2026-05-12, 18:50
Medlem
Det talas sällan om fittans erektion, bara om hon är blöt. Finns ju också nyordet att hon får "dyna" som motsvarighet till stånd.

En "slak" fitta är bara sisådär 5-7cm djup och sluter tätt kring fan en penna. Men samma fitta kan lätt ta emot över 15cm kuk, grövre än en toarulle erigerad.

Vi män kan såklart inte riktigt relatera. Jag vill gärna läsa om kvinnors upplevelse av deras "erektion".
Citera
2026-05-12, 20:27
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Den kan också spotta ut ett barn på 7 kilo det är muskler där, har du aldrig knullat!
Citera
2026-05-12, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Den kan också spotta ut ett barn på 7 kilo det är muskler där, har du aldrig knullat!
Jodå, den är töjbar. Men en födsel är näppeligen njutbar, rent av farlig!

Jag är närmare 60 år, erfarenhet av över 20 fittor. De skiljer sig betydligt mer åt än kukar.

Det är fittans erektion som är ämnet här.
Citera
2026-05-12, 23:52
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Jodå, den är töjbar. Men en födsel är näppeligen njutbar, rent av farlig!

Jag är närmare 60 år, erfarenhet av över 20 fittor. De skiljer sig betydligt mer åt än kukar.

Det är fittans erektion som är ämnet här.

Det var inte särskilt stor erfarenhet precis, om man ska kalla något erektion så ska det var kvinnors klitoris som består av svällkroppsvävnad, liknande mannens penis, vilket gör att den kan svälla och bli styv vid sexuell upphetsning. Klitoris är extremt känslig och innehåller 6 000–8 000 nervändar!
Citera
2026-05-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Det var inte särskilt stor erfarenhet precis, om man ska kalla något erektion så ska det var kvinnors klitoris som består av svällkroppsvävnad, liknande mannens penis, vilket gör att den kan svälla och bli styv vid sexuell upphetsning. Klitoris är extremt känslig och innehåller 6 000–8 000 nervändar!
Klittan är inte fittan, även om klittan är betydligt större än vad som är synligt. Fittans erektion sker på djupet, annars skulle redan en liten kuk stöta i botten och göra illa henne. Kom igen kvinnor!
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-05-13 kl. 00:02. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-05-13, 00:06
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goobleyzook
Klittan är inte fittan, även om klittan är betydligt större än vad som är synligt. Fittans erektion sker på djupet, annars skulle redan en liten kuk stöta i botten och göra illa henne. Kom igen kvinnor!

Biologi är inte din starka sida förstår jag!
Citera
2026-05-13, 06:05
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
En "slak" fitta är bara sisådär 5-7cm djup och sluter tätt kring fan en penna. Men samma fitta kan lätt ta emot över 15cm kuk, grövre än en toarulle erigerad.

Säger du det kompis. Så vill en snubbe ha en tajt murra så ska han alltså inte pulla upp den innan instick, har jag förstått det hela rätt?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-05-13 kl. 06:16.
Citera
2026-05-13, 06:21
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Säger du det kompis. Så vill en snubbe ha en tajt murra så ska han alltså inte pulla upp den innan instick, har jag förstått det hela rätt?
Exakt. Har du aldrig tänkt på det?? Seriöst?
Citera
2026-05-13, 06:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Exakt. Har du aldrig tänkt på det?? Seriöst?

Nix, dock kan man ju uppleva att det känns tajt om kärringen är torr.
Citera
2026-05-13, 07:14
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nix, dock kan man ju uppleva att det känns tajt om kärringen är torr.
Själv petar jag aldrig in någonting innan kuken får sitt.
Citera
2026-05-13, 07:32
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Själv petar jag aldrig in någonting innan kuken får sitt.

Ska man anta att du menar innan bruden t.ex. har snaskat lite? Och är det så går ju det flesta brudar igång på det också, och då är ju frågan när du kommit i kontakt med alla tajta murror som "slaka" sluter tätt kring en penna?

Och ser jag på min egen erfarenhet så de enda gångerna jag penetrerat "slak" fitta är när jag trängt in i någon som sovit, och som jag dessutom inte hade sex med innan vi somnade. Och de fittorna kan jag inte komma ihåg som extra trånga (kommer ihåg mina trängsta).
Senast redigerad av halaltarzan 2026-05-13 kl. 07:38.
Citera
2026-05-13, 14:35
Medlem
Biproducts avatar
Ni som inte sett en fitta svälla upp ordentligt, har inte knullat.

Ja fittan blir våt och mer mottaglig för penetration, men ett märkbart fenomen är att den svullnar upp.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in