2026-03-22, 20:02
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunAndGames
Varför då argumentera för att frågan bör överges för att den inte är tillräckligt politiskt gångbar när frågan ifråga är det främsta exemplet på antivit ondska?
Det har jag redan förklarat. Ingen säger att kampen mot antivita ondska skall överges. Återigen. Du överförenklar.
Citera
2026-03-22, 21:20
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonob
Studier om vithetsnormen är inte ett folkmord.

Anti-White Rhetoric Is Real… So Why Is It Allowed?

En hedersarier, kanske borde vi göra en bytesaffär med negerrasen där vi ger dem dig i utbyte.
Usch, börjar verkligen ångra att jag var så pass trevlig mot dig under vår interaktion. Folkmordisk retorik som du tycker ska tolereras samtidigt som du vill att nån som säger "Jävla neger" ska hamna i fängelse. Helt overkligt att det faktum att det är så här nu och att det kommer bli oändligt mycket värre när vi blir minoriteter bland dem är nåt som måste förklaras. Att en påtaglig andel av vår befolkning är beskaffade som dig är en grotesk förbannelse, ta ditt liv i skam jävla blockmongo.
Citera
2026-03-23, 11:09
Avslutad
Citat:
Folkmordisk retorik som du tycker ska tolereras samtidigt som du vill att nån som säger "Jävla neger" ska hamna i fängelse.

Jag kan redan se museumet utställning av "Det stora svenska folkmordet" framför mig.

Likt utställningar om förintelsen där högar av tomma skor symboliserar de mördade så finns en bild på en liten svensk pojke. Tårarna rinner och munnen är fast med tejp för att symbolisera hur han ville säga "jävla neger" men inte fick det.

Sen en bild på en vit man som vrålar av frustration i ett hav av svarta män.

En pojke med blåtira.

Jag är inte helt säker på hur vi ska visa att svenska män och kvinnor får problem med att föröka sig när det finns en svart man i närheten men jag har några idéer

Sist men inte minst en hyllning till alla de namnlösa män som kämpade på fronten på flashback anony-, nej, under täckmantel mot förtrycket!

Jag tycker att den framtida utställningen borde placeras mellan förintelsen och Jugoslavien.
Citera
2026-03-24, 07:58
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Jag kan redan se museumet utställning av "Det stora svenska folkmordet" framför mig.

Likt utställningar om förintelsen där högar av tomma skor symboliserar de mördade så finns en bild på en liten svensk pojke. Tårarna rinner och munnen är fast med tejp för att symbolisera hur han ville säga "jävla neger" men inte fick det.

Sen en bild på en vit man som vrålar av frustration i ett hav av svarta män.

En pojke med blåtira.

Jag är inte helt säker på hur vi ska visa att svenska män och kvinnor får problem med att föröka sig när det finns en svart man i närheten men jag har några idéer

Sist men inte minst en hyllning till alla de namnlösa män som kämpade på fronten på flashback anony-, nej, under täckmantel mot förtrycket!

Jag tycker att den framtida utställningen borde placeras mellan förintelsen och Jugoslavien.

Citat:
HMF skyddar mot upprinnelsen till folkmord genom att förhindra trakasserier baserat på till exempel etnicitet.

Eller så kan det bli en utställning om det kommande folkmordet i Ghana. Där pågår det nåt stolleri där skandinaver, holländare, tyskar, fransmän och lite annat invandrar i så stor omfattning att ghananegrerna snart kommer bli minoritet, och samtidigt håller de invandrande vitingarna på att säga att ghananegrer är vidrig ohyra som måste utrotas eller en sjukdom som måste botas. Eftersom "HMF skyddar mot upprinnelsen till folkmord genom att förhindra trakasserier baserat på till exempel etnicitet." blir det några års fängelse för ghananegrerna om de säger nåt om vitingarna som är en bråkdel så osympatiskt som vad dessa nationsförstörande vitingar konstant säger om den vidriga ohyran som måste utrotas.
Senast redigerad av FunAndGames 2026-03-24 kl. 08:27.
Citera
2026-03-24, 08:40
Avslutad
Citat:
Eller så kan det bli en utställning om det kommande folkmordet i Ghana. Där pågår det nåt stolleri där skandinaver, holländare, tyskar, fransmän och lite annat invandrar i så stor omfattning att ghananegrerna snart kommer bli minoritet, och samtidigt håller de invandrande vitingarna på att säga att ghananegrer är vidrig ohyra som måste utrotas eller en sjukdom som måste botas. Eftersom "HMF skyddar mot upprinnelsen till folkmord genom att förhindra trakasserier baserat på till exempel etnicitet." blir det några års fängelse för ghananegrerna om de säger nåt om vitingarna som är en bråkdel så osympatiskt som vad dessa nationsförstörande vitingar konstant säger om den vidriga ohyran som måste utrotas.

Du är det mest hysteriska offret jag mött.

Fortsätt kämpa på fronten på flashback
Citera
2026-03-24, 08:46
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Du är det mest hysteriska offret jag mött.

Fortsätt kämpa på fronten på flashback

Kom inte här med pekpinnar och diktera hur jag ska förhålla mig till ghananegrernas kamp för rätten till sitt hemland som de behöver för att överleva och bevara sin kultur.
Citera
2026-03-24, 09:39
Avslutad
Citat:
är vidrig ohyra som måste utrotas eller en sjukdom som måste botas.

Det du gråter över är vad som skrivits i en normkritisk rapport (?) om vithetsnormen.

I den kontexten är vithet toxiskt när det genomsyrar ett samhälle och utesluter andra etniciteter baserat på etnicitet.

Det är inte vita människor och deras kultur som ska "utrotas".

Det handlar om diskriminering och inkludering.
Citera
2026-03-24, 09:55
Medlem
FunAndGamess avatar
Citat:
Det du gråter över är vad som skrivits i en normkritisk rapport (?) om vithetsnormen.

I den kontexten är vithet toxiskt när det genomsyrar ett samhälle och utesluter andra etniciteter baserat på etnicitet.

Det är inte vita människor och deras kultur som ska "utrotas".

Det handlar om diskriminering och inkludering.

Jag observerar vad som sägs om och om igen överallt på alla nivåer i alla västerländska länder, mongofan. I den andra tråden där du irriterade mig länkade jag till en drös grejer, och så har vi videon jag länkade till i den här tråden, och det finns mängder av samlingsvideor med hur mycket som helst. Och det finns inget västerländskt land där att säga såna saker bestraffas, mer sannloikt belönas det men allra minst är det ingen som helst risk för att nån förlorar jobbet eller hamnar i fängelse för det. Den fetmarkerade meningen är svårartat mongoaktig, och även om vi tolkar den med största möjliga välvilja och utgår från att de som hjärntvättat dig till att tycka sånt "bara" menar vad de säger; hela poängen för ett folk med att ha ett land är liksom att ha en plats där de kan leva som de vill (ägna sig åt X,Y och Z, blablabla), varför ska man då ta hit typer vars blotta närvaro innebär att man måste avstå från att vara så som man föredrar att vara eftersom det leder till exkludering av de invandrade typerna? Helt sinnessjukt. "Idag kan vi ha det som vi vill och vara lyckliga, imorgon tar vi hit typer vars närvaro innebär att vi måste bete oss tvärtemot och vara olyckliga eftersom de känner sig exkluderade annars." Då är det nog bättre att vi inte tar hit dem, helt enkelt.
Senast redigerad av FunAndGames 2026-03-24 kl. 10:32.
Citera
2026-03-24, 11:18
Moderator
MrFishboys avatar
Tråden handlar om Nick Fuentes liv och gärningar, det är ingen chatt-tråd eller en tråd om andra frågeställningar, även om de är kategoriskt lika. Inlägg kommer raderas och varningar kommer delas ut vid upprepade överträdelser.

/Moderator
Citera
2026-05-10, 08:25
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Någon som fattar varför Nick Fuentes och Dan Bilzerian börjat hata på varandra på sociala medier? Dom tycker ju typ samma sak.
Citera
2026-05-11, 18:32
Medlem
skillnads avatar
Dan Bilzerian attackerade NF som i sin tur attackerade tillbaka. Vissa judepillrade influencers backar Dan andra Nick. Sannolikt har det mycket att göra med att Nick offentligt inte ställer sig bakom Bilzerians mycket bristfälliga kandidatur i Florida. Bilzerian som är väldigt politiskt otaktisk och saknar tillräckligt politiskt stöd är motsatsen till Nick som i sin tur har stort inflytande med en mer långsiktig agenda. FED anklagelser och personliga påhopp (mest mot NF) haglar och judarna jublar. Nick är lite svinig, Bilzerian mindre svinig men samtidigt en uppenbar politiskt imbecill. Bilzerian skall tydligen även agerat korkat/suspekt i privata sammanhang med Nick mfl kort innan han själv arresterades av FBI. Något som bekräftas av andra.
Citera
2026-05-13, 16:18
Medlem
skillnads avatar
Bilzerian har alltså dolt att han har judiskt blod, vilket kanske förklarar hans rabiata smått suspekta beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in