Oj Oj Oj
Blir nog lika hemskt som Covid att en fladdermus i kina råka rymma nån råka äta upp den rå sen va det liksäckar på alla gator i wuhan tdligen dog alla som flugor direkt..
Sen va la det nån som flög till alperna och åkte skidor så det spreds över hela världen direkt för han hade nysit på flygplanet och sen blev alla sjukhus i usa överbelagda och conteinrar med lik över all för folk dog av covid i kön..
Mycket bra nyheter i media om hur alla dog blixt snabbt över allt och tydligen behövde i stort sätt alla människor som andas läggas in på sjukhus med IV men det fanns inte plats till alla

Jag har haft covid 2 gånger och inte dött va som en jobbig förkylning..
Sen va vartanda idiot på mig och sa att hela mänskligheten kommer utrotas pga såna som mig om jag inte vaccinerar mig för då kan jag ändå dö av covid och kommer ändå smitta alla jag träffar..
Så seriöst om det dyker upp nya super virus o pandemier som spritt sig på 1 jävla båt ute på havet så är det la bara o sänka båten med alla som är på för o slippa samma skit som hände pga covid..
Konstigt att det är så intressant att prata om hur mycket IV platser man behöver pga olika smittor o pandemier...
När åtgärderna pga smittningarna skapade mer problem än smittan själv och många som dog valde sjukvården att döda medvetet genom sin Palliativa vård.