2026-05-13, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille10
Sjukaste jag hört, "lockades av mannens te".
Vem fan dricker te?

Skribenten skriver otroligt märkligt. Jag fastnade utöver det du nämner för detta:

"Precis när mannen serverat den varma drycken"

Känns lite som att journalisten har en djup relation till tedrycker.
Citera
2026-05-13, 07:13
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Prostituerad kanske som diktat upp en story.
Njae.. hoppade hon ut från sju meter och fick livshotande skador kan det säkert stämma han våldtog henne.
Citera
2026-05-13, 08:23
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klippendorf
Saxat ur gp. Händelsen ägde rum på hisingen, Göteborg.
tyvärr betalvägg.
vem är kulturberikaren som fick 4 års fängelse och livstids utvisning.

"Hon skulle ha tagit tåget men lockades av mannens erbjudande om te. Precis när mannen serverat den varma drycken våldtog han henne.
Efteråt uttryckte han att kvinnan aldrig skulle få lämna bostaden: ”Jag ska dräpa dig”.
Till slut flydde hon genom ett vädringsfönster, sju och en halv meter över marken. Kvinnan fick livshotande skador i fallet."

Framkommer att han satt tebjudning i system.
avskum!

4 års fängelse??? Vi behöver inte leva såhär.
Citera
2026-05-13, 08:28
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper

40 år hade kanske varit mer lämpligt, och utvisning.
Citera
2026-05-13, 11:15
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardyHonkala
Dessa kvinnor skulle ALDRIG följa med en okänd svensk man som vill bjuda hem dem på te i en sån situation "fy f-n vilket creep, hur dum tror han att jag är? Följa hem på te? Jäkla psycho!"

Men när det är en utlänning tänker kvinnorna "men så spännande, en tråkig svensk man skulle aldrig göra nåt så spontant och härligt som att bjuda en främling som väntar på bussen hem och bjuda på te helt utan baktankar, det här blir något att berätta för Mia och Linda!".

Exakt det jag tänkte.

Följa med på te är kodord för att knulla.
Därmed inte sagt att han får rätt att våldta, verkligen inte men att tacka ja till en "tebjudning" är jävligt naivt.

Igår såg jag ett klipp på en kille som blivit slagen i bakhuvudet med en vodkaflaska. Han hamnade i koma i veckor, var t.om. död några minuter. Har städnig huvudvärk, är kognitivt påverkad, ser inte i vissa vinklar osv. Ett helt liv förstört. Hans förövare fick i princip inget straff (minderårig).
Men tebjudaren ska in 4 år... Det känns väldigt oproportionerligt. En brutal misshandel är enligt mig mycket värre än samtyckesbrott (inte att förväxla med vissa våldtäkter och grova våldtäkter).
Senast redigerad av Triremer 2026-05-13 kl. 11:17.
Citera
2026-05-13, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HardyHonkala
Dessa kvinnor skulle ALDRIG följa med en okänd svensk man som vill bjuda hem dem på te i en sån situation "fy f-n vilket creep, hur dum tror han att jag är? Följa hem på te? Jäkla psycho!"

Men när det är en utlänning tänker kvinnorna "men så spännande, en tråkig svensk man skulle aldrig göra nåt så spontant och härligt som att bjuda en främling som väntar på bussen hem och bjuda på te helt utan baktankar, det här blir något att berätta för Mia och Linda!".

HAHAHA! Det märks tydligt på din bitterhet att du iallafall är av typen som väcker just exakt den sortens tankar hos kvinnofolket.
Citera
2026-05-13, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Att Svenska kvinnor är så här naiva och snudd på utvecklingsstörda förklarar hur de kan fortsätta rösta vänsterextremt efter de precis våldtagit samhället.

Jag tycker inte ett dugg synd om dessa kvinnor längre. De är så tappade att man slutat bry sig emotionellt.

Sjukt tragiskt vilka faror vissa kvinnor utsätter sig själva för. Vem fan följer hem med en främling för att ''dricka te''?
Citera
2026-05-13, 17:53
Medlem
Bara rubriken skrek ju att det var socialt missanpassad filur från långbortistan. Undra dock om den upptäckte att det inte var en kvinna lr hur de där gick till...
Citera
2026-05-13, 19:13
Medlem
Tuors avatar
Svenska kvinnor är så naiva att man blir mörkrädd.

Hur fan kan kvinnor ens få rösta? De är som barn i vuxna kroppar.
Citera
2026-05-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Svenska kvinnor är så naiva att man blir mörkrädd.

Hur fan kan kvinnor ens få rösta? De är som barn i vuxna kroppar.

Det var tydligen ingen kvinna utan en transa?!
Citera
2026-05-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Hur hade du reagerat när du förstog att det var en transa?
Citera
2026-05-18, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Ja, det där känner man ju igen. Kan det tänkas vara så i detta fall? Nja, tror mer på att det handlade om ett knarkköp som gick fel men vad vet jag.

Lär kvinnor/flickor hur de ska svara om en påträngande jävel vill "bjuda på te". Ett av de bästa är:
- Jag har inte tid.
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in