Citat:
Ursprungligen postat av
BAMPC
Spel 13.5
Åtminstone 1 spel idag! Ska se ifall jag hittar något från MLB, NBA, NHL och WNBA också!
1. Fotboll, USA MLS Next Pro
Philadelphia Union II - New England Revolution II: över 2.5 mål
Odds: 1.83 (Betinasia) kl 01:00
Jag spelar här över 2.5 mål. Ser vi på dessa båda lagen kombinerat passerar man 2.5 mål i 64.4% av matcherna vilket betyder 1.55 i odds. Jag ser värde i oddset 1.83!
Spel 13.5
Jag lägger till 2 spel, inga fler spel idag!
MLB
Cincinnati Reds - Washington Nationals: över 8.5 runs
Odds: 1.71 (Stake) kl 00:40
Jag spelar här över 8.5 runs. Cincinnatis starting pitcher är Nick Lodolo som har ERA 6.75 och WHIP 1.13. Washington startar med Jake Irwin som har ERA 5.22 och WHIP 1.36. Medelbra pitchers detta. Great American Ballpark i Cincinnati är en ganska bra arena för hitters och en viktig faktor i nattens match är vinden som enligt prognoser skall blåsa ca 15 mph rakt ut från stadion vilket kan göra att bollen flyger längre vid en träff. Ser vi på dessa båda lagen passerar man 8.5 runs i ca 65% av matcherna vilket betyder 1.54 i odds.
MLB
Chicago White Sox - Kansas City Royals: Kansas City Royals över 3.5 runs
Odds: 1.68 (Unibet) kl 01:40
Jag spelar här Kansas City Royals över 3.5 runs. Chicagos starting pitcher inatt är Noah Schultz som har ERA 4.68 och WHIP 1.32. Schultz är left handed och Kansas City är lite bättre mot left handed pitchers. Mot sådana pitchers har Kansas City passerat 3.5 runs i ca 68% av matcherna vilket betyder 1.47 i odds. Kansas City är också bortalag vilket innebär att man spelar 9 innings!