson's avsnitt! Och det syns för BÅDE de med Play OCH de med PLUS!
Citera
2026-05-14, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja

Citera
2026-05-14, 09:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Själv tror jag inte Jonas vill ha ut Sonja ur Robinson, han kan gärna stå i finalgänget med henne då han vet att han lätt slår henne. Den som skulle kunna utmana Jonas i finalen vad gäller styrka är väl Halil när det kommer till Nordarna.

Kanske inte det, men Sonja märkte iaf av Jonas missnöje i vad hon gjorde mot Lasse. Det syntes tydligt!

Halil blir svårslagen. Han är hack i häl på Jonas i stort sett på varje tävling.
Citera
2026-05-14, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag säger bara en sak, Aza är narcissist och jag kan förstå varför han fick kicken från sitt jobb, jag gillade honom tills igår men jag tappade all respekt för honom, dock utfallet i utslagsduell och örådet gillar jag skarpt

Källa på att Aza fick kicken från sitt jobb? Länk?
Citera
2026-05-14, 09:18
Medlem
Citat:

Idag är det S18:A34 på Robinson's avsnitt! Och det syns för BÅDE de med Play OCH de med PLUS!

CS128: varför i hela friden går du in här när andra har sett kommande avsnitt men inte du. Du måste ju vara mycket väl medveten om att du löper stor risk att bli spoilad?
Citera
2026-05-14, 09:20
Medlem
Citat:

Ja absolut nummer men säger ju inget om när de sänts. Har man sett alla avsnitt mån-tors i sträck blir det lite luddigt ibland vad som hände i vilket så därav kan saker hamna bakom spoiler som kanske inte behöver det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in