Igår, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Du skulle kunna kolla om nån restaurang i stan kan göra några matlådor åt dig, så kan du överraska dig själv på det sättet. Eller några restauranger, så kan du ha bra käk varje dag utan att laga själv.

Jag håller inte med om att folk är likadana överallt, det finns förstås likheter men kulturella skillnader gör att de flesta utbyten ändå kan bli väldigt roliga. Men det är ju inget självändamål att resa, och om du hellre är hemma så är det ju helt upp till dig.

Hursomhelst, du kan ju hyra ett spabad eller något annat (spelkonsol, sollampa, karaokemaskin) som du inte själv äger, så kan det kännas ännu mer som att något nytt tillförs.

Kul förslag! Skulle dock behöva komma bort från alla måsten bara en vecka och få stänga av telefonen också. Bor man som jag på landsbygden så kan man inte stänga av telefonen för då kommer folk och knackar på istället. Därför måste jag nog byta miljö.
Citera
Igår, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambityp
All-inclusive? Lev livet istället, prova nya saker, bo på olika platser, ät på olika restauranger, njut. All-inclusive är det sämsta upplägget någonsin.

Jag provar nya saker hela tiden och håller på med en massa saker vanligtvis. Därför skulle jag bara vilja trycka på off-knappen i en vecka. Det hade räckt. Ju tråkigare desto bättre. Då längtar man tillbaka.
Citera
Igår, 21:46
Medlem
Sikkans avatar
Helt inne på TS linje. Hade varit förjävla skönt att kunna checka in på ett hotell med full access till dryck, alla måltider och bara chilaxa under vistelsen.

Men näe, man måste för att få detta åka utomlands..
Citera
Igår, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Helt inne på TS linje. Hade varit förjävla skönt att kunna checka in på ett hotell med full access till dryck, alla måltider och bara chilaxa under vistelsen.

Men näe, man måste för att få detta åka utomlands..

Borde finnas möjlighet i Sverige för sådan turism. Bygga typ enkla stugor mitt ute i ingenstans men så kommer någon med mat och ställer utanför. Kan man känna sig som en liten fågelunge som blir matad.

Det finns ju typ retreats där man ska gå runt bland andra men vara tyst kom jag på. Men jag vill helst inte ha något flum där man ska connecta med sitt inre djur och massa sånt. Jag vill bara ha det gött och inte ta något ansvar för mat och städning i en vecka.
Citera
Igår, 23:00
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfFittler
Borde finnas möjlighet i Sverige för sådan turism. Bygga typ enkla stugor mitt ute i ingenstans men så kommer någon med mat och ställer utanför. Kan man känna sig som en liten fågelunge som blir matad.

Det finns ju typ retreats där man ska gå runt bland andra men vara tyst kom jag på. Men jag vill helst inte ha något flum där man ska connecta med sitt inre djur och massa sånt. Jag vill bara ha det gött och inte ta något ansvar för mat och städning i en vecka.

Haha! Jamen verklogen.. bara gå till baren och hinka bärs och drinkar, äta och bara bli lullig och må bra.

Hitta inre hingsten kanske?

Skämt åsido.. blir nog inget sånt här i Svedala.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in