2026-05-13, 21:49
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Tyst om de där fiffelsvinen nu.

Jag hade varit tyst om ni gjort erat jobb.
Bedrövligt.
Citera
2026-05-13, 21:55
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Jag hade varit tyst om ni gjort erat jobb.
Bedrövligt.
Du skriver ju inte om nåt annat än dem i vart och varannat inlägg ändå så det har ingen betydelse i sammanhanget hur vi presterar.
Citera
2026-05-13, 22:00
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Du skriver ju inte om nåt annat än dem i vart och varannat inlägg ändå så det har ingen betydelse i sammanhanget hur vi presterar.

Det är normalt att skriva om det laget man håller på.
Citera
2026-05-13, 22:02
Medlem
kubuns avatar
Så jämnt det är efter 7 omgångar - bara 4 poäng skiljer ettan från tolfte lag
Citera
2026-05-13, 22:42
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Samtidigt rätt småaktigt att gå och veva mot S1-klubbar från ingenstans. Finns bättre sätta att hantera en derbytorsk.

Fred den vänlige har faktiskt inte behövt hantera en derbytorsk mot dif på snart 5 år när det gäller Allsvenskan. Är det de din signatur antyder månne? Tror du verkligen det kan ta upp till 10 år innan han och övriga i Södermalm behöver hantera en derbytorsk mot Stockholms Heif?!
Citera
2026-05-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Så jämnt det är efter 7 omgångar - bara 4 poäng skiljer ettan från tolfte lag

Otroligt jämt. Frågan om det är något form av rekord. När dessutom plats 4 räcker för kval i år så kan säsongen leva för alla till sista omgången.
Citera
2026-05-14, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Det är normalt att skriva om det laget man håller på.
Fast lite onormalt att låtsas man inte håller på dem.
Citera
2026-05-14, 09:41
Medlem
zebra121s avatar
Starkt att komma tillbaka efter 0-2 igår med en skadelista lika stor som en dassrulle.

Kriga HIF för fan!
Citera
2026-05-14, 10:53
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Hade Heif spelat från början så som dom gör med 0-2 i rumpan hade det aldrig blivit oavgjort idag. Trots ledning med 2 noll tycker jag Odd (svenska inte norska) ska vara glada med oavgjort.

Tror du är ganska ensam om den analysen. Oddevold hade 15 målchanser och 9 skott på mål. HIF hade 2 (på 2 minuter). Helt galet missvisande resultat.

Citat:
Starkt att komma tillbaka efter 0-2 igår med en skadelista lika stor som en dassrulle.

Kriga HIF för fan!

Kom tillbaka gjorde man knappast, man gjorde 2 mål på 2 minuter, de övriga 96 minuter såg helt urusla och loja ut. Gjorde ens Gigo någonting bra? Var det 6 eller 7 gula kort? Samlade på dem som om det vore Pokemon i varje fall. Och nu är HIF av med en back till i nästa match för att han inte kunde hålla nerverna i styr. Kommer försvarsspelet se ännu sämre ur? Är det ens möjligt? Hemsk tanke.
Citera
2026-05-14, 16:15
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Kom tillbaka gjorde man knappast, man gjorde 2 mål på 2 minuter, de övriga 96 minuter såg helt urusla och loja ut. Gjorde ens Gigo någonting bra? Var det 6 eller 7 gula kort? Samlade på dem som om det vore Pokemon i varje fall. Och nu är HIF av med en back till i nästa match för att han inte kunde hålla nerverna i styr. Kommer försvarsspelet se ännu sämre ur? Är det ens möjligt? Hemsk tanke.

Det är klart vi kom tillbaka. Från 0-2 till 2-2 kallas ju det. Svårt att räkna och utläsa idrottsevenemang hör jag.

Att vårat försvarsspel igår var uselt håller jag helg med om. En liten ursäkt är tvåsiffrigt antal skador i truppen. Sen vad som håller Sadiku borta är en gåta....
Citera
2026-05-14, 23:30
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Det är klart vi kom tillbaka. Från 0-2 till 2-2 kallas ju det. Svårt att räkna och utläsa idrottsevenemang hör jag.

Var jag verkligen så otydlig eller missförstår du mig med flit? Man kom aldrig tillbaka SPELMÄSSIGT. Kan du titta på en match och förstå vad som händer på plan eller läser du bara resultaten efteråt?
Citera
2026-05-15, 02:10
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
Var jag verkligen så otydlig eller missförstår du mig med flit? Man kom aldrig tillbaka SPELMÄSSIGT. Kan du titta på en match och förstå vad som händer på plan eller läser du bara resultaten efteråt?

Här är det definitivt du som är korkad. Inte jag. Skönt att veta det iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in