Citat:
Ursprungligen postat av
Ond.hicka
Inte exakt som rektorn, väl. Men om så är fallet så vet vi ju inte vad flickan vill, kanske vill hon det jättemycket, är det så långsökt att tro att hon verkligen vill bli använd som slagträ om hon nu verkligen vill bli använd som knulldocka?
Nej, inte exakt. Men det finns definitivt många som vill tala för hennes sak och använda henne som medel för att främja sin egen agenda.
Det där med att bli använd som knulldocka kontra att ha normalt sex är förstås minerad mark. Jag kan inte redogöra för skillnaden för andra människor och det är förstås individuellt för alla i olika åldrar. Det objektiva fina, jämlika och normala sexet är i alla fall en illusion. Just därför vänder jag mig mot att försöka tillskriva henne en uppfattning om hur hon måste tänkt om sin affär med rektorn.
Det finns en lockelse i att vara ett offer och gå in i bilden som de vuxna vill att hon skall ha av hennes förhållande till rektorn. Så sett kan hon ju finna sig i att vara ett slagträ för att få bekräftelse och uppmärksamhet. Jag tror alla är överens om att hon skall låta bli att tro att hon själv gjort något fel även om rektorn har det. Det är en fin tanke, men till skillnad från en del belackare här tror jag det blir svårt om hela förhållandet var smutsigt, fult, äckligt, onormalt osv.